Spawanie baku - potrzebny szpec starszej daty :)

Data: 2011-10-11 14:42:17
Autor: romek
Spawanie baku - potrzebny szpec starszej daty :)
Witam
Spokojnie pospawasz zbiornik, już dwa zbiorniki spawałem u gościa
który się na tym dobrze zna, sprawa jest na tyle prosta, że podczas
spawania (TIG) wypełnia się zbiornik dwutlenkiem węgla, niestety z
Warszawy do Gdańska masz trochę daleko więc życzę powodzenia. W luty
bym się nie bawił jak robić to tylko porządnie, co się dzieje z takim
klajstrowaniem podczas wypadku? ale to tylko moje zdanie,
Pozdrawiam
Romek

Data: 2011-10-12 06:43:31
Autor: Kuczu
W dniu 2011-10-11 23:42, romek pisze:
> W luty bym się nie bawił jak robić to tylko porządnie, co się dzieje z takim
klajstrowaniem podczas wypadku? ale to tylko moje zdanie,

Bzdura. Przez wieki wiekow lutowalo sie zbiorniki mosiadzem i jest to jedna z najlepszych metod na naprawe takich uszkodzen. Polaczenie jest szczelne, mocne i na dodatek lutowanie nie powoduje nadmiernego nagrzewania i odksztalcania blachy. TIG jest rowniez bardzo dobry jednak wymaga, ze wzgledu na grubosc blach i wymagana szczelnosc, wyzszych umiejetnosci.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Spawanie baku - potrzebny szpec starszej daty :)