Spawanie plastików Gliwice

Data: 2009-03-04 19:07:49
Autor: Hiro
Spawanie plastików Gliwice
Witam, grupowicze z Gliwic i okolic - znacie jakieś miejsce gdzie mogę pospawać
plastikową nakładkę na próg? Tanio i dobrze :) Albo chociaż dobrze?

Pozdrawiam
Hiro

Data: 2009-03-05 16:46:12
Autor: zorby
Spawanie plastików Gliwice

grupowicze z Gliwic i okolic - znacie jakieś miejsce gdzie mogę pospawać
plastikową nakładkę na próg? Tanio i dobrze :) Albo chociaż dobrze?

moge polecic tanio i dobrze ale w rybniku - jak sie umowisz to na poczekaniu
zrobia

Data: 2009-03-05 18:05:52
Autor: Hiro
> [...]
> plastikową nakładkę na próg? Tanio i dobrze :) Albo chociaż dobrze?

moge polecic tanio i dobrze ale w rybniku - jak sie umowisz to na poczekaniu

Rybnik to jak najbardziej okolice :) Żona tam pracuje - i przy okazji może
zostawić autko.
Dawaj namiary :)

pozdrawiam Hiro

Data: 2009-03-05 18:16:57
Autor: zorby
Spawanie plastików Gliwice

Rybnik to jak najbardziej okolice :) Żona tam pracuje - i przy okazji może
zostawić autko.
Dawaj namiary :)

"Auto Misala" Naprawa Zderzaków
Krucza 5 , 44-203 Rybnik
tel. +48 (32) 4224228

jest bardzo dobry zadzwon i dogadaj sie

Data: 2009-03-05 18:29:21
Autor: Hiro
Spawanie plastików Gliwice
> Rybnik to jak najbardziej okolice :) Żona tam pracuje - i przy okazji może
> [...]

Wielkie dzięki !

pozdrawiam Hiro

--

Spawanie plastików Gliwice