Spece od niemieckiego..

Data: 2010-09-22 15:12:32
Autor: maverik
Spece od niemieckiego..
Jak się nazywa po niemiecku owiewka wypełniaj±ca przestrzeń między zegarami, bakiem a boczn± owiewk±?
Szukam takiej prawej:
http://allegro.pl/kawasaki-zzr1200-zzr-1200-wypelnienie-lewe-i1242569761.html
Chyba że kto¶ upije Artura i odkupi od niego ;-)

pozdr.

Data: 2010-09-22 13:25:56
Autor: AZ
Spece od niemieckiego..
On 2010-09-22, maverik <biuro_aerograf@o2.pl> wrote:
Jak się nazywa po niemiecku owiewka wypełniająca przestrzeń między zegarami, bakiem a boczną owiewką?
Szukam takiej prawej:
http://allegro.pl/kawasaki-zzr1200-zzr-1200-wypelnienie-lewe-i1242569761.html
Chyba ĹĽe ktoĹ› upije Artura i odkupi od niego ;-)

Od razu mowie: nie wiem ;-) A co za drogo Ci za kawalek dac 200 PLN? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-09-22 16:52:31
Autor: maverik
Spece od niemieckiego..

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:i7d054

Od razu mowie: nie wiem ;-) A co za drogo Ci za kawalek dac 200 PLN? ;-)

mogę dać 200, tylko że nikt nie ma prawego

Data: 2010-09-23 00:12:44
Autor: maverik
Spece od niemieckiego..
p.s. właśnie skończyłem zakładać Sebringa 4 w 2, wygląda konkretnie, jeszcze nie odpalałem

Data: 2010-09-23 08:43:24
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Spece od niemieckiego..
maverik napisał(a):
p.s. właśnie skończyłem zakładać Sebringa 4 w 2, wygląda konkretnie, jeszcze nie odpalałem

To w tym skuterze co go szukales niedawno?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-09-23 10:42:28
Autor: maverik
Spece od niemieckiego..

Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <kn@qumak.spaaaaam.pl> napisał w wiadomości news:i7et63$7dk$1mx1.internetia.pl...
maverik napisał(a):
p.s. właśnie skończyłem zakładać Sebringa 4 w 2, wygląda konkretnie, jeszcze nie odpalałem

To w tym skuterze co go szukales niedawno?

Nie dałem rady.. zamiast skutera wolałem ten wydech ;-)

Data: 2010-09-23 13:08:05
Autor: FanTomas
Spece od niemieckiego..

p.s. wła¶nie skończyłem zakładać Sebringa 4 w 2, wygl±da konkretnie, jeszcze nie odpalałem

a składałes samego sebringa czy  z dołaczonym z jednej strony motocyklem?
bo samego sebringa to ciezko bedzie odpalic....

Data: 2010-09-23 10:08:16
Autor: marko1a
Spece od niemieckiego..
Użytkownik "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c9a010d$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wypełnienie to Ausfullung a za¶lepka to może jaka¶ Blende ale pieron go wie, to  może być jaki¶ Seitendichtung.

Marek

Data: 2010-09-24 15:23:36
Autor: Ryback
Spece od niemieckiego..
On 23 Wrz, 10:08, "marko1a" <mark...@lycos.de> wrote:
Użytkownik "maverik" <biuro_aerog...@o2.pl> napisał w wiadomo¶cinews:4c9a010d$0$22805$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
> Chyba że kto¶ upije Artura i odkupi od niego ;-)

Wypełnienie to Ausfullung a za¶lepka to może jaka¶ Blende ale pieron go wie,

Tragedia

Data: 2010-09-27 08:44:03
Autor: marko1a
Spece od niemieckiego..