Spawanie wydechu - Kraków

Data: 2010-03-03 17:08:25
Autor: Michał
Spawanie wydechu - Kraków
Witam

Ile może kosztować spawanie wydechu podwójnego (dwie rurki obok siebie). Chodzi o wymianę dwóch rurek na odcinku może 50 cm. Dziś byłem w jednym zakładzie i chcieli 200 pln. Wydaje mi się trochę dużo.
Czy znacie jakieś tanie i godne polecenia? Czy poza Krakowem będzie wiele taniej?

Pozdrawiam

Data: 2010-03-03 21:47:46
Autor: J.F.
Spawanie wydechu - Kraków
On Wed, 03 Mar 2010 17:08:25 +0100,  Micha³ wrote:
Ile mo¿e kosztowaæ spawanie wydechu podwójnego (dwie rurki obok siebie). Chodzi o wymianê dwóch rurek na odcinku mo¿e 50 cm. Dzi¶ by³em w jednym zak³adzie i chcieli 200 pln. Wydaje mi siê trochê du¿o.
Czy znacie jakie¶ tanie i godne polecenia? Czy poza Krakowem bêdzie wiele taniej?

Wydaje mi sie ze we wroclawiu byloby co najmniej dwa razy taniej ..

J.

Data: 2010-03-03 22:45:50
Autor: to
Spawanie wydechu - Kraków
J.F. wrote:

[...]

A w Trójmieście nawet dopłacają do takiego spawanka...

--
cokolwiek

Data: 2010-03-04 08:58:20
Autor: Wojtekk
Spawanie wydechu - Kraków

Użytkownik "Michał" <michal_www@onet.pl> napisał w wiadomości news:hmm1ht$a1u$1news.onet.pl...
[...]

Próbowałeś dowiadywać się na ul. Lindego w firmie Rurdech?

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-03-04 11:53:34
Autor: Clawfinger
Spawanie wydechu - Kraków
W dniu 03.03.2010 17:08, Michał pisze:
[...]

Siema :-)
Kiedyś dawno temu to ja jeździłem z wydechem do Zabierzowa, było tam tych tłumikarzy od zatrzęsienia, co dom to warsztat wydechowy :-)

Pozdro
WOJtek

    Insignia ST 1.6 Turbo
    Wersja Cosmo +dodatki
         Kolor czarny
     Jeszcze bez naklejki
============================

Data: 2010-03-04 15:00:11
Autor: kamil
Spawanie wydechu - Kraków

"Michał" <michal_www@onet.pl> wrote in message news:hmm1ht$a1u$1news.onet.pl...
[...]

3.5 litrowe BMW musi byc, ale naprawy to juz trytytki i spawarka.. Eh..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-04 16:27:42
Autor: Michał
Spawanie wydechu - Kraków

3.5 litrowe BMW musi byc, ale naprawy to juz trytytki i spawarka.. Eh..

W żadnym aucie, nawet motorowerze nie widzę innej możliwości naprawy czegoś takiego niż zespawać... całego wydechu zmieniać przecież nie będę.

Pozdrawiam

Data: 2010-03-05 09:34:23
Autor: Jakub Witkowski
Spawanie wydechu - Kraków
Michał pisze:

3.5 litrowe BMW musi byc, ale naprawy to juz trytytki i spawarka.. Eh..

W żadnym aucie, nawet motorowerze nie widzę innej możliwości naprawy czegoś takiego niż zespawać... całego wydechu zmieniać przecież nie będę.

A słyszałeś o elementach wydechu łączonych inaczej niż przez spawanie?

Co nie zmienia faktu, że nawet gdy skoroduje kawałek rury, to tłumik
tłumik może wytrzymać spokojnie nieraz i następnych 5 lat, i wymiana
go w takiej sytuacji to bardziej fanaberia estety niż techniczna potrzeba.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepoważne,
gts /kropka/ pl    |  lub caÅ‚oÅ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2010-03-05 10:12:00
Autor: kamil
Spawanie wydechu - Kraków

"Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote in message news:hmqfjn$28qu$1news2.ipartners.pl...
Michał pisze:

[...]

Jakos nie widze innego powodu kupienia prawie 20-letniej limuzyny z wielkim silnikiem, niz fanaberia estety. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-05 14:37:09
Autor: Michał
Spawanie wydechu - Kraków
[...]

A ja widzę: względy praktyczne.

Pozdrawiam

Data: 2010-03-05 16:18:03
Autor: kamil
Spawanie wydechu - Kraków

"Michał" <michal_www@onet.pl> wrote in message news:hmr1ed$a1r$1news.onet.pl...
[...]

Oczywiscie, ja kupuje porcelane w antykwariacie do piwa przy grillu.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-05 18:42:41
Autor: Michał
Spawanie wydechu - Kraków

A ja widzę: względy praktyczne.

Oczywiscie, ja kupuje porcelane w antykwariacie do piwa przy grillu.

Jak Cie to wychodzi taniej i lepiej niż picie w czymś innym to czemu nie?

Pozdrawiam

Data: 2010-03-04 15:06:26
Autor: Jakub Witkowski
Spawanie wydechu - Kraków
Michał pisze:
[...]

Dosłownie godzinkę temu temu wróciłem od tłumikarza, kótry
za wspawanie jednej rurki na odcinku 20cm i dospawanie dwóch
uchwytów które odleciały wziął 100 zł.
Z kolei 3 lata temu, również za wspawanie rurki (w tym samym
miejscu zresztą tyle że na odcinku 10 cm) zapłaciłem 70 zł.

Ty masz dwie rury obok siebie, to spawa siÄ™ nie tak Å‚atwo.
Wydaje mi się więc że cena nie powiedzmy akceptowalna.

Data: 2010-03-04 15:07:33
Autor: Jakub Witkowski
Spawanie wydechu - Kraków
Jakub Witkowski pisze:

Wydaje mi się więc że cena nie powiedzmy akceptowalna.

:) miało być: "jest powiedzmy akceptowalna"

Data: 2010-03-06 20:23:05
Autor: Adam P³aszczyca
Spawanie wydechu - Kraków
Dnia Wed, 03 Mar 2010 17:08:25 +0100, Micha³ napisa³(a):

Czy znacie jakie¶ tanie i godne polecenia? Czy poza Krakowem bêdzie wiele taniej?

Bogdan Pasiut na Kosocickiej. --
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/

Spawanie wydechu - Kraków