Spec od nawigacji i systemu głośnomówiącego?

Data: 2009-11-10 08:26:14
Autor: Mirek
Spec od nawigacji i systemu głośnomówiącego?
Witam,

czy znacie i możecie polecić jakiegoś speca, który będzie w stanie przestroić
system nawigacji GPS i zestawu głośnomówiącego aby działały w Polsce (najlepiej
z okolic Wrocławia albo Trójmiasta)? Potrzebowałbym przerobić te systemy w Dodgu Magnum Hemi 2005r sprowadzonym ze
Stanów.

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam,
Mirek

Data: 2009-11-10 09:00:50
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 10 Nov 2009 08:26:14 +0100, Mirek napisał(a):

[...]

Przestrajanie zestawu głośnomówiącego.. ciekawe, ciekawe...
Może łącznik wystarczy wymienić na lepszy?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-10 12:13:07
Autor: szerszen

Użytkownik "Mirek" <mirpheusWYTNIJTO@poczta.fm> napisał w wiadomości news:424e.00000363.4af91596newsgate.onet.pl...

czy znacie i możecie polecić jakiegoś speca, który będzie w stanie przestroić
system nawigacji GPS i zestawu głośnomówiącego aby działały w Polsce (najlepiej
z okolic Wrocławia albo Trójmiasta)?

nie przestroic, do gps musisz miec po prostu odpowiednie mapy, pytanie czy jest mozliwosc i czy uda sie je wgrac, a system glosnowmoiwacy masz na kabel czy na b-t?, jesli na b-t to tez nic nie musisz przestrajac, a jesli na kabel, to tylko podpowiednie zlacze wymienic i juz

Data: 2009-11-10 14:19:03
Autor: mirpheus
> [...]

nie przestroic, do gps musisz miec po prostu odpowiednie mapy, pytanie czy jest mozliwosc i czy uda sie je wgrac, a system glosnowmoiwacy masz na kabel czy na b-t?, jesli na b-t to tez nic nie musisz przestrajac, a jesli na kabel, to tylko podpowiednie zlacze wymienic i juz
Szerszeń, dzięki za info. Pewnie chodzi właśnie o wgranie map, nie wiem, nie
znam się. Pytanie, kto się może tym zająć?

Data: 2009-11-10 14:19:41
Autor: szerszen

Użytkownik <mirpheus@poczta.fm> napisał w wiadomości news:1e8e.00000002.4af96847newsgate.onet.pl...

Szerszeń, dzięki za info. Pewnie chodzi właśnie o wgranie map, nie wiem, nie
znam się. Pytanie, kto się może tym zająć?

pytanie czy jest sens, czy nie taniej cie wyjdzie kupic gps w sklepie, jak juz wiesz czego szukac, to pogooglaj troche, jest kilka stron tematycznych dotyczacych gps, sa i milosnicy amerykanskiej motoryzacji, moze tam znajdziesz odpowiedzi

Spec od nawigacji i systemu głośnomówiącego?