Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Spawanie pod³ogi

Spawanie pod³ogi

Data: 2012-05-30 06:27:06
Autor: MarcinJM
Spawanie pod³ogi
W dniu 2012-05-29 18:30, Iglo pisze:
W to lato koñczê reanimacjê Saxo ¿ony. Z powa¿niejszych spraw zosta³a
korozja - dotyczy pod³ogi (dziura ok 20cm ¶rednicy) w okolicy mocowania
wachacza i pewnie jakie¶ pomniejsze siê znajd± pod warstw± zabezpieczenia.
Dodatkowo pokryte korozj± s± pod³u¿nice, ale nie przegnite ca³kowicie,
trzymaj± siê ale s± rude wykwity. Na co zwróciæ uwagê przy zlecaniu us³ugi
reanimacji tego? Dziury oczywi¶cie trzeba spawaæ z uwagi na blisko¶æ punktu
mocowania zawieszenia, to wiem, a pod³u¿nice? Jaka jest prawid³owa
technologia naprawy? Jakich materia³ów powinien u¿yæ fachura i jaka jest
rozpiêto¶æ cenowa takich d³ubanin? Za wszelkie uwagi i podpowiedzi
serdecznie dziêkujê.

Wlasnie mam Saxo na taka wlasnie naprawe.
Potwierdzam: tyl zzarty praktycznie komletnie. Jednak jest to rajdowka, wiec trzeba to po prostu odbudowac i wzmocnic. W przypadku auta cywilnego naprawa bylaby nieoplacalna.
No i nieszczesna tylna belka w stanie agonalnym.

--
Pozdrawiam
MarcinJM        gg: 978510

Data: 2012-05-30 07:56:18
Autor: Iglo
Spawanie pod³ogi
Dnia Wed, 30 May 2012 06:27:06 +0200, MarcinJM napisa³(a):

Wlasnie mam Saxo na taka wlasnie naprawe.
Potwierdzam: tyl zzarty praktycznie komletnie. Jednak jest to rajdowka, wiec trzeba to po prostu odbudowac i wzmocnic. W przypadku auta cywilnego naprawa bylaby nieoplacalna.
No i nieszczesna tylna belka w stanie agonalnym.

Tutaj belka jest po regeneracji, silniczek zdrowy i oszczêdny. Jak na
miejskie pierdzikó³ko ca³kiem fajnie siê je¼dzi. Tylko ta buda
nieszczêsna.. No ale takie s± efekty, prowizorki s± najtrwalsze, mia³ byæ
na pó³ roku.

Data: 2012-05-30 08:17:00
Autor: to
Spawanie pod³ogi
begin Iglo
Tutaj belka jest po regeneracji, silniczek zdrowy i oszczędny. Jak na
miejskie pierdzikółko całkiem fajnie się jeździ.

Chyba, że ktoś będzie miał stłuczkę z SUV-em i obetnie mu nogi, a z normalnego auta by wysiadł i otrzepał się z airbagowego pyłu...

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-05-30 14:33:11
Autor: Maciek
Spawanie podłogi
W dniu 2012-05-30 10:17, to pisze:
Chyba, że ktoś będzie miał stłuczkę z SUV-em i obetnie mu nogi,
Albo z pociÄ…giem, albo z brzozÄ… ...

a z normalnego auta by wysiadł i otrzepał się z airbagowego pyłu...
Dokładnie - a resztę załatwiłoby pizetju.

--
Pozdrawiam
Maciek

Data: 2012-05-30 15:55:54
Autor: to
Spawanie pod³ogi
begin Maciek
Chyba, że ktoś będzie miał stłuczkę z SUV-em i obetnie mu nogi,
Albo z pociÄ…giem, albo z brzozÄ… ...

Miejską stłuczkę uważasz za coś mało prawdopodobnego?

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-05-30 19:06:45
Autor: Maciek
Spawanie podłogi
W dniu 2012-05-30 17:55, to pisze:
Miejską stłuczkę uważasz za coś mało prawdopodobnego?
Statystycznie rzecz biorąc: tak. Prawdopodobieństwo stłuczki przy której
samochód rozpada się, tnie nogi, głowy itd. to już sobie sam wylicz.

--
Pozdrawiam
Maciek

Data: 2012-05-30 18:34:41
Autor: to
Spawanie pod³ogi
begin Maciek
Statystycznie rzecz biorÄ…c: tak.

Prawie każdy miał taką, więc bredzisz.

Prawdopodobieństwo stłuczki przy której
samochód rozpada się, tnie nogi, głowy itd. to już sobie sam wylicz.

W skorodowanym Saxo ryzyko takiego efektu stłuczki jest bardzo wysokie.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-05-30 19:45:58
Autor: MarcinJM
Spawanie pod³ogi
W dniu 2012-05-30 07:56, Iglo pisze:
Tutaj belka jest po regeneracji, silniczek zdrowy i oszczêdny. Jak na
miejskie pierdzikó³ko ca³kiem fajnie siê je¼dzi. Tylko ta buda
nieszczêsna.. No ale takie s± efekty, prowizorki s± najtrwalsze, mia³ byæ
na pó³ roku.

Wyjdzie ok 20 godzin spawania i bedzie jak nowe, a nawet mocniejsze.


--
Pozdrawiam
MarcinJM        gg: 978510

Data: 2012-05-30 08:10:07
Autor: Piotr Klimek
Spawanie pod³ogi
Dnia (Wed, 30 May 2012 06:27:06 +0200) ktos podajacy sie za MarcinJM
wyklawiaturowal co nastepuje:

W dniu 2012-05-29 18:30, Iglo pisze:
W to lato koñczê reanimacjê Saxo ¿ony. Z powa¿niejszych spraw zosta³a
korozja - dotyczy pod³ogi (dziura ok 20cm ¶rednicy) w okolicy mocowania
wachacza i pewnie jakie¶ pomniejsze siê znajd± pod warstw± zabezpieczenia.
Dodatkowo pokryte korozj± s± pod³u¿nice, ale nie przegnite ca³kowicie,
trzymaj± siê ale s± rude wykwity. Na co zwróciæ uwagê przy zlecaniu us³ugi
reanimacji tego? Dziury oczywi¶cie trzeba spawaæ z uwagi na blisko¶æ punktu
mocowania zawieszenia, to wiem, a pod³u¿nice? Jaka jest prawid³owa
technologia naprawy? Jakich materia³ów powinien u¿yæ fachura i jaka jest
rozpiêto¶æ cenowa takich d³ubanin? Za wszelkie uwagi i podpowiedzi
serdecznie dziêkujê.

Wlasnie mam Saxo na taka wlasnie naprawe.

VTS? :)

Potwierdzam: tyl zzarty praktycznie komletnie. Jednak jest to rajdowka, wiec trzeba to po prostu odbudowac i wzmocnic. W przypadku auta cywilnego naprawa bylaby nieoplacalna.
No i nieszczesna tylna belka w stanie agonalnym.

W ka¿dym Saxo potwornie koroduje w³asnie to miejsce niezale¿nie od tego
czy by³o uderzone, czy nie.

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2012-05-30 19:47:46
Autor: MarcinJM
Spawanie pod³ogi
W dniu 2012-05-30 10:10, Piotr Klimek pisze:
VTS? :)

A nie znam sie na cytrynach, 120KM.

W ka¿dym Saxo potwornie koroduje w³asnie to miejsce niezale¿nie od tego
czy by³o uderzone, czy nie.

"Potwornie" to dobre slowo ;)

--
Pozdrawiam
MarcinJM        gg: 978510

Spawanie pod³ogi

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona