Sparta - Lech

Data: 2010-08-04 21:09:41
Autor: castrol
Sparta - Lech
Oglądam ten mecz i szlag mnie trafia. Z tym idiotą Zielińskim chyba nie ma na co liczyć. Który to mecz już Lech gra dokładnie w ten sam sposób i nie dzieje się nic? Ile bramek Lech strzelił w spotkaniach?

Czy Zieliński naprawde nie widzi co się dzieje na boisku? Nie zależy mu na zwycięstwie?

Nie ma ĹĽadnej gry, niczego nie kreujÄ…. CiÄ…gle stawia na osamotnionego Wichniarka.

Teraz tracą bramkę i Lech musi zdobyć 3 bramki aby przejść dalej i co robi Zieliński? NIC nie robi! Ten trener jest dla mnie idiotą.

Jacek Kustra

Data: 2010-08-04 21:13:39
Autor: sim_co
Sparta - Lech
castrol pisze:
Teraz trac± bramkę i Lech musi zdobyć 3 bramki aby przej¶ć dalej i co robi Zieliński? NIC nie robi! Ten trener jest dla mnie idiot±.

Jak to nic? Tshibamba wszedł, a Peszko kolejne 'dobre' do¶rodkowanie - tylko nikt nie zamykał akcji za czesk± bramk± ;) , co więcej oni ku... nawet z zatrzymanej piłki nie potrafi± do¶rodkować

Data: 2010-08-04 21:21:12
Autor: castrol
Sparta - Lech
W dniu 2010-08-04 21:13, sim_co pisze:

Jak to nic? Tshibamba wszedł,

Wszedł po tym jak napisałem tego posta ;) Pewnie Zieliński czyta tą grupę ;)

a Peszko kolejne 'dobre' dośrodkowanie -
tylko nikt nie zamykał akcji za czeską bramką ;) , co więcej oni ku...
nawet z zatrzymanej piłki nie potrafią dośrodkować

Przegrywają i w ogóle nie widać aby zależało im na czymkolwiek. Żal mi tych kibiców, którzy muszą to oglądać.

Jacek Kustra

Data: 2010-08-04 21:32:07
Autor: Fidelio
Sparta - Lech
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c59bdf5$1news.home.net.pl...
W dniu 2010-08-04 21:13, sim_co pisze:

Jak to nic? Tshibamba wszedł,

Wszedł po tym jak napisałem tego posta ;) Pewnie Zieliński czyta t± grupę ;)

a Peszko kolejne 'dobre' do¶rodkowanie -
tylko nikt nie zamykał akcji za czesk± bramk± ;) , co więcej oni ku...
nawet z zatrzymanej piłki nie potrafi± do¶rodkować

Przegrywaj±

Nawet nie o to chodzi, ale jak widzę te rozpaczliwe przerzuty przez całe boisko to po prostu heh dramat.

Data: 2010-08-04 21:54:52
Autor: Marcin Kasperski
Sparta - Lech
sim_co <sim_co@gazeta.pl> writes:

castrol pisze:
Teraz tracą bramkę i Lech musi zdobyć 3 bramki aby przejść dalej i
co robi Zieliński? NIC nie robi! Ten trener jest dla mnie idiotą.

Jak to nic? Tshibamba wszedł,

Tak btw, czy on miał choć jedno udane zagranie?

Nie wiem czy to sprawa totalnego braku zgrania czy czego innego, ale po
jego wejściu efektywnie Lech miał piłkarza mniej.

Data: 2010-08-04 22:23:36
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:

Nie wiem czy to sprawa totalnego braku zgrania czy czego innego, ale po
jego wejściu efektywnie Lech miał piłkarza mniej.

On był jedynym zawodnikiem, który dał podanie na setkę, którą zreszto Peszko zmaścił.

Data: 2010-08-04 21:15:00
Autor: Fidelio
Sparta - Lech
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c59bb42$1news.home.net.pl...
Ogl±dam ten mecz i szlag mnie trafia. Z tym idiot± Zielińskim chyba nie ma na co liczyć. Który to mecz już Lech gra dokładnie w ten sam sposób i nie dzieje się nic? Ile bramek Lech strzelił w spotkaniach?

Czy Zieliński naprawde nie widzi co się dzieje na boisku? Nie zależy mu na zwycięstwie?

Nie ma żadnej gry, niczego nie kreuj±. Ci±gle stawia na osamotnionego Wichniarka.

Teraz trac± bramkę i Lech musi zdobyć 3 bramki aby przej¶ć dalej i co robi Zieliński? NIC nie robi! Ten trener jest dla mnie idiot±.

Wszystko po to żeby zagrać na zero z tyłu... uuups.. tego już też nie potrafi± ;-)

Data: 2010-08-04 21:15:45
Autor: castrol
Sparta - Lech
W dniu 2010-08-04 21:15, Fidelio pisze:

Wszystko po to żeby zagrać na zero z tyłu... uuups.. tego już też nie
potrafiÄ… ;-)

To jest właśnie myśl trenerska Zielińskiego. Staramy się grać na zero z tyłu i może coś wpadnie przy okazji. To widać na boisku.

Smuda grał na maxa do przodu i też było to widać. Strzelał gole, z każdą drużyną. Zieliński strzelania goli, swoich zawodników, skutecznie oduczył. GRATULACJE.

Jacek Kustra

Data: 2010-08-04 21:21:44
Autor: Fidelio
Sparta - Lech
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c59bcae$1news.home.net.pl...
W dniu 2010-08-04 21:15, Fidelio pisze:

Wszystko po to żeby zagrać na zero z tyłu... uuups.. tego już też nie
potrafi± ;-)

To jest wła¶nie my¶l trenerska Zielińskiego. Staramy się grać na zero z tyłu i może co¶ wpadnie przy okazji. To widać na boisku.

W statystykach też, je¶li dzi¶ nic nie strzel± to będzie 5 mecz i jedna zdobyta bramka.
Idzie na rekord ;-)

Smuda grał na maxa do przodu i też było to widać. Strzelał gole, z każd± drużyn±. Zieliński strzelania goli, swoich zawodników, skutecznie oduczył. GRATULACJE.

W grze lecha nie ma żadnej my¶li, nie ma rajdów bocznych obrońców, nie ma spójno

Data: 2010-08-04 21:24:25
Autor: Fidelio
Sparta - Lech
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:i3cek9$6ug$1news.onet.pl...
[...]

....¶ci w grze, jest chaos.

Niby wystawił tylko jednego napastnika to na ¶rodku pomocy i tak była dziura.

To wygl±da jak strzępki dawnej drużyny.

Data: 2010-08-04 22:24:58
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4c59bcae$1news.home.net.pl...
[...]

I tracił też.

Zieliński strzelania goli, swoich zawodników, skutecznie oduczył. GRATULACJE.

Miejmy nadzieję, że to przejściowe jednak.
Faktycznie większym problemem był brak gry, brak sytuacji (czyli katastrofalna gra w pomocy), a nie sama skuteczność.

Data: 2010-08-04 22:31:22
Autor: castrol
Sparta - Lech
W dniu 2010-08-04 22:24, Cavallino pisze:

Miejmy nadzieję, że to przejściowe jednak.
Faktycznie większym problemem był brak gry, brak sytuacji (czyli
katastrofalna gra w pomocy), a nie sama skuteczność.

Nie może być skuteczności, jak nie ma żadnej gry ofensywnej. Akcje same się znikąd nie wezmą. Dla mnie dziesiejsza gra to była tragedia, a zawodnicy Lecha wyglądali jakby chcieli się pozbyć Zielińskiego.

Jacek Kustra

Data: 2010-08-04 22:34:12
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4c59ce67$1news.home.net.pl...
[...]

O tym piszÄ™.

Dla mnie dziesiejsza gra to była tragedia, a zawodnicy Lecha wyglądali jakby chcieli się pozbyć Zielińskiego.

Jasne, jest to jedna z możliwości.
Druga to taka którą od dawna podejrzewam - forma będzie na fazę grupową.

Data: 2010-08-04 22:54:30
Autor: Fidelio
Sparta - Lech
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3cis4$joq$1news.onet.pl...
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c59ce67$1news.home.net.pl...
W dniu 2010-08-04 22:24, Cavallino pisze:

Miejmy nadzieję, że to przej¶ciowe jednak.
Faktycznie większym problemem był brak gry, brak sytuacji (czyli
katastrofalna gra w pomocy), a nie sama skuteczno¶ć.

Nie może być skuteczno¶ci, jak nie ma żadnej gry ofensywnej. Akcje same się znik±d nie wezm±.

O tym piszę.

Dla mnie dziesiejsza gra to była tragedia, a zawodnicy Lecha wygl±dali jakby chcieli się pozbyć Zielińskiego.

Jasne, jest to jedna z możliwo¶ci.
Druga to taka któr± od dawna podejrzewam - forma będzie na fazę grupow±.

Jak± fazę :-)? Moim zdaniem to nie jest tylko kwestia formy, to jest kwestia prymitywizmu i minimalizmu taktycznego.

Jedyna realna faza dla Lecha w tym momencie to faza totalnego regresu.

Data: 2010-08-04 22:57:02
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:

Druga to taka któr± od dawna podejrzewam - forma będzie na fazę grupow±.

Jak± fazę :-)?

Dobra, Ľle to napisałem - na czas w którym będzie odbywać się faz grupowa.
Niezależnie gdzie wtedy będzie Lech. ;-)

Nie zapominaj o LE.

Data: 2010-08-04 23:10:49
Autor: Fidelio
Sparta - Lech
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3ck6u$nbq$1news.onet.pl...
[...]

Nie zapominam, ale nie faza grupowa, nie z tym zespołem.

Data: 2010-08-04 23:13:13
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:

Nie zapominaj o LE.

Nie zapominam, ale nie faza grupowa, nie z tym zespołem.

Z zespołem jest mniejszy problem, w końcu formę odzyska.
Ale jak Lech znowu wylosuje kogo¶ o znanej nazwie, to Zieliński znowu pobrudzi spodnie z strachu.
Chociaż może nie tylko - on nawet z Interem Baku się chciał bronić. :-(

Data: 2010-08-04 23:31:11
Autor: Fidelio
Sparta - Lech
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3cl59$q05$1news.onet.pl...
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:

Nie zapominaj o LE.

Nie zapominam, ale nie faza grupowa, nie z tym zespołem.

Z zespołem jest mniejszy problem, w końcu formę odzyska.

Mam w±tpliwo¶ci, moim zdaniem to głębszy problem.

Sam Zieliński stwierdził, że sytuacja Lecha jest skomplikowana i będ± musieli pogłówkować mocno co w tej sytuacji zrobić heh, rychło w czas.

Data: 2010-08-04 23:40:43
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:i3cm71$sj1$1news.onet.pl...
[...]

No a nie jest skomplikowana?
Przecież widać, że na razie tego nie ogarnia, więc dużo my¶lenia przed nim.
Ale już raz pokazał, że z opałów potrafi wyj¶ć.
Może i teraz mu się uda i jeszcze nie wszystko do końca stracone.

Oczywi¶cie je¶li nawet, to i tak za rok znowu będzie się bał grać w pucharach, psychiki się nie zmieni.

Data: 2010-08-04 23:59:29
Autor: Fidelio
Sparta - Lech
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3cmor$tt3$1news.onet.pl...
[...]

Dlatego nie jest to tylko kwestia braku formy.

Data: 2010-08-05 00:07:55
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
[...]

Mylisz przyczyny ze skutkami.
Albo uprawiasz jak yamma wishfull thinking.
To brak formy jest przyczyn±, a skomplikowana sytuacja skutkiem.

Data: 2010-08-04 23:36:26
Autor: JC
Sparta - Lech
On 5 Sie, 00:07, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

To brak formy jest przyczyn±, a skomplikowana sytuacja skutkiem.

Chyba ma rację. Pod koniec sezonu w mediach piano hymny pochwalne -
jak ten Lech pięknie gra, jak jest ¶wietnie zorganizowany, wszystko ma
zaplanowane...
PóĽniej były jaja z transferem Lewandowskiego, ale kiedy w końcu
Rutkowski dogadał się z BVB, całkowicie posypała się kwestia
transferów (Rodionowi, Szitow, Sobiech, Glik) - ci, co niby byli
planowani i obserwowani, olali sprawę, wzięto więc w dużym po¶piechu
innych graczy, z których na t± chwilę ciężko uznać, by byli istotnym
wzmocnieniem. Nie wiem, jak to wygl±dało kwotowo, ale je¶li Rutkowski
zrealizował swoj± obietnicę, że wyda tyle, ile zarobił na Lewym, to
chyba nie ma nosa do interesów...Szczególnie kuriozalnie wygl±da
mówienie o dalekosiężnych planach i zatrudnianie kogo¶ takiego jak
Wichniarek - kolesia, który Herthcie Berlin musiał dopłacać, żeby go
odkupiła z Arminii, uznanego za najgorszego gracza Bundesligi (wg
Kickera) sportowego emeryta, Z takim planowaniem, tudzież egzekucj±
swoich założeń, nie ma się co dziwić, że jest jak jest.

Wyczyny polskich kapel w pucharach pokazuj± dobitnie - PRZEPA¦Ć
pomiędzy nasz± lig± a zagranicznymi jest duża i ci±gle się powiększa.
To, co wystarcza w Polsce na wymęczenie mistrzostwa, w pucharach
europejskich wystarcza na jedn±, góra dwie rundy. Lech się przed
sezonem osłabił, transfery były robione za póĽno i raczej bez
zastanowienia - to komplikuje sprawę i to z tego wynika brak zgrania i
pomysłu na grę, nieskuteczno¶ć gry pomocy, brak goli.

pzdr
JC

Data: 2010-08-05 00:27:11
Autor: Fidelio
Sparta - Lech

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3cobr$1o2$1news.onet.pl...
[...]

Brak formy to jest wtedy gdy wszystko jest poukładane a brakuje tylko jednego elementu - formy żeby wszystko ładnie funkcjonowało.

No więc, Lech jest bardzo daleki od tego stanu.

Data: 2010-08-05 09:18:36
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:i3cpg1$4aa$1news.onet.pl...

[...]

Owszem - z form±.
Nie powiesz, że Lech grał wiosn± piłkę niepoukładan±.
A to nie Wisła czy Legia, nie zmienił się cały skład.

Data: 2010-08-05 11:30:43
Autor: Jan Strybyszewski
Sparta - Lech
Cavallino pisze:

Owszem - z form±.
Nie powiesz, że Lech grał wiosn± piłkę niepoukładan±.
A to nie Wisła czy Legia, nie zmienił się cały skład.

I nagle sie od ukladalo mimo ze 2 braklo ?  A w Wisle i Legii
po 8 nowych i jakos bardziej poukladane.

Data: 2010-08-05 02:45:39
Autor: Karthoon
Sparta - Lech
On 5 Sie, 11:30, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
Cavallino pisze:

> [...]

I nagle sie od ukladalo mimo ze 2 braklo ?  A w Wisle i Legii
po 8 nowych i jakos bardziej poukladane.

w Wi¶le lepiej? :-)
a w Legii to jeszcze trudno powiedzieć.

Data: 2010-08-05 18:47:52
Autor: Michal Jankowski
Sparta - Lech
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> writes:

I nagle sie od ukladalo mimo ze 2 braklo ?  A w Wisle i Legii
po 8 nowych i jakos bardziej poukladane.

Taaaa, w Wisle zwlaszcza. A Legia nie gra.

  MJ

Data: 2010-08-05 19:32:46
Autor: Jan Strybyszewski
Sparta - Lech
Michal Jankowski pisze:
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> writes:

I nagle sie od ukladalo mimo ze 2 braklo ?  A w Wisle i Legii
po 8 nowych i jakos bardziej poukladane.

Taaaa, w Wisle zwlaszcza. A Legia nie gra.

Taaa potega... ta Wisla, jesli Wisla i Lech beda wygrywac w lidze to znaczy ze liga to dno z 7 metrowym mulem.  Licze jednak ze Legia wyciaga wnioski a Wojciechowski chodz dupa nie manager to jednak cos zdziala.

Data: 2010-08-05 20:19:54
Autor: Fidelio
Sparta - Lech
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3dokc$otn$1news.onet.pl...
[...]

Nie powiem. Tym bardziej mnie dziwi to co widzę, a to co widzę to nie przykład braku formy - oni nawet nie próbuj± grać jak wiosn±, nie próbuj± pressingu, nie próbuj± klepki, nie próbuj± grać tego co grali. Być może wiosn± Djordjevic i Bandrowski robił różnicę na ¶rodku. W każdym razie - nie graj± tak jak wiosn±, nawet nie próbuj±.

A to nie Wisła czy Legia, nie zmienił się cały skład.

No ale ¶rodek pomocy i atak się zmienił jednak, a to newralgiczne miejsca dla kreowania gry.

Data: 2010-08-05 20:29:39
Autor: maciej
Sparta - Lech
Fidelio napisał:

Nie powiem. Tym bardziej mnie dziwi to co widzę, a to co widzę to nie przykład braku formy - oni nawet nie próbuj± grać jak wiosn±, nie próbuj± pressingu, nie próbuj± klepki, nie próbuj± grać tego co grali.

Z kim grali, ludzie, z kim grali! Z Odr± Wodzisław, Piastem Gliwice, czy innym Ruchem Chorzów (nikogo nie obrażaj±c). To nie jest żadne tło do pisania, że Lech grał "poukładan± piłkę" ROTFL :-)

Data: 2010-08-05 20:54:33
Autor: Mane
Sparta - Lech
W dniu 2010-08-05 20:29, maciej pisze:

Z kim grali, ludzie, z kim grali! Z Odrą Wodzisław, Piastem Gliwice, czy
innym Ruchem Chorzów (nikogo nie obrażając). To nie jest żadne tło do
pisania, że Lech grał "poukładaną piłkę" ROTFL :-)

Dobrze gada, polać mu! :)

Data: 2010-08-05 21:37:23
Autor: Fidelio
Sparta - Lech
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomo¶ci news:4c5b0320$0$2599$65785112news.neostrada.pl...
Fidelio napisał:

[...]

Znaczy co, uważasz że z Widzewem zagraj± tak jak grali wiosn±? W±tpię.

Data: 2010-08-05 21:41:11
Autor: maciej
Sparta - Lech
Fidelio napisał:

Znaczy co, uważasz że z Widzewem zagraj± tak jak grali wiosn±? W±tpię.

Znaczy jak, wymęcz± jakie¶ 1:0 po bezładnej kopaninie? No nie wiem, całkiem możliwe...

Data: 2010-08-05 23:02:29
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:

Znaczy co, uważasz że z Widzewem zagraj± tak jak grali wiosn±? W±tpię.

Oby nie, bo to by zadało kłam mojej tezie, że to brak formy, a udowodniło inne, że jeste¶my daleko za Azerbejdżanem.
Natomiast jak zacznie się rozkręcać stopniowo, to będzie tak jak podejrzewałem.

Data: 2010-08-05 23:01:10
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
[...]

Próbuj±, tylko co z tego, skoro przeciwnicy fizycznie s± lepsi?

A to nie Wisła czy Legia, nie zmienił się cały skład.

No ale ¶rodek pomocy i atak się zmienił jednak

Nie zmienił się, chyba że chodzi Ci o Bandro.
Stilic to jednak jeden z symptomów ogólnego braku formy - bo nim to ZAWSZE widać najdrastyczniej.
Rok temu my¶lałem, że celowo robi na zło¶ć.
Teraz już nie mam tej pewno¶ci.

Data: 2010-08-05 11:29:31
Autor: Jan Strybyszewski
Sparta - Lech
Cavallino pisze:
[...]

Ach .... czyli jednak Zielinski zawalil bardziej niz Smuda.... nareszcie to uslyszalem.  Zielinski powinien juz wiecej Lecha nie kompromitowac walka o utrzymanie w ekstraklasie

Data: 2010-08-05 11:47:22
Autor: Mane
Sparta - Lech
W dniu 2010-08-05 11:29, Jan Strybyszewski pisze:

Ach .... czyli jednak Zielinski zawalil bardziej niz Smuda.... nareszcie
to uslyszalem. Zielinski powinien juz wiecej Lecha nie kompromitowac
walka o utrzymanie w ekstraklasie

Tylko kto teraz? Kto bedzie do odstrzalu po przyszlorocznych pucharach :D

Data: 2010-08-05 02:05:28
Autor: Doomin
Sparta - Lech
castrol pisze:
[...]

Peszko bez formy (mam nadzieje ze nast. razem zagra
Kielb), Stilic tym bardziej, def. pomocnicy
tez slabo to skad maja byc bramki. To co dobrze dzialalo
teraz nie gra, a coach chyba za dlugo sie ludzil ze
jednak bedzie ok tym razem. Z reszta jakie on ma pole
manewru w tej chwili (pisalem gdzie indziej, ze
kadra mocniejsza, ale brakuje innych czynnikow :P)

Najgorsze ze w tak idiotyczny sposob stracona bramka-
czemu Kotor nie wybiegl, czemu Bosy tego nie wyp.. gdzie
badz. Ech... Tak moze 'na pale' jakas bramke by strzelili
i by sie przeslizgneli (po co? bo nie wierze zeby cala
runde tak grali, mimo wszystko tacy slabi nie sa)

Data: 2010-08-05 09:16:14
Autor: maciej
Sparta - Lech
Doomin napisał:

Tak moze 'na pale' jakas bramke by strzelili
i by sie przeslizgneli (po co? bo nie wierze zeby cala
runde tak grali, mimo wszystko tacy slabi nie sa)

Nie, całą rundę tak grać nie będą. Na ligowym tle pewnie znowu będą sprawiali wrażenie, że trochę potrafią grać w piłkę, bo im nikt porządnie przeszkadzał nie będzie.
Potem będzie pisanie idiotyzmów o tym jak to forma przyszłą za późno i teraz to taką Spartę (która też jest wyjątkowo nędzna) to oni by na stojąco... ;-)

Data: 2010-08-05 09:22:14
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
Użytkownik "Doomin" <niechcemailinapriva@org.pl> napisał w wiadomości news:

Najgorsze ze w tak idiotyczny sposob stracona bramka-
czemu Kotor nie wybiegl, czemu Bosy tego nie wyp.. gdzie
badz.

To juĹĽ ZTCP nie pierwsza akcja w tym stylu z tymi zawodnikami.
Efekt taki sam rzecz jasna.

Data: 2010-08-04 21:20:19
Autor: sim_co
Sparta - Lech
castrol pisze:
Teraz trac± bramkę i Lech musi zdobyć 3 bramki aby przej¶ć dalej i co robi Zieliński? NIC nie robi! Ten trener jest dla mnie idiot±.

A jeszcze mi się przypomniało odno¶nie komentatorów na Polsacie. Kołtoń tak pier...., że aż się nie da tego słuchać. 'Warto zaryzykować, Lech nie ma nic do stracenia' - do kogo on takie banały kieruje? Do debila zza oceanu?

Druga kwestia - pojawiła się moja ulubiona kwestia - 'Prażanie - dużo lepsi technicznie'... Mój znajomy ostatnio stwierdził, że z kimkolwiek by polska drużyna nie grała, to przeciwnik zawsze jest lepszy technicznie. Szkoda, że nie ma reprezentacji eskimosów, też by byli lepsi - 'Przez cały rok graj± na wspaniale przygotowanych, wiecznie skutych lodem murawach. Szkoda, że nasi piłkarze nie maj± takiej możliwo¶ci' ;)

Data: 2010-08-05 08:50:33
Autor: PawelC
Sparta - Lech
W dniu 2010-08-04 21:20, sim_co pisze:
castrol pisze:
[...]

Dla takich jak on sam.
Jak sie dowiedzialem, ze polsat bedzie transmitowal puchary, to odebralo mi to na dzien dobry, humor i chec ogladania tej kopaniny,
Ten czlowiek, to typowy przyklad "kariery Nikodema Dyzmy".
Goscia wyci±gnietego z nikad, bez zadnego CV, przygotowania, przez zarz±d Marquarda, gdy ten przejmowal "Przeglad Sportowy".
Mialem watpliwa przyjemnosc pracowac kilka miesiecy z tym czlowiekiem.
Kolton to dla mnie typowy przyklad "polskiego dziennikarstwa sportowego zajmujacego sie pilka nozna" - reprezentuje poziom taki jak nasza pilka :)

Data: 2010-08-05 00:19:47
Autor: castrol
Sparta - Lech
On 5 Sie, 08:50, PawelC <pablo34CUTT...@fortfun.pl> wrote:

Dla takich jak on sam.

Ja pierdziele. W naszym kraju, ktokolwiek by nie komentował to jest
Ľle :D

Jak sie dowiedzialem, ze polsat bedzie transmitowal puchary, to odebralo
mi to na dzien dobry, humor i chec ogladania tej kopaniny,

O tym mówie. Jak mecz jest w TVP to wszyscy jad± po szpaku. Jak w
Polsacie to już jest jechanie na Kołtonia i spółkę.

Człowieku, wył±cz dĽwięk skoro tak Ci to przeszkadza?

Ten czlowiek, to typowy przyklad "kariery Nikodema Dyzmy".

I co z tego?

[...]

I co z tego? Dla mnie jest o wiele lepszym komentatorem, bo
przynajmniej nie psuje widowiska swoim pierdzieleniem, tak jak robi to
Szpaku i spółka.

Data: 2010-08-04 21:23:24
Autor: Danpe
Sparta - Lech
On Wed, 04 Aug 2010 21:09:41 +0200, castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl>
wrote:

Ogl±dam ten mecz i szlag mnie trafia.

Ogladasz mecz, ktory byl tydzien temu?

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-08-04 21:23:16
Autor: castrol
Sparta - Lech
W dniu 2010-08-04 21:23, Danpe pisze:

Ogladasz mecz, ktory byl tydzien temu?

Z wkurzenia mi się gospodarz pomylił ;)

Jacek Kustra

Data: 2010-08-04 21:32:30
Autor: Jan Strybyszewski
Sparta - Lech
castrol pisze:
Oglądam ten mecz i szlag mnie trafia. Z tym idiotą Zielińskim chyba nie ma na co liczyć. Który to mecz już Lech gra dokładnie w ten sam sposób i nie dzieje się nic? Ile bramek Lech strzelił w spotkaniach?

Cicho Cavalinno zaraz powie o cudownym przygotowaniu do sezonu nie to co u Smudy... No Cavalinno wyszedl na durnia.... jego ukochany Zielinski przygotowal druzyne goerzej niz niedobry Smuda.

Data: 2010-08-04 21:48:15
Autor: castrol
Sparta - Lech
W dniu 2010-08-04 21:32, Jan Strybyszewski pisze:

Cicho Cavalinno zaraz powie o cudownym przygotowaniu do sezonu nie to co
u Smudy... No Cavalinno wyszedl na durnia.... jego ukochany Zielinski
przygotowal druzyne goerzej niz niedobry Smuda.

Przygotował genialnie i przede wszystkim oduczył jak się gra w piłkę nożną :D

Jacek Kustra

Data: 2010-08-04 22:13:07
Autor: Jan Strybyszewski
Sparta - Lech
castrol pisze:
[...]

Hej Cavallilo .... napisz nam o cudotwrocy Zielinskim i o sezonie i przygotowaniu ?  To ile tych bramek strzeliliscie w ostatnich meczach ?

Data: 2010-08-04 22:13:09
Autor: castrol
Sparta - Lech
W dniu 2010-08-04 22:13, Jan Strybyszewski pisze:

 To ile tych bramek strzeliliscie w ostatnich meczach ?

Jak ile? Całą jedną :p

Jacek Kustra

Data: 2010-08-04 21:50:54
Autor: wojtusj
Sparta - Lech

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:i3cf8g$8mi$1news.onet.pl...
castrol pisze:
[...]

Ale grunt, że mają mistrza ligi PL. Puchary to małe miki przy tym ;-)

Data: 2010-08-04 21:53:21
Autor: Fidelio
Sparta - Lech
Użytkownik "wojtusj" <rzeszów(at)mipro.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c59c49e$0$2590$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3cf8g$8mi$1news.onet.pl...
castrol pisze:
[...]

Ale grunt, że maj± mistrza ligi PL. Puchary to małe miki przy tym ;-)

No ba ;-)

Data: 2010-08-04 21:57:14
Autor: castrol
Sparta - Lech
W dniu 2010-08-04 21:50, wojtusj pisze:

Ale grunt, że mają mistrza ligi PL. Puchary to małe miki przy tym ;-)

Z tego co pamiętam, to już dokładnie coś takiego pisał ;)

Jacek Kustra

Data: 2010-08-04 22:28:11
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4c59c667$1news.home.net.pl...
W dniu 2010-08-04 21:50, wojtusj pisze:

Ale grunt, że mają mistrza ligi PL. Puchary to małe miki przy tym ;-)

Z tego co pamiętam, to już dokładnie coś takiego pisał ;)

Ale kto i co, bo jak z jakimiĹ› debilami dyskutujesz, to chociaĹĽ cytuj o czym.

Data: 2010-08-04 22:32:19
Autor: castrol
Sparta - Lech
W dniu 2010-08-04 22:28, Cavallino pisze:

Ale kto i co, bo jak z jakimiĹ› debilami dyskutujesz, to chociaĹĽ cytuj o
czym.

Sławku, Ty pisałeś (przynajmniej tak pamiętam), że zdobycie MP jest dla Ciebie ważniejsze niż gra w pucharach :p

Jacek Kustra

Data: 2010-08-04 22:36:09
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4c59cea0$1news.home.net.pl...
[...]

Andy konkretnie.
Ja dodałem że TEŻ sobie po pucharach W TYM ROKU za wiele nie obiecuję.
A tak na codzień: majster to plan minimum, puchary - deser.
A czasem również cel, gdy się planu zrealizować nie uda, tak było z fazą grupową za Smudy.

Data: 2010-08-04 22:37:52
Autor: castrol
Sparta - Lech
W dniu 2010-08-04 22:36, Cavallino pisze:

[...]
grupowÄ… za Smudy.

Możliwe. Ale widzisz. Dla mnie osobiście puchary polskich drużyn są czymnś na co liczę i co roku wierzę, że cokolwiek im się uda.

I nie ważne kto, bo lokalny patriotyzm jest u mnie niżej. Po prostu chciałbym oglądać polskie druzyny grające jak równy z równym. W tym sezonie są same nędzne porażki.

Dlatego miło wspominam Smudę. Dał mi to, czego już dawno nie było mi dane oglądać. Walcząca drużyna z przeciwnikami jak równy z równym i to do końca.

Jacek Kustra

Data: 2010-08-04 22:41:45
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4c59cfed$1news.home.net.pl...
[...]

Ja rĂłwnieĹĽ.
Co nie znaczy, że mam złudzenia i w imię tego chciałbym zrezygnować z krajowych zdobyczy.
Dlatego mam pretensje do Zielińskiego za olanie Superpucharu.
Tak jak przypuszczałem, gówno to dało, bo i tak by gorzej nie zagrali, a jedno trofeum w klubowej szafce mamy mnie,

[...]

Efekt końcowy pamiętasz?
Jeszcze w tym roku moĹĽe byc taki sam.
Nie liczÄ…c gry - ale to nie gimnastyka artystyczna i za wraĹĽenia nic siÄ™ nie zdobywa.

Data: 2010-08-04 22:44:28
Autor: castrol
Sparta - Lech
W dniu 2010-08-04 22:41, Cavallino pisze:

Efekt końcowy pamiętasz?

Pamiętam, ale się nie łudzę, że Zieliński wyciągnie jakiekolwiek wnioski. Skoro do tej pory ich nie wyciągnął, to nagle się nie zmieni. Wg mnie ten człowiek się boi podjąć jakiejkolwiek męskiej decyzji, pieprznąć w stól i postawić na swoim. Niestety.

Jacek Kustra

Data: 2010-08-04 22:50:28
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4c59d17a$1news.home.net.pl...
W dniu 2010-08-04 22:41, Cavallino pisze:

Efekt końcowy pamiętasz?

Pamiętam, ale się nie łudzę, że Zieliński wyciągnie jakiekolwiek wnioski.

Ja teĹĽ nie.
Skoro rok temu w identyczny sposób przegrał z Brugge i nic go to nie nauczyło, to i teraz tak będzie.

Skoro do tej pory ich nie wyciągnął, to nagle się nie zmieni. Wg mnie ten człowiek się boi podjąć jakiejkolwiek męskiej decyzji, pieprznąć w stól i postawić na swoim. Niestety.

Nie sposób się nie zgodzić.
Wygląda na to, że jak tylko będziemy chcieli na poważnie powalczyć w pucharach, to trzeba zacząć od zmiany trenera.
Na takiego, który miałby jaja Smudy i umiejętności trenerskie nie gorsze niż Zieliński.
O ile to jest możliwe - nie mam co do tego ani pewności, ani kandydata o takich cechach,

Data: 2010-08-05 11:28:04
Autor: Jan Strybyszewski
Sparta - Lech
Cavallino pisze:

[...]

Umiejetnosci trenerskie Zielinskiego a to dobry dowcip

Data: 2010-08-04 23:02:17
Autor: Fidelio
Sparta - Lech
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3cjac$l1l$1news.onet.pl...
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c59cfed$1news.home.net.pl...
[...]

grupow± za Smudy.

Możliwe. Ale widzisz. Dla mnie osobi¶cie puchary polskich drużyn s± czymn¶ na co liczę i co roku wierzę, że cokolwiek im się uda.

Ja również.
[...]

I nie ważne kto, bo lokalny patriotyzm jest u mnie niżej. Po prostu chciałbym ogl±dać polskie druzyny graj±ce jak równy z równym. W tym sezonie s± same nędzne porażki.

Dlatego miło wspominam Smudę. Dał mi to, czego już dawno nie było mi dane ogl±dać. Walcz±ca drużyna z przeciwnikami jak równy z równym i to do końca.

Efekt końcowy pamiętasz?
Jeszcze w tym roku może byc taki sam.
Nie licz±c gry - ale to nie gimnastyka artystyczna i za wrażenia nic się nie zdobywa.

Eeeee tam, jak drużyna gryzie trawę, ma koncepcję gry, któr± realizuje i która jeszcze jest efektowna to nawet jak przegrywa to nie ma się poczucia straconego czasu, można z takim przegranym sympatyzować. Zupełnie co innego je¶li przegrywa drużyna ze względu na swoj± nieudolno¶ć, w dodatku gra brzydko, minimalistycznie i bez pomysłu.

Data: 2010-08-04 23:05:59
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
[...]

No więc drużyna Smudy rok temu (wionsa 2009) nie miała koncepcji gry, nie była efektowna i miało się poczucie straconego czasu.
I dlatego Smuda nie pracuje w Lechu.

Ochłońcie ludzie, ja rozumiem że w pamięć zapadła ¶wietna gra w pucharach w 2008, ale Smuda trenował Lecha przez 3 lata, a dobre miał tylko 0,5 roku.

Zupełnie co innego je¶li przegrywa drużyna ze względu na swoj± nieudolno¶ć, w dodatku gra brzydko, minimalistycznie i bez pomysłu.

Masz rację, to jest dokładne porównanie Lecha z wiosny 2009 i tego z wiosny 2010.

Data: 2010-08-04 23:28:53
Autor: Fidelio
Sparta - Lech
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3cknn$oqf$1news.onet.pl...
[...]

No tak, był regres na wiosnę, ale ja nie jestem do końca przekonany czy wina leży całkowicie po stronie Smudy, krótka ławka, strasznie wyeksploatowany skład, polityka transferowa nie uzgadniana ze Smud±. Moim zdaniem graj±c intensywnie na 3 frontach i wymagać sukcesów to trzeba mieć szeroki i równorzędny skład. Ostatecznie ani do końca Smudy nie rozgrzeszam za formę na wiosnę, ani nie uważam, że można wyłacznie jego obarczyć win±.

Ochłońcie ludzie, ja rozumiem że w pamięć zapadła ¶wietna gra w pucharach w 2008, ale Smuda trenował Lecha przez 3 lata, a dobre miał tylko 0,5 roku.

Ja to rozumiem, ale to on stworzył zespół, który rozegrał w pucharach mecze, które będzie się pamiętać po latach a nie to, że miał fataln± wiosnę.
Natomiast mistrz Zielińskiego będzie się kojarzył  z główk± Jopa, ewentualnie z talentem Lewego.

Zupełnie co innego je¶li przegrywa drużyna ze względu na swoj± nieudolno¶ć, w dodatku gra brzydko, minimalistycznie i bez pomysłu.

Masz rację, to jest dokładne porównanie Lecha z wiosny 2009 i tego z wiosny 2010.

W przypadku wiosny 2009 był to regres, który ma prawo przyj¶c po szczycie a w przypadku Zielińskiego to jest ¶wiadomie obrana strategia.

Data: 2010-08-04 23:38:38
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
[...]

No tak, był regres na wiosnę,

Nie.
To był wyskok na jesień.
Zdaniem wielu (również na tej grupie) nie do powtórzenia nigdy póĽniej.
Z perspektywy czasu mogło tak być, więc trzeba było przerwać to w co póĽniej wpadł Lech, a z czego Smuda przez pół roku nie potrafił go wyci±gn±ć.

ale ja nie jestem do końca przekonany czy wina leży całkowicie po stronie Smudy

Skoro nawet słaby Zieliński był w stanie jako¶ poukładać te puzzle w zeszłym roku, mimo że skład miał jeszcze słabszy (brak Renifgera i Murasia), to jednak dużo w tym winy Smudy.

Ja to rozumiem, ale to on stworzył zespół, który rozegrał w pucharach mecze, które będzie się pamiętać po latach

I nie zdobył majstra, tylko oddał go bez walki konkurencji.
ładna gra jest fajna, ale bez wyników to tylko zabawa.

Natomiast mistrz Zielińskiego będzie się kojarzył  z główk± Jopa, ewentualnie z talentem Lewego.

Niech się kojarzy.
Ważne że jest.

W przypadku wiosny 2009 był to regres, który ma prawo przyj¶c po szczycie a w przypadku Zielińskiego to jest ¶wiadomie obrana strategia.

Tyle że Zieliński już raz był w takiej dupie, rok temu po Stalowej Woli.
I jako¶ swoj± robotę wykonał.
Smuda tego nie potrafił.
Co roku zawalał wiosnę i niweczył szanse na cokolwiek.
Zrozum - żeby walczyć o LM, trzeba zdobyć majstra.
Je¶li LM ma być celem, to fajna gra w LE nie wystarczy.

Data: 2010-08-04 23:57:42
Autor: Fidelio
Sparta - Lech
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3cmku$tev$1news.onet.pl...
[...]

Hmm? Ale o czym piszesz, o pucharach? Dla Smudy to nie był wyskok, to norma.

[...]

Mamy problem bo jednak Smuda rywalizował z trochę inn± Wisł±, nie mówi±c o Legii.
Zeszły sezon Wisła miała fatalny a Lech i tak nie potrafił tego wykorzystać, dopiero cudofix Jopa to załatwił.
Spójrz prawdzie w oczy, ten mistrz to kwestia frajerstwa Wisły i totalnej zapa¶ci Legii a nie kunszt Zielińskiego.

[...]

Ale przecież Lech też nie tyle zdobył majstra co zupełnie przypadkiem wpadł w jego łapki, cudem dosłownie. Chwalić za to Zielińskiego to kuriozum.

Natomiast mistrz Zielińskiego będzie się kojarzył  z główk± Jopa, ewentualnie z talentem Lewego.

Niech się kojarzy.
Ważne że jest.

Ważne jest co sob± reprezentuje, jak± warto¶ć. Dzi¶ j± mogli¶my sobie hmm... pokontemplować?

[...]

Ale niech graj± w LE, dlaczego nie? Problem polega na tym, że ten zespół nie gra.
Smuda też odpadł z pucharów, ale to była porażka po grze.

Data: 2010-08-05 00:06:56
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
[...]

Ta, jasne.
Mówi Ci co¶ nazwa FC Tiraspol?

[...]

Inn± bo?
Okazała się słabsza wiosn±?
Prawda.
Tak jak Lech okazał się słabszy rok wcze¶niej, dzięki Smudzie.
Jesieni± Smuda rywalizował z dużo słabsz± Wisł± niż Zielinski.

Zeszły sezon Wisła miała fatalny a Lech i tak nie potrafił tego wykorzystać,

Nie sezon, tylko rundę.
Jesień miała najlepsz± od wielu lat.
No i je¶li twoim zdaniem Lech tego nie wykorzystał.......

Ale przecież Lech też nie tyle zdobył majstra co zupełnie przypadkiem wpadł w jego łapki,

I o to chodzi, żeby wpadł.
Ale i tak Lech zrobił wszystko (wiosn±) żeby się tak stało i sukces osi±gn±ł.

cudem dosłownie. Chwalić za to Zielińskiego to kuriozum.

Zapominasz o pozycji wyj¶ciowej.
Za wiosnę nie da się Lecha nie chwalić.

Ważne jest co sob± reprezentuje, jak± warto¶ć.

Ale kiedy?
Bo akurat dzi¶ niewiele, za miesi±c - być może będzie wielki.

Co roku zawalał wiosnę i niweczył szanse na cokolwiek.
Zrozum - żeby walczyć o LM, trzeba zdobyć majstra.
Je¶li LM ma być celem, to fajna gra w LE nie wystarczy.

Ale niech graj± w LE, dlaczego nie?

Bo ja mam gdzie¶ przegrywanie na polskim podwórku i ładn± grę w pucharach, tylko po to żeby radochę mieli wszyscy inni, tylko nie kibice Lecha.

Problem polega na tym, że ten zespół nie gra.

Nihil novi, również za Smudy.
Problem jest inny, czy grać zacznie.

Smuda też odpadł z pucharów

Wła¶nie.
I ze wszystkiego innego w czym grał, może z wyj±tkiem PP w jednym roku na trzy.
To zdecydowanie ZA MAŁO.

Data: 2010-08-05 00:00:44
Autor: Marcin Kasperski
Sparta - Lech
"Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> writes:
I nie zdobył majstra, tylko oddał go bez walki konkurencji.
Ĺ‚adna gra jest fajna, ale bez wynikĂłw to tylko zabawa.

Weź w końcu pod uwagę, że konkurencja była troszkę inna....
To nie Lech się poprawił, tylko Wisła sypnęła.

Data: 2010-08-05 00:22:45
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:

Weź w końcu pod uwagę, że konkurencja była troszkę inna....
To nie Lech się poprawił

Nie, w ogóle Lech się nie poprawił.
A to że cudem zdobył wiosną 10 punktów więcej niż rok wcześniej (a w sumie 6), to niby o czym świadczy?
Akurat z Wisłą zdobył puntów tyle samo, więc to nie była sprawka Wisły,

Co oczywiście nie zmienia faktu, że bez wiosennej wpadki Wisły, a zwłaszcza bramki Jopa tytułu by nie było, ale wynik i tak byłby lepszy, więc teza "Lech się nie poprawił" nie jest prawdziwa.

tylko Wisła sypnęła.

Która zdobyła w sezonie raptem 2 punkty mniej niż rok wcześniej.
Jak widzisz poprawa Lecha była dużo większa, niż sypnięcie się Wisły.

Data: 2010-08-05 00:31:05
Autor: Fidelio
Sparta - Lech
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3cp7l$3nk$1news.onet.pl...
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

WeĽ w końcu pod uwagę, że konkurencja była troszkę inna....
To nie Lech się poprawił

Nie, w ogóle Lech się nie poprawił.
A to że cudem zdobył wiosn± 10 punktów więcej niż rok wcze¶niej (a w sumie 6), to niby o czym ¶wiadczy?
Akurat z Wisł± zdobył puntów tyle samo, więc to nie była sprawka Wisły,

Co oczywi¶cie nie zmienia faktu, że bez wiosennej wpadki Wisły, a zwłaszcza bramki Jopa tytułu by nie było, ale wynik i tak byłby lepszy, więc teza "Lech się nie poprawił" nie jest prawdziwa.

tylko Wisła sypnęła.

Która zdobyła w sezonie raptem 2 punkty mniej niż rok wcze¶niej.
Jak widzisz poprawa Lecha była dużo większa, niż sypnięcie się Wisły.

Nie zapominaj, że Legia też co innego znaczyła wtedy niż w ostatnim sezonie.

Data: 2010-08-05 09:21:17
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:

Nie zapominaj, że Legia też co innego znaczyła wtedy niż w ostatnim sezonie.

Tak, odebrała Lechowi kilka punktów więcej niż za Smudy.

Nie ¶ciemniajcie, gdyby Wisła w sezonie zdobyła TYLE SAMO punktów co rok wcze¶niej, a nawet 1 więcej, to i tak Lech byłby mistrzem.
Z kolei gdyby Lech Smudy zdobył tyle punktów co Lech Zielińskiego, to byłby mistrzem już w 2009.

Nie rozumiem jak można mieć tak wybiórcz± pamięć, żeby nie pamiętać, że Wisła zagrała w 2009 nieĽle, ale tylko w samej końcówce.

Data: 2010-08-05 20:24:04
Autor: Fidelio
Sparta - Lech
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3dopd$peg$1news.onet.pl...
[...]

No wła¶nie, w 2010 nie musiała nawet mieć niezłej końcówki, wystarczyło nie zbłaĽnić się w ostatnim meczu.

Gdyby w 2009 Wisła miała tak± końcówkę to Lech też miałby mistrza.

Data: 2010-08-05 11:32:18
Autor: Jan Strybyszewski
Sparta - Lech
Cavallino pisze:

[...]

No to teraz zobaczymy Jesien 2010 uzbieracie 15pkt ?

Data: 2010-08-05 22:43:48
Autor: wojtusj
Sparta - Lech
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i3cigr$ikv$1news.onet.pl...
[...]

Szukasz debila - spójrz w lustro - wielokrotnie już się tutaj skompromitowałeś swoimi teoriami. Bo tylko debil może zmieszać z błotem trenera, który daje perspektywy na wyniki w pucharach, które przekładają się na rozwój klubu - kasa za mecze, bilety, promocja zawodników. W przeciwieństwie do naszej gównianej ligi. Ale nie, majster ponad wszystko, reszta się nie liczy. Niestety działacze w polsiej lidze naciskani przez kibiców debili robią to co kibice debile chcą. Efekty mamy dzisiaj w pucharach. A podniecanie się, że Zieliński wygrał mistrza w takiej ogórkowej lidze jak nasza (wyprzedzając jak widać cienką jak dupa węża Wisłę) i umniejszanie winików Smudy w pucharach jest po prostu żałosne. Popatrz z kim wygrał Smuda, a kto was teraz leje. I nie płacz teraz, że Zieliński nie gra do przodu, bo jak Smuda grał to był kretynem co gra taktyką hura do przodu jakoś to będzie.

Data: 2010-08-04 21:39:55
Autor: sim_co
Sparta - Lech
Zrobiło się czerwono :)

I pierwszy raz w tym meczu brawa dla Peszki - wiem, że piłkarz profesjonalny nie powinien... ale jakieś tam zwycięstwo w innym wymiarze ;)

Data: 2010-08-04 21:45:51
Autor: Fidelio
Sparta - Lech
Użytkownik "sim_co" <sim_co@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3cfq1$nrn$1inews.gazeta.pl...
Zrobiło się czerwono :)

I pierwszy raz w tym meczu brawa dla Peszki - wiem, że piłkarz profesjonalny nie powinien... ale jakie¶ tam zwycięstwo w innym wymiarze ;)

Chyba jak debil, dał pretekst do czerwonej przez pomyłkę dla Bosackiego.

Data: 2010-08-04 21:59:35
Autor: TheBest
Sparta - Lech
W dniu 2010-08-04 21:45, Fidelio pisze:
[...]

;)

Chyba jak debil, dał pretekst do czerwonej przez pomyłkę dla Bosackiego.

Dodatkowo debila zawiesza i tak, a Lecha czeka jeszcze 4 runda el. LE. Ogladalem w miedzyczasie na SPORT1 mecz Borussia Dortmund - Manchester City... inna dyscyplina i Polak bramke strzelil.

Data: 2010-08-04 22:13:48
Autor: Fidelio
Sparta - Lech
Użytkownik "TheBest" <colbyco@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:detoi7-bri.ln1alfa.polanka.net.pl...
[...]

Cholerka, a ja wył±czyłem jak było 2:1 , kto strzelił Błaszczyklowski czy Lewy?

Data: 2010-08-04 22:29:55
Autor: Mane
Sparta - Lech
W dniu 2010-08-04 22:13, Fidelio pisze:

Cholerka, a ja wyłączyłem jak było 2:1 , kto strzelił Błaszczyklowski czy
Lewy?

Lewandowski

Data: 2010-08-04 22:36:59
Autor: Fidelio
Sparta - Lech
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3cil0$42j$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-08-04 22:13, Fidelio pisze:

Cholerka, a ja wył±czyłem jak było 2:1 , kto strzelił Błaszczyklowski czy
Lewy?

Lewandowski

Jakby kto¶ nie widział:
http://www.youtube.com/watch?v=rq-PjDKHxsU

No to ładnie wszedł do drużyny.

Data: 2010-08-04 22:26:38
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
[...]

Niby w jakim?

Chyba jak debil, dał pretekst do czerwonej przez pomyłkę dla Bosackiego.

Dodatkowo debila zawiesza i tak,

Dokładnie.
Ciekawe czy odwiesz± Bosego?

Sędzia przetragiczny.

Data: 2010-08-04 22:03:25
Autor: sim_co
Sparta - Lech
Fidelio pisze:
I pierwszy raz w tym meczu brawa dla Peszki - wiem, że piłkarz profesjonalny nie powinien... ale jakie¶ tam zwycięstwo w innym wymiarze ;)

Chyba jak debil, dał pretekst do czerwonej przez pomyłkę dla Bosackiego.

Wiesz nie jestem do końca przekonany - może zdaniem sędziego Bosacki pepika sprowokował. Je¶li natomiast Bosacki dostał czerwień za winy Peszki, to cał± trójkę sędziowsk± razem z technicznym do lekarza od oczu! ;)

Data: 2010-08-04 22:15:11
Autor: Fidelio
Sparta - Lech
Użytkownik "sim_co" <sim_co@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3ch63$sct$1inews.gazeta.pl...
Fidelio pisze:
[...]

Możesz ich nawet na salę operacyjn± zawieĽć, to niczego nie zmieni.

Data: 2010-08-04 22:06:48
Autor: yamma
Sparta - Lech
Fidelio wrote:
[...]

Na miejscu Lecha ja bym się odwoływał. Kartka absolutnie niesłuszna. W ogóle sędzia w końcówce się kompletnie pogubił. Gwizdał wydumane faule, wywalił z boiska Sionko choć to był faul na żółtko. Trochę mu się zaczynała palić ziemia pod nogami i zrobił się strasznie drobiazgowy. Chyba więcej było przerw niż gry. Generalnie, wynik nie dziwi zwłaszcza, że Czesi zagrali lepiej niż przed tygodniem. Ten faul Bosackiego na rzut karny też z gatunku tych idiotycznych - tak do¶wiadczony obrońca nie może robić takich rzeczy. Lech w I połowie zagrał chyba na 150% swoich zdolno¶ci kondycyjnych, szkoda tylko, że nic z tych szaleńczych ataków nie wychodziło.
yamma

Data: 2010-08-04 22:22:24
Autor: Fidelio
Sparta - Lech
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3ch9c$f$1inews.gazeta.pl...
Fidelio wrote:
[...]

Hmm... trudno żeby nie wypadli lepiej skoro Lech był taki go¶cinny.
Ja rozumiem, że można wyj¶ć z jednym napastnikiem,  no ale wtedy to dominujemy w ¶rodku pola przynajmniej,albo staramy się je zdominować.
Mam wrażenie, że Zieliński nie panuje nad sytuacj±.

Sędzia słabiutki rzecz jasna, ale to i tak nie zaważyło na wyniku tak jak nędza Lecha.
Ja rozumiem, że można grać na zero z tyłu ale sorry wtedy to naprawdę trzeba być monolitem w obronie i nie prokuruje się sytuacji jak ta z której był karny.

Data: 2010-08-04 22:41:50
Autor: yamma
Sparta - Lech
Fidelio wrote:

Ja rozumiem, że można wyj¶ć z jednym napastnikiem,  no ale wtedy to
dominujemy w ¶rodku pola przynajmniej,albo staramy się je zdominować.

Nawet jakby wstawili 5 napastników to i tak nic by nie ugrali. Najzwyczajniej w ¶wiecie zabrakło jako¶ci. Widziałe¶ jak grał Wilfried? Potrafił przyj±ć każd± piłkę maj±c na plecach obrońcę i jej nie stracić. Widziałe¶ jak grał Repka? Rz±dził cał± defensyw± i miał oczy dookoła głowy. To takich piłkarzy musz± szukać polskie kluby. Przecież jak się spojrzy na piłkarzy, których sprowadził teraz Lech i Wisła, to ręce opadaj±.
yamma

Data: 2010-08-04 22:54:45
Autor: Mane
Sparta - Lech
W dniu 2010-08-04 22:41, yamma pisze:

Nawet jakby wstawili 5 napastnikĂłw to i tak nic by nie ugrali.
Najzwyczajniej w świecie zabrakło jakości. Widziałeś jak grał Wilfried?
Potrafił przyjąć każdą piłkę mając na plecach obrońcę i jej nie stracić.
Widziałeś jak grał Repka? Rządził całą defensywą i miał oczy dookoła
głowy. To takich piłkarzy muszą szukać polskie kluby. Przecież jak się
spojrzy na piłkarzy, których sprowadził teraz Lech i Wisła, to ręce
opadajÄ….

Zapomniałeś o Legii :D

Data: 2010-08-04 22:57:20
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:i3ck3i$84d$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie zapomniał.
To kubuĹ› fantasta jest.

Data: 2010-08-04 23:09:15
Autor: Fidelio
Sparta - Lech
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3cjb2$705$1inews.gazeta.pl...
Fidelio wrote:

Ja rozumiem, że można wyj¶ć z jednym napastnikiem,  no ale wtedy to
dominujemy w ¶rodku pola przynajmniej,albo staramy się je zdominować.

Nawet jakby wstawili 5 napastników to i tak nic by nie ugrali.

Bo nie w napastnikach jest Ľródło problemu.

Najzwyczajniej w ¶wiecie zabrakło jako¶ci. Widziałe¶ jak grał Wilfried? Potrafił przyj±ć każd± piłkę maj±c na plecach obrońcę i jej nie stracić.

Widziałem, tylko jako napastnik Lecha nie wiem czy kto¶ by mu tę piłkę zagrał odpowiednio.

Widziałe¶ jak grał Repka? Rz±dził cał± defensyw± i miał oczy dookoła głowy

Najlepsze było jak pchn±ł Palica, że aż się zatoczył - no i z tak± drużyn± to i przegrać można bo widać, że kto¶ tam dba o odpowiednie morale ;-)

To takich piłkarzy musz± szukać polskie kluby. Przecież jak się spojrzy na piłkarzy, których sprowadził teraz Lech i Wisła, to ręce opadaj±.

No wiesz, bo tam Chovanec jest jednocze¶nie menadżerem i nikt mu żadnego shitu nie wci¶nie.

Data: 2010-08-04 23:11:39
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:

No wiesz, bo tam Chovanec jest jednocze¶nie menadżerem i nikt mu żadnego shitu nie wci¶nie.

Zapotokę chciał sam Zielinski, więc nikt mu go nie wcisn±ł.
I co?
Nic.

Różnica je¶li już polega na tym, że ich stać na Chovanca.
Ale cienko widzę ich w LM - jak fuksiarsko nie wylosuj±, to następne mecze graj± bez podstawowych zawodników i będzie ciężko.
BTW: Repka nie miał dwóch żółtych w tych dwóch meczach przypadkiem?

Data: 2010-08-04 23:36:57
Autor: Fidelio
Sparta - Lech
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i3cl2b$pqd$1news.onet.pl...
[...]

Eee... my tak naprawdę nie wiemy co kto chciał. Nie ma przejrzystej struktury, co to jest za komitet transferowy? Wiadomo kto oficjalnie wchodzi w jego skład? Na jakiej zasadzie podejmuje decyzje? Czy jest jaka¶ wizja docelowa, strategia rozwoju drużyny i na tej podstawie dokonuje się transferów? Jaka jest w tym rola trenera?

Data: 2010-08-04 23:43:41
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:i3cmhq$t95$1news.onet.pl...
[...]

Jakby pogrzebać to by się znalazło.

Na jakiej zasadzie podejmuje decyzje?

Było wyja¶niane na grupie, nie s±dzę że przez ostatnie 2 lata pomysł się mocno zmienił.

Czy jest jaka¶ wizja docelowa

To jest dobre pytanie.
Z obserwacji wynika, że puchary w tym roku nie były celem również zarz±du klubu.

, strategia rozwoju drużyny i na tej podstawie dokonuje się transferów?

Strategia jest - nie dopłacać do działalno¶ci klubu.

Jaka jest w tym rola trenera?

W komitecie?
Taka jak innych, jeden głos, a skoro Zapotokę ocenił pozytywnie, to nic go nie tłumaczy.

Data: 2010-08-04 23:18:06
Autor: yamma
Sparta - Lech
Fidelio wrote:
[...]

Zgadza się. Chovanec miał kilka lat temu propozycję z Legii. Odmówił bo podobno nikt mu nie chciał zagwarantować odpowiednich pieniędzy na transfery. Jak patrzę na to kogo sprowadziła Wisła to mam poważne podejrzenia, że tam niezłe łapówki lataj± pod stołem od menedżerów. Mamy chujowych piłkarzy i w dalszym ci±gu sprowadzamy takich samych paralityków mimo, że dochody klubów w ostatnich latach znacznie wzrosły. Ja tego kompletnie nie kumam.
yamma

Data: 2010-08-04 23:21:25
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
[...]

Trzeba więcej płacić tym paralitykom których się ma, za mniej więcej tak± sam± grę.
Suma sumarum - kwoty do wydania nie zmieniaj± się zbytnio.

Data: 2010-08-04 22:22:47
Autor: Cavallino
Sparta - Lech
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4c59bb42$1news.home.net.pl...
[...]

Nie, no wtedy zareagował prawidłowo.
Tyle że wtedy było już pozamiatane, Sparta się cofnęła i nic nie byli w stanie zrobić.

Sparta - Lech