Data: 2012-05-29 18:55:13 | |
Autor: Przemys³aw Czaja | |
Spawanie pod³ogi | |
U¿ytkownik "Iglo" W to lato koñczê reanimacjê Saxo ¿ony. Nie uwierzê, ¿e citroeny, renaulty i pe¿oty mog± siê tak popsuæ. Ja pierdzielê najstarsze auto mo¿e byæ z rocznika 1996 i ma 20 centymetrow± dziurê w pod³odze? Taa... otwieraj± siê oczy, moja Astra z 1997r nie mia³a ani ¶ladu rdzy a uznawana jest za rudolubn±. |
|
Data: 2012-05-29 20:42:17 | |
Autor: Iglo | |
Spawanie pod³ogi | |
Dnia Tue, 29 May 2012 18:55:13 +0200, Przemys³aw Czaja napisa³(a):
U¿ytkownik "Iglo" Co wiêcej, to rocznik 1998. Auto bezwypadkowe. Z polskiego salonu, mo¿e nasze solenie zimowe siê do³o¿y³o, pewnie mia³o obtarcia konseracji i nikt siê tym nie przejmowa³.. Ma swoje mankamenty. Pod³oga w okolicach po³±czenia baga¿nika z nadkolami np. Te¿ jestem zaskoczony. Zw³aszcza, ¿e na lakierowanych elementach karoserii nie ma ¶ladów nawet tam gdzie obdarte trochê. Najchêtniej odda³bym go na ¿yletki, mia³ byæ na parê miesiêcy nauki jazdy, ale teraz ¿ona nie wyobra¿a sobie ¿eby siê go pozbywaæ. Ukochana cytrynka. Fakt, przez pó³tora roku nic siê nie dzia³o, dzielnie znosi³ naukê jazdy i traktowanie po macoszemu. Co¶ tam sam pod³uba³em i mogê powiedzieæ, ¿e jest bezawaryjny. Dlatego da³em siê przekonaæ na reanimacjê. Choæ wiem, ¿e to droga do nik±d i przegrana walka. Rudy zawsze wygrywa. |
|
Data: 2012-05-29 19:32:29 | |
Autor: to | |
Spawanie pod³ogi | |
begin Iglo
Ma swoje mankamenty. To jest jego główny mankament: http://www.euroncap.com/tests/citroen_saxo_2000/70.aspx Strach pomyśleć, jakby wypadło zjedzone przez rdzę. Ja bym się bał tym jeździć. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-05-29 21:05:00 | |
Autor: venioo@interia.pl | |
Spawanie pod³ogi | |
W dniu 2012-05-29 20:42, Iglo pisze:
Co wiêcej, to rocznik 1998. Auto bezwypadkowe. Z polskiego salonu, mo¿e To chyba dealer jakies powypadkowe reanimowal i sprzedawal. Mam blizniaczego Peugeota 106 z 1997 i mimo odpryskow lakieru gdzie niegdzie, nie ma sladu rdzy. Lekko rudawe sie robi w okolicach spawow w komorze silnika przy podluznicach. Ale to minimalnie. I w tylnych nadkolach w zakamarkach, gdzie kamyki, piach i sol robia swoje. Poza tym to wzor zdrowia jesli chodzi o blachy. Skad dziura wielkosci 20cm to nie mam pojecia... -- venioo -> GG:198909 "What a wonderful wooooorld!" :) |
|
Data: 2012-05-29 21:26:55 | |
Autor: Iglo | |
Spawanie pod³ogi | |
Dnia Tue, 29 May 2012 21:05:00 +0200, venioo@interia.pl napisa³(a):
W dniu 2012-05-29 20:42, Iglo pisze: Niewa¿ne. Decyzja podjêta - zrobiæ trzeba. |
|
Data: 2012-05-29 21:39:13 | |
Autor: Przemys³aw Czaja | |
Spawanie pod³ogi | |
U¿ytkownik "Iglo"
Na zdrowy rozum trza by to wszystko wypiaskowaæ, wspawaæ now± blachê pokryæ jakim¶ podk³adem antykorozyjnym i pomalowaæ, obawiam siê tylko, ¿e z piaskowaniem mo¿e byæ k³opot, bo pewnie miejsca ma³o dostêpne - byæ mo¿e blacharze maj± jakie¶ w³asne metody, ale bez dok³adnego oczyszczenia to ruda mo¿e jeszcze przy¶pieszyæ po takim zabiegu jak siê blachê przegrzeje. |
|
Data: 2012-05-29 21:28:25 | |
Autor: PiteR | |
Spawanie pod³ogi | |
na ** p.m.s ** venioo@interia.pl pisze tak:
Skad dziura wielkosci 20cm to nie mam pojecia... mo¿e pod³oga by³a zarysowana a jak rudy wejdzie pod te gumowe pokrycie to szerzy siê bardzo szybko. Rok czasu i dziura wielko¶ci piê¶ci. -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98 |
|
Data: 2012-05-29 22:04:00 | |
Autor: neoniusz | |
Spawanie pod³ogi | |
W dniu 29.05.2012 21:28, PiteR pisze:
te gumowe pokrycie ??? chciales raczej napisac: "to gumowe pokrycie" |
|
Data: 2012-05-30 10:33:10 | |
Autor: PiteR | |
Spawanie pod³ogi | |
na ** p.m.s ** neoniusz pisze tak:
chciales raczej napisac: Pisa³em ju¿ gdzie¶ kiedy¶, ¿e Polacy s± wobec siebie bardzo wymagaj±cy. Wojskowy dryl, ¶ci¶niête dupy i wzrok skierowany na wprost. Idealny materia³ na bia³ego murzyna w fabryce. Ludzie od wszystkiego. Wypowiedzi na forach za to gównomerytoryczne :) -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98 |
|