Data: 2012-05-29 23:46:39 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Spawanie pod³ogi | |
On Tue, 29 May 2012 18:30:45 +0200, Iglo wrote:
W to lato koñczê reanimacjê Saxo ¿ony. Z powa¿niejszych spraw zosta³a Je¿eli dziura faktycznie ma 20cm (nie pomyli³o ci siê z milimetrami?) to prawdopodobnie ca³e podwozie tego samochodu jest ze¿arte nawet tam gdzie tego nie widaæ. Miejscowe naprawianie, zw³aszcza ¿e jak mowisz skorodowane s± ju¿ elementy konstrukcyjne siê nie uda. Bo ¿eby cokolwiek spawaæ trzeba wyci±æ ca³± korozjê i spawaæ do zdrowej blachy i elementów no¶nych. A obawiam siê ¿e jak zaczniesz to ci±æ szukaj±c zdrowej blachy, to potniesz ca³e auto i nie znajdziesz... Je¿eli koniecznie chcesz siê w to bawiæ, to mo¿esz próbowaæ ryzykowaæ wymianê ca³ej æwiartki z ³±czeniami na elementach konstrukcyjnych, najlepiej tam gdzie oryginalnie by³y zgrzewane. Ale pomy¶l czy to jest sens? Czy nie taniej bêdzie kupiæ ca³± zdrow± budê? Kto¶ pewnie sprowadza jakie¶ angliki na czê¶ci, popytaj na forach, albo zapoluj na jakiego¶ z padniêt± mechanik± i po prostu prze³ó¿ graty - to czêsto bêdzie najtañsze wyj¶cie praktycznie jedyne gdzie nie bêdzie strach je¼dziæ takim autem. |
|
Data: 2012-05-30 07:59:43 | |
Autor: Iglo | |
Spawanie pod³ogi | |
Dnia Tue, 29 May 2012 23:46:39 +0200, Tomasz Pyra napisa³(a):
To miejsce prze¿arte to tgzw klatka, profil zamkniêty którego dolna czê¶æ wygni³a wokó³ korka- zatyczki profilu. Nie wygl±da to tak tragicznie jak brzmi :-). Resztê pod³ogi ogl±da³em, nie ma tragedii. |
|