Spawanie plastiku a naprawa taczki

Data: 2010-04-20 16:17:26
Autor: jarek
Spawanie plastiku a naprawa taczki
Witam!
Czy ktoś się orientuje czy firmy zajmujące się naprawą zdrzaków mogą naprawić pękniętą taczkę z HD-PE ?
Ile taka zabawa może kosztować i czy to jest po naprawie mocne ?

Jarek

Data: 2010-04-21 08:32:58
Autor: Rafał
jarek pisze:
[...]

Ostatnio naprawiałem zabawkę dla dziecka - samochód, za pomocą zestawu naprawczego z żywicy + utwardzacza oraz tkaniny, zestaw do zdobycia w sklepie samochodowym za ~20zł.
Jak dasz po dwie warstwy z obu stron to będzie to mocniejsze niż oryginalny materiał.
Ja trafiłem na zestaw który po wyschnięciu jest półprzeźroczysty, w praktyce jak ktoś nie wie że było coś klejone to nie zobaczy.

Data: 2010-04-21 12:36:31
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "jarek" <jarek@nospam.pl> napisał w wiadomości news:4bcdb757$0$19163$65785112news.neostrada.pl...
Witam!
Czy ktoś się orientuje czy firmy zajmujące się naprawą zdrzaków mogą naprawić pękniętą taczkę z HD-PE ?
Ile taka zabawa może kosztować i czy to jest po naprawie mocne ?

zrobić sie da, ale jesli nie dorobisz do tego płaskownika przynitowanego przed i za pęknięciem to pęknie znów. Mozesz ew. zrobić jak radzi kolega i przykleić mate żywiczną pod sklejonym  pęknięciem.

Samo zespawanie, sklejenie pęknięcia nie wystarczy.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE

Data: 2010-04-21 23:26:12
Autor: kogutek
> [...]

Samo zespawanie, sklejenie pęknięcia nie wystarczy.

PE nie da się skleić niczym co można kupić w sklepach. Kto Ciebie i twojego
kolegę tak skrzywdził że się mścicie i radzicie kleić polietylen. Jedyna
dostępna metoda naprawy to spawanie. Amen. --

Spawanie plastiku a naprawa taczki