"Spasiony" KK

Data: 2020-12-08 09:15:58
Autor: Runt
"Spasiony" KK
https://tinyurl.com/spasionaptica

"Rydzyk jest dzieckiem czasów spasionego kościoła. Nie chcę mieć z nim nic wspólnego."

"Oglądając spektakl w Toruniu zwłaszcza uśmiechnięte twarze zadowolonych z siebie biskupów, słysząc gromkie brawa, które otrzymał za swój występ redemptorysta, mam do powiedzenia w zasadzie jedno: nie chcę mieć nic wspólnego z waszym kościołem."

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/ojciec-rydzyk-zabiera-glos-nie-wolno-wyrywac-niczego-z-kontekstu/0rm4kyc,79cfc278

Sprawę nadużyć wobec dzieci ze strony kapłanów skomentował: "To, że ksiądz zgrzeszył? No zgrzeszył. A kto nie ma pokus?"

Tak oto w obecności ministrów prawda wylazła z wora!

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

"Spasiony" KK