Sparta - Zilina 0-2

Data: 2010-08-18 09:59:26
Autor: Mane
Sparta - Zilina 0-2
Ku.... strzela

Zilina raczej zagra w rozgrywkach grupowych LM.

Data: 2010-08-18 10:10:57
Autor: yamma
Sparta - Zilina 0-2
Mane wrote:
Ku.... strzela

Mówisz tak jakby Lech miał jakiekolwiek szanse z Ziliną. No chyba, że ku... cię strzela, że przegoniła nas już piłka słowacka. W takim razie pełna zgoda! Mnie też strzela.
yamma

Data: 2010-08-18 10:14:49
Autor: Mane
Sparta - Zilina 0-2
W dniu 2010-08-18 10:10, yamma pisze:

Mówisz tak jakby Lech miał jakiekolwiek szanse z Ziliną. No chyba, że
ku... cię strzela, że przegoniła nas już piłka słowacka. W takim razie
pełna zgoda! Mnie też strzela.

Jak nie miał szans, przecież Sparta była podobno do przejścia. :D

Pocieszające jest to, że już nie dużo lig może nas przegonić. :)

Data: 2010-08-18 10:52:47
Autor: Fidelio
Sparta - Zilina 0-2
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4g3s4$6t4$5inews.gazeta.pl...
Ku.... strzela

Zilina raczej zagra w rozgrywkach grupowych LM.

A co w tym dziwnego, mały quiz:

która drużyna grała na ostatnim mundialu:

a. Polska
b Czechy
c Słowacja

Nagrodą jest brak zdziwienia, że wygrała Zilina ;-)

Data: 2010-08-18 10:57:40
Autor: Mane
Sparta - Zilina 0-2
W dniu 2010-08-18 10:52, Fidelio pisze:

[...]

Reprezentacja to nie liga.

Data: 2010-08-18 04:45:19
Autor: Roberto
Sparta - Zilina 0-2
On 18 Sie, 10:57, Mane <mane197...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> b Czechy
> c Słowacja

> Nagrodą jest brak zdziwienia, że wygrała Zilina ;-)

Słowacy wyprzedzają nas nie tylko w piłce. Wiem, że to dziwne ale
hokej, my bylismy wcześniej w UE a oni wcześniej mają Euro, my gadamy
o drogach a oni mają taką autostradę przez całą Słowację, my za tą
naszą płatną drogę płacimy 16 zł za wjazd a u nich jak dobrze pamiętam
za 7 dni zapłaciłem coś koło 5 euro. Sport jest efektem pracy a nie
ciagłego gadania. Im Panie Lato nie jest potrzebne Euro 2012 (na
którem będzie trzy razy w plecy i fotele bo nikt mi nie powie, że nasi
naglę dowiedzą się jak grać w piłkę. Smuda powołał na Kamerun
najlepsze co mamy:) ) aby podnieśc poziom piłki.

Data: 2010-08-18 11:00:33
Autor: Cavallino
Sparta - Zilina 0-2
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4g79b$6t4$12inews.gazeta.pl...
[...]

A jednak może ma to związek.

Data: 2010-08-18 11:53:03
Autor: Mane
Sparta - Zilina 0-2
W dniu 2010-08-18 11:00, Cavallino pisze:

A jednak może ma to związek.

Tak nie do konca, Rosja ma 2 miejsca w LM a na mundialu ich nie widzialem. Podobnie Ukraina, Rumunia i parę innych...

Data: 2010-08-18 11:57:21
Autor: Cavallino
Sparta - Zilina 0-2
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4gah6$6t4$13inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-08-18 11:00, Cavallino pisze:

A jednak może ma to związek.

Tak nie do konca, Rosja ma 2 miejsca w LM a na mundialu ich nie widzialem.

Teraz zobacz ilu obcokrajowców, a ilu Rosjan gra czołowe gwiazdy w swoich klubach.
Na Słowacji raczej tak nie jest.

Najlepsi Rosjanie i tak grają za granicą, tyle że za wielu to ich nie ma, więc na ligę nie ma to żadnego przełożenia.

Sparta - Zilina 0-2