Specialized Infinity.

Data: 2009-05-14 23:47:51
Autor: ±ćęłń󶼿
Specialized Infinity.
Ponieważ na kupionych z rumakiem oponkach 700*35 było mi za w±sko przede wszystkim na piasku, zanabyłem dzisiaj w Nartowym-Zespole a 42 zł/szt. dwie Infinity w rozmiarze 700x47c (kurczę, każdy już oszukuje, od wewn±trz opony jest odci¶nięte 700x42c :-o )

I teraz pytanko:  te Specialized Infinity maj± specjalno¶ć 'Pavement' (bardzo mi to odpowiada, jestem z miasta, to widać) i zakres cisnień 80-100 psi (jako¶ przestawiam się na psi, bo na pompce designed w usiech by male raczki skala jest widoczna z daleka, a do barów potrzebowałbym mikroskopu ;))

100 psi to dużo jak na sporaw± oponę - czy przy takim ci¶nieniu wystarcz± najzwyklejesze dętki, czy lepiej poszukać jakich¶ specjalnie mocniejszych dętek?
JaC

Specialized Infinity.