Data: 2014-01-05 21:02:26 | |
Autor: Albercik | |
Spawanie stali molibdenowo-manganowej | |
W dniu 05.01.2014 20:31, Tata pisze:
Kupiłem używane łańcuchy śniegowe, niestety sprzedający podał mylnie pomijając kwestie bezpieczeństwa... to po usunięciu iluś tam ogniw, nikt Ci przecież nie każe spawać oryginalnego ogniwa a łącznik możesz wykonać choćby i z "gwoździa", w najprostszym wariancie możesz nawet nie przecinać łańcucha a ino za pomocą np szekli skręcić kilka dalszych ogniw. |
|
Data: 2014-01-06 15:11:06 | |
Autor: Tmek | |
Spawanie stali molibdenowo-manganowej | |
Użytkownik "Albercik" <nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lacdoj$jgm$1node1.news.atman.pl... W dniu 05.01.2014 20:31, Tata pisze: I to jest najbardziej sensowna i racjonalna odpowiedz. Posrod tych wszystkich co to gdzies widzieli, wiedza najlepiej a w ogole to lepiej nie ruszac bo to od razu smierc i niebezpieczenstwo. Tmek |
|
Data: 2014-01-07 13:50:05 | |
Autor: Adam | |
Spawanie stali molibdenowo-manganowej | |
W dniu 2014-01-06 15:11, Tmek pisze:
Użytkownik "Albercik" <nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci Pisz±c "sensowna o racjonalna odpowiedĽ" masz na my¶li, aby "za pomoc± np szekli skręcić kilka dalszych ogniw"? Zastanów się. Je¶li spinasz 2 czy trzy ogniwa, to pewnie tak. Je¶li duża różnica pomiędzy rozmiarami opon i w zwi±zku z tym więcej ogniw do spięcia - to będ± zwisać i powiewać ;) luĽne ogniwa. To już może być niebezpieczne. Oczywi¶cie też może spowodować znaczne rozważenie koła, aczkolwiek z łańcuchami nie jeĽdzi się szybko. -- Pozdrawiam. Adam. |
|