Spawanie wydechu - Krak贸w

Data: 2010-03-04 15:06:26
Autor: Jakub Witkowski
Spawanie wydechu - Krak贸w
Micha艂 pisze:
Witam

Ile mo偶e kosztowa膰 spawanie wydechu podw贸jnego (dwie rurki obok siebie). Chodzi o wymian臋 dw贸ch rurek na odcinku mo偶e 50 cm. Dzi艣 by艂em w jednym zak艂adzie i chcieli 200 pln. Wydaje mi si臋 troch臋 du偶o.

Dos艂ownie godzink臋 temu temu wr贸ci艂em od t艂umikarza, k贸try
za wspawanie jednej rurki na odcinku 20cm i dospawanie dw贸ch
uchwyt贸w kt贸re odlecia艂y wzi膮艂 100 z艂.
Z kolei 3 lata temu, r贸wnie偶 za wspawanie rurki (w tym samym
miejscu zreszt膮 tyle 偶e na odcinku 10 cm) zap艂aci艂em 70 z艂.

Ty masz dwie rury obok siebie, to spawa si臋 nie tak 艂atwo.
Wydaje mi si臋 wi臋c 偶e cena nie powiedzmy akceptowalna.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog膮 by膰 niepowa偶ne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiada膰 w cz臋艣ci

Data: 2010-03-04 15:07:33
Autor: Jakub Witkowski
Spawanie wydechu - Krak贸w
Jakub Witkowski pisze:

Wydaje mi si臋 wi臋c 偶e cena nie powiedzmy akceptowalna.

:) mia艂o by膰: "jest powiedzmy akceptowalna"