Spawanie zderzaka [Ursynow]

Data: 2009-11-18 11:08:09
Autor: Dman-666
Spawanie zderzaka [Ursynow]
Kolega szuka spawacza/naprawiacza zderzaka ktory ucierpial w starciu z kraweznikiem. Auto to alfa 146.
Moze ktos polecic warsztat po prawej stronie wisly z niekoniecznie dobra robota ale z dobra cena? ;>

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2009-11-18 12:41:11
Autor: Robert Wicik
Spawanie zderzaka [Ursynow]
Użytkownik "Dman-666" <dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> napisał w wiadomości news:Xns9CC77B74035F6Zielonagens213.180.128.149...
Kolega szuka spawacza/naprawiacza zderzaka ktory ucierpial w starciu z
kraweznikiem. Auto to alfa 146.
Moze ktos polecic warsztat po prawej stronie wisly z niekoniecznie dobra
robota ale z dobra cena? ;>

Z prawej?
Przy "cyckach" Stanisławów drugi przy drodze na Nieporęt ;]

Data: 2009-11-18 11:45:38
Autor: Dman-666
Spawanie zderzaka [Ursynow]
Patrze a tu w szybce robal taki: news:he0mfd$sg9$1news.onet.pl ! Pewnie kiero jakis, ten Robert Wicik . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

Z prawej?
Przy "cyckach" Stanisławów drugi przy drodze na Nieporęt ;]

To moze jeszcze z lewej...mialem na mysli nie ta prawa stone ;)
Ale dzieki i za to.

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2009-11-18 12:57:59
Autor: Massai
Spawanie zderzaka [Ursynow]
Dman-666 wrote:

> [...]

> Przy "cyckach" Stanisławów drugi przy drodze na Nieporęt ;] To moze jeszcze z lewej...mialem na mysli nie ta prawa stone ;)
Ale dzieki i za to.

no własnie, jak to w końcu jest z tym "prawobrzeżna" i "lewobrzeżna"?
Gdzie kiedyś wyczytałem instrukcję że brzeżność określa się stojąć na
moście twarzą do źródeł, no w każdym razie pod prąd...

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-11-18 15:34:22
Autor: Maciek.
Spawanie zderzaka [Ursynow]
Użytkownik "Dman-666"
Moze ktos polecic warsztat po prawej stronie wisly z niekoniecznie dobra
robota ale z dobra cena? ;>

Nowoursynowska przy ul. Fosy (Fosa). Kolega parę lat temu ratował tam widelec do roweru, był zadowolony z usługi i z ceny też. Ale nic więcej nie wiem na temat tego warsztatu.

Maciek.

Data: 2009-11-18 14:45:39
Autor: Dman-666
Spawanie zderzaka [Ursynow]
Patrze a tu w szybce robal taki: news:he10lh$a99$1inews.gazeta.pl !
Pewnie kiero jakis, ten Maciek. . Tak se patrze i patrze jak nawija
makaron na uszy:
Nowoursynowska przy ul. Fosy (Fosa). Kolega parę lat temu ratował tam widelec do roweru, był zadowolony z usługi i z ceny też. Ale nic
więcej nie wiem na temat tego warsztatu.

Widelec jakos do zderzaka mi nie pasi...hmmm :/

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2009-11-18 15:54:23
Autor: Maciek.
Spawanie zderzaka [Ursynow]
Użytkownik "Dman-666" <dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> napisał

Widelec jakos do zderzaka mi nie pasi...hmmm :/

A to sorry. Innego warsztatu w okolicach [Ursynow] specjalizującego się w zderzakach do Alf nie znam ;)
Podjedź jesli masz blisko, znajdź nr tel i zadzwoń. To normalny warsztat, chyba tłumikowy. A przykład widelca podałem z myślą, że fakt wykonania spawania bardziej precyzyjnego niż w przypadku rury typu "wodociągowa" będzie tylko na korzyść.

Maciek.

Data: 2009-11-18 14:56:27
Autor: Dman-666
Spawanie zderzaka [Ursynow]
Patrze a tu w szybce robal taki: news:he11r1$eh7$1inews.gazeta.pl !
[...]

Tylko sie upewniam, ze zrobia taka metaloplastyke ;) Dzieki.

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2009-11-18 15:53:19
Autor: Tadeusz
Spawanie zderzaka [Ursynow]

Użytkownik "Maciek." <> napisał w wiadomości ...
Użytkownik "Dman-666"
[...]

a od kiedy widelce do rowerów są plastikowe jak zderzaki ????

Spawanie zderzaka [Ursynow]