Spawanie baku - potrzebny szpec starszej daty :)

Data: 2011-10-11 22:00:34
Autor: Marcin Kasprzyk
Spawanie baku - potrzebny szpec starszej daty :)
Witek.

Szukam osboby która pospawa stalowy bak do starszego motocykla.
Dziura wielko¶ci ¶rodka monenty 2zł.
Najchętniej w Warszawie ale mogę też gdzie¶ wyłać...

--
Pozdr
Marcin Kasprzyk.

Data: 2011-10-11 14:42:17
Autor: romek
Spawanie baku - potrzebny szpec starszej daty :)
Witam
Spokojnie pospawasz zbiornik, już dwa zbiorniki spawałem u go¶cia
który się na tym dobrze zna, sprawa jest na tyle prosta, że podczas
spawania (TIG) wypełnia się zbiornik dwutlenkiem węgla, niestety z
Warszawy do Gdańska masz trochę daleko więc życzę powodzenia. W luty
bym się nie bawił jak robić to tylko porz±dnie, co się dzieje z takim
klajstrowaniem podczas wypadku? ale to tylko moje zdanie,
Pozdrawiam
Romek

Data: 2011-10-12 06:43:31
Autor: Kuczu
W dniu 2011-10-11 23:42, romek pisze:
> W luty bym się nie bawił jak robić to tylko porządnie, co się dzieje z takim
klajstrowaniem podczas wypadku? ale to tylko moje zdanie,

Bzdura. Przez wieki wiekow lutowalo sie zbiorniki mosiadzem i jest to jedna z najlepszych metod na naprawe takich uszkodzen. Polaczenie jest szczelne, mocne i na dodatek lutowanie nie powoduje nadmiernego nagrzewania i odksztalcania blachy. TIG jest rowniez bardzo dobry jednak wymaga, ze wzgledu na grubosc blach i wymagana szczelnosc, wyzszych umiejetnosci.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2011-10-11 22:42:14
Autor: Kuczu
Spawanie baku - potrzebny szpec starszej daty :)
W dniu 2011-10-11 22:00, Marcin Kasprzyk pisze:
Witek.

Szukam osboby ktĂłra pospawa stalowy bak do starszego motocykla.
Dziura wielkości środka monenty 2zł.
Najchętniej w Warszawie ale mogę też gdzieś wyłać...

Wyciac latke z blachy i wlutowac lutem twardym. Bez problemu mozna kupic w marketach budowlanych luty z topnikiem i niedrogie palniki Rothewalda.

Data: 2011-10-11 22:43:24
Autor: FanTomas
Spawanie baku - potrzebny szpec starszej daty :)

Szukam osboby która pospawa stalowy bak do starszego motocykla.
Dziura wielko¶ci ¶rodka monenty 2zł.
Najchętniej w Warszawie ale mogę też gdzie¶ wyłać...

nie spawaj tego tylko zalutuj dziure mosiadzem. pamietaj o napełnieniu zbiornika wod± jak najwiecej sie da
mi sie udało i bez problemu nic nie cieknie i jest gitara
pozdro

Data: 2011-10-15 11:32:05
Autor: Marcin Kasprzyk
Spawanie baku - potrzebny szpec starszej daty :)
Hej.

No również słyszałem o twardym lucie :) ale podobno trzeba przy tym najpierw
blachę wytrawić a kwas którym się to robi może powodować dalsz± korozję.

Data: 2011-10-15 12:00:56
Autor: Kuczu
W dniu 2011-10-15 11:32, Marcin Kasprzyk pisze:
Hej.

No również słyszałem o twardym lucie :) ale podobno trzeba przy tym najpierw
blachę wytrawić a kwas którym się to robi może powodować dalszą korozję.

Bzdura. Sa ogolnodostepne druty mosiezne z topnikiem i srebrzanki a lutuje sie na wode lutownicza ktora nie jest tak agresywna jak soda kaustyczna lub kwas.

Data: 2011-10-15 13:20:01
Autor: Marcin Kasprzyk
Spawanie baku - potrzebny szpec starszej daty :)
Hej.

Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomo¶ci
Bzdura. Sa ogolnodostepne druty mosiezne z topnikiem i srebrzanki a lutuje sie na wode lutownicza ktora nie jest tak agresywna jak soda kaustyczna lub kwas.

No to już lepiej brzmi, do tej pory słyszałem tylko opinie teoretyków w tej materii :)
Zbadam temat i jak mnie nie przero¶nie to się odważę.
Gdzie szukać w/w specyfików? Markety budowlane czy co¶ bardziej wyrafinowanego?

Data: 2011-10-15 16:03:55
Autor: Kuczu
Spawanie baku - potrzebny szpec starszej daty :)
W dniu 2011-10-15 13:20, Marcin Kasprzyk pisze:

Zbadam temat i jak mnie nie przerośnie to się odważę.
Gdzie szukać w/w specyfików? Markety budowlane czy coś bardziej
wyrafinowanego?

Castorama ? Tam widzialem to ostatnio. Kupisz od razu palnik, butle, spoiwo i wode lutownicza. Kroluje Rothewald i nie jest zly.

Data: 2011-10-16 09:43:11
Autor: Marcin Kasprzyk
[...]

No mogę tylko podziękować :) OdpowiedĽ na tacy...

Data: 2011-10-12 07:06:42
Autor: Songoku
Spawanie baku - potrzebny szpec starszej daty :)
Ja kilka razy robiłem w Tomi Moto na Połczyńskiej vis a vis Fortu Wola.
To jest serwis ogumienia, ale spwają tez felgi i maja tam starszego facea Leona - super gość i zna sie na rzeczy. Ja zawsze byłem zadowolony.

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-12 09:21:03
Autor: AZ
On 2011-10-12, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:
Ja kilka razy robiłem w Tomi Moto na Połczyńskiej vis a vis Fortu Wola.
To jest serwis ogumienia, ale spwają tez felgi i maja tam starszego facea Leona - super gość i zna sie na rzeczy. Ja zawsze byłem zadowolony.

Tylko jest jeden problem - Tomi Opony juz nie ma i nie bedzie.
Fakt, speca od felg mieli chyba najlepszego w Warszawie i okolicach.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-12 20:14:59
Autor: Songoku
Spawanie baku - potrzebny szpec starszej daty :)

Tylko jest jeden problem - Tomi Opony juz nie ma i nie bedzie.
Fakt, speca od felg mieli chyba najlepszego w Warszawie i okolicach.

Zwinęli biznes, czy jak? Miałem kiedyś do Leaona nr, ale pokasowało się...

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-12 14:20:12
Autor: AZ
On 12 PaĽ, 20:14, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:
> Tylko jest jeden problem - Tomi Opony juz nie ma i nie bedzie.
> Fakt, speca od felg mieli chyba najlepszego w Warszawie i okolicach.

Zwinęli biznes, czy jak? Miałem kiedy¶ do Leaona nr, ale pokasowało się...

Zwineli, zwineli i nie bedzie. A szkoda bo fajnie felgi prostowali ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-13 01:01:40
Autor: James
Spawanie baku - potrzebny szpec starszej daty :)
"AZ" wrote...
On 12 PaĽ, 20:14, Songoku wrote:
> [...]

Zwinęli biznes, czy jak? Miałem kiedy¶ do Leaona nr, ale pokasowało się...

Zwineli, zwineli i nie bedzie. A szkoda bo fajnie felgi prostowali ;-)

Oj... niedobrze.
Czy jest jakas firma o porownywalnym poziomie uslug, ktora mozecie polecic?
Bede wdzieczny za namiary.

--
Pozdrowienia
James

Data: 2011-10-13 06:48:37
Autor: AZ
On 2011-10-12, James <no@ddress.for.spam> wrote:

Oj... niedobrze.
Czy jest jakas firma o porownywalnym poziomie uslug, ktora mozecie polecic?
Bede wdzieczny za namiary.

Nie podpowiem bo obsluga oponiarska mam na swoim miejscu postojowym -
sam ;-)

Ale BTW. to Ty zrobiles kiedys xenony na legalu? Moglbys cos jeszcze o
tym opowiedziec bo nic sie nie doszukalem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-14 02:10:07
Autor: James
On 2011-10-12, James wrote:

[...]

Jestes w tej dobrej sytuacji, ze nie potrzebujesz pomocy. Dla mnie pozostaje szukanie miejsca gdzie zrobia dobrze i nie wyroluja.

Xenon kiedys zrobilem do mojej CBR600F3. Byl faktycznie zgodny z przepisami.
Optyka pochodzila z lampy samochodowej BMW 7 z regulacja wysokosci (reczna), byl to oczywiscie Bi-xenon. Spryskiwacz i automatyczna regulacja sa wymagane w nowych pojazdach. Calosc zamknieta w oryginalnej lampie. Przetwornica Hella hermetyczna, zainstalowana w prawym boczku.
Jak bys byl ciekaw jakis konkretnych spraw to postaram sie odpowiedziec.

Teraz mam plan troche bardziej zaawansowany. Pracuje nad soczewkowa lampa LED w miejsce przedniego reflektora. Tu bedzie problem z pelna legalnoscia takiego rozwiazania, jednak zachowane beda wszystkie parametry jak dla xenona. Jasnosc bedzie troche mniejsza. D2S daje okolo 3200lm, LED bedzie dawal okolo 3000lm.

James

Data: 2011-10-14 09:35:40
Autor: OGONek~
Spawanie baku - potrzebny szpec starszej daty :)
Uzytkownik "James" <no@ddress.for.spam> napisal w wiadomosci news:j77ul0$dd6$1news.onet.pl...

[...]

Ile 3W ledów tam bedzie?

--
OGONek~

Data: 2011-10-14 13:05:01
Autor: James
Spawanie baku - potrzebny szpec starszej daty :)
"OGONek~" wrote...
Uzytkownik "James" napisal...

[...]

Ani jednej. Calosc bedzie szla z jednego LED 30W. SST-90 to dioda LED 30W. Daje przy tym 2700 do 3240 lumenow. Temperatura barwowa i CRI mniej wiecej takie same jak w przypadku xenona.

James

Data: 2011-10-14 11:10:18
Autor: AZ
On 2011-10-14, James <no@ddress.for.spam> wrote:

Jestes w tej dobrej sytuacji, ze nie potrzebujesz pomocy. Dla mnie pozostaje szukanie miejsca gdzie zrobia dobrze i nie wyroluja.

Ale chodzi Ci o przekladke opon? To na pulawskiej dobrze robia.

[...]

Ano wlasnie, chodzilo mi o regulacje i myslalem ze miales
autopoziomowanie a o to mi glownie chodzilo.

[...]

Jak skonczysz pochwal sie efektami :-)

--
Artur
ZZR 1200

Spawanie baku - potrzebny szpec starszej daty :)