Data: 2010-09-27 09:39:27 | |
Autor: Kopyt | |
Specjalisci od SV1000 | |
Witam!
Pytanie: Gdzie w PL urzeduja ludzie znajacy na wylot V-ki od Suzuki? Myslalem juz o JHS Racing, ale na wyspy mam daleko, zajade przy okazji a to nie predko. Moze w kraju tez jest ktos sprawdzony? A pytanie stad, ze... Zamienilem sie wczoraj na chwile na motocykle z kolega. Dawalem dobre moto a odebralem popsute:)) Nie, nie sypnal sie. Stwierdzil tylko przy oddawaniu, ze "strasznie zmulone, trzesie sie podejrzanie przy przyspieszaniu i zwiekszaniu obrotow do 4-5k rpm (potem OK), niechetnie sie wkreca". Kolega to posiadacz B12 i Busy, wiec przywyczajony do wiecej i szybciej, ale... Mnie tez kiedys uderzyla niechec do wkrecania sie i jakis wolny jak na 1000 start ze swiatel. Wstawilem wtedy sprzet na hamownie podejrzewajac, ze moze sprzet jest dlubany, ale krzywe byly wzorcowe. Uznalem wtedy ze tak ma byc, driver dupa, jesli V-ka to sie trzesie itp. i zapomnialem o temacie do wczoraj. Moto w koncu jezdzi, nawet wyprzedza to i owo, warczy, trabi. Po wczorajszym porownalem krzywe mocy/momentu B12 i SV1000. Wygladaja podobnie, z tym ze B12 ozywa o 1k rpm wczesniej. Potem generuje juz podobny moment. Jednym slowem nic nie tlumaczy duzych roznic w pracy obydwu motorkow przy przyspieszaniu w ruchu drogowym. Przetrzasnalem fora i podejrzenie pada na... czujnik TPS (regulowalem latem -- teraz jest wedlug ksiazki), celowo zubozone mapy 3-4 biegu w celu spelnienia EURO3 (ale wtedy wszystkie SV mialyby to samo, a ludzie zazwyczaj chwala odejscie tego moto), synchro przepustnic (to moze byc to -- od miesiaca buduje narzedzie do synchronizacji), synchro drugiego zestawu przepustnic (tych sterowanych z ECU) albo blad Suzuki przy projektowaniu kosza sprzeglowego, jego zuzycie i wibracje. No jednym slowem niemal wszystko, czyli nic. Zanim zaczne grzebac, chcialbym sie skonsultowac z kims kumatym co na niejednej SV sie karnal. Pozdro Pawel SVSZ |
|
Data: 2010-09-27 09:08:26 | |
Autor: Hinek | |
Specjalisci od SV1000 | |
Najpierw poszukaj kogos z SV-ka i porownaj. Bedziesz dopiero wtedy mial punkt odniesienia.
Pozdr -- Hinek |
|
Data: 2010-09-27 10:23:48 | |
Autor: Kopyt | |
Specjalisci od SV1000 | |
Czesc!
Użytkownik "Hinek" <hinek@autograf.pl.invalid> napisał Najpierw poszukaj kogos z SV-ka i porownaj. No wiec wlasnie szukam -- mechanik z doswiadczeniem w V-kach od Suzi bedzie mial w zyciorysie kilkanascie(dziesiat) przygod z SV. Co wiecej, taki zyje z tego ze objezdza sprzety po robocie lub w trakcie. Jest wiec potencjalnie wartosciowym partnerem do rozmowy. Przecietny user ma doswiadczenia z jednym egzemplarzem, a dodatkowo wcale nie ma powodu pozyczac mi sprzeta zebym sie karnal i sobie laskawie porownal. A dodatkowo, jak na zlosc znam tylko takich z hajkami, B12 i innym 4-cylindrowym "badziewiem":)) Pawel |
|
Data: 2010-09-27 03:11:01 | |
Autor: Przemo_bdg | |
Specjalisci od SV1000 | |
On 27 Wrz, 10:23, "Kopyt" <pko...@usun.to wptotez.itopl> wrote
No wiec wlasnie szukam Sk±d jeste¶? |
|
Data: 2010-09-27 10:31:07 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Specjalisci od SV1000 | |
Dnia (Mon, 27 Sep 2010 03:11:01 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za Przemo_bdg
wyklawiaturowal co nastepuje: No wiec wlasnie szukam No wlasnie, ja jestem z Trojmiasta i moglbym sie omowic na jakies testy. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2010-09-27 10:32:28 | |
Autor: AZ | |
Specjalisci od SV1000 | |
On 2010-09-27, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Juz po powrocie? ;-) Jak tam bieg kontrolny wczoraj? Masz moze info jaki byl najlepszy czas? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-09-27 10:54:22 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Specjalisci od SV1000 | |
Dnia (Mon, 27 Sep 2010 10:32:28 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje: On 2010-09-27, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote: Odpisalem Ci na priv: W biegu kontrolnym mialem 2:25 wiec slabiutko, ale juz bylem wykonczony a szczyt formy mialem jedna sesje wczesniej :) W wyscigu nie startowalismy. Podczas wyscigu byl jakis maly incydent, ale skonczylo sie tylko w stratach w sprzecie. Czasow nie znam. Byslimy zajeci mocowaniem motocykli na przyczepke (1,5h). A pozniej wracalismy do domu i w sumie do lozka polozylem sie o 3 nad ranem. Na koncu dopadl nas pech i Yamaha kolegi sie przewrocila na przyczepce, ale w sumie skonczylo sie na peknietym kierunkowskazie, wiec wypad uznaje za udany. Niestety odleglosc jest koszmarna i podroz autem z przyczepka to okolo 7 godzin. Wiec powrot tego samego dnia to troche masakra. Nastepny wypad to dopieru na poczatku sezonu do Poznania. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2010-09-27 10:57:53 | |
Autor: AZ | |
Specjalisci od SV1000 | |
On 2010-09-27, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
2:25 miales w sesji z pomiarem czasu, a bieg kontrolny to wlasnie wyscig ;-) To i tak niezle jak na 1 raz :-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-09-27 12:40:26 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Specjalisci od SV1000 | |
Dnia (Mon, 27 Sep 2010 10:57:53 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje: W biegu kontrolnym mialem 2:25 wiec slabiutko, ale juz bylem wykonczony a2:25 miales w sesji z pomiarem czasu, a bieg kontrolny to wlasnie wyscig ;-) W Poznaniu wykrecilem 2:16, tez raczej slabo. Ale w przyszlym sezonie zamierzam wiecej jezdzic po torach, bo jakos latanie po ulicach stracilo swoj urok... Przy okazji dzisiaj znalazlem swietne oprogramowanie, jesli ktos ma smarfona, albo palmtopa: http://www.racechrono.com/ Dzisiaj sobie potestuje to w aucie, bo wyglada bardzo obiecujaco i moze nie bedzie trzeba polegac na 'Panu z komorka', ktory mierzyl nam czasy. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2010-09-27 12:46:07 | |
Autor: AZ | |
Specjalisci od SV1000 | |
On 2010-09-27, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Mi wczoraj wyszlo 2:06.59 i uznaje to za sukces. Niestety mam to samo i jazda2:25 miales w sesji z pomiarem czasu, a bieg kontrolny to wlasnie wyscig ;-) po ulicach jest po prostu nudna. Po wczorajszych stwierdzam tez ze pojawianie sie na torze na turystycznych gumach jest pozbawione jakiegokolwiek sensu ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-09-27 13:01:01 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Specjalisci od SV1000 | |
Dnia (Mon, 27 Sep 2010 12:46:07 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje: Mi wczoraj wyszlo 2:06.59 i uznaje to za sukces. Niestety mam to samo i jazda2:25 miales w sesji z pomiarem czasu, a bieg kontrolny to wlasnie wyscig ;-) W Poznaniu bylem na przodzie turystycznym i sportowym tyle. Teraz mialem komplet Michelin Pilot Power 2CT i musze powiedziec, ze jest roznica kolosalna. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2010-09-27 14:52:55 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
Specjalisci od SV1000 | |
AZ pisze:
Mi wczoraj wyszlo 2:06.59 2:06.91 No. KJ chronometrażysta i casio g-shock |
|
Data: 2010-09-27 12:56:05 | |
Autor: AZ | |
Specjalisci od SV1000 | |
On 2010-09-27, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:
Zazdroscisz i sie przypierdalasz.Mi wczoraj wyszlo 2:06.59 No. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-09-27 13:01:58 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Specjalisci od SV1000 | |
Dnia (Mon, 27 Sep 2010 14:52:55 +0200) ktos podajacy sie za KJ Siła Słów
wyklawiaturowal co nastepuje: Mi wczoraj wyszlo 2:06.59 A tak sie cieszylem jak Cie wyprzedzalem... Widocznie byles na wolniejszym okrazeniu jak mi sie to udalo :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2010-09-27 13:05:43 | |
Autor: AZ | |
Specjalisci od SV1000 | |
On 2010-09-27, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Eeee? Kiedy? Moze grzalem opony bo jezdzilem na 1,5/1,8 i pierwsze dwa kolka bujalo jak na statku przy sztormie :-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-09-27 13:14:31 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Specjalisci od SV1000 | |
Dnia (Mon, 27 Sep 2010 13:05:43 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje: A tak sie cieszylem jak Cie wyprzedzalem... Widocznie byles na wolniejszymEeee? Kiedy? Moze grzalem opony bo jezdzilem na 1,5/1,8 i pierwsze dwa kolka bujalo jak na statku przy sztormie :-) Sorry, odpisywalem na posta KJ. Ja jezdzilem pozniej na 2.0 i tez pierwsze na pierwszym okrazeniu bylo dziwnie. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2010-09-27 13:18:49 | |
Autor: AZ | |
Specjalisci od SV1000 | |
On 2010-09-27, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
A bo nie zalapales. KJ mierzyl moj czas :-) --Eeee? Kiedy? Moze grzalem opony bo jezdzilem na 1,5/1,8 i pierwsze dwa kolka bujalo jak na statku przy sztormie :-) Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-09-27 13:31:01 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Specjalisci od SV1000 | |
Dnia (Mon, 27 Sep 2010 13:18:49 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje: A bo nie zalapales. KJ mierzyl moj czas :-)Eeee? Kiedy? Moze grzalem opony bo jezdzilem na 1,5/1,8 i pierwsze dwa kolka bujalo jak na statku przy sztormie :-) Aaaa, ok. To przez niewyspanie - juz sie nie odzywam. Co nie zmienia faktu, ze raz KJ wyprzedzilem :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2010-09-27 16:13:04 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
Specjalisci od SV1000 | |
Piotr Klimek pisze:
Aaaa, ok. To przez niewyspanie - juz sie nie odzywam. Co nie zmienia Bo jeste¶ cienki. Inni to mnie po parę razy wyprzedzali. :-) KJ oszczędzanie paliwa na prostych... PS. ...oraz własnej psychy w zakrętach |
|
Data: 2010-09-27 14:22:25 | |
Autor: AZ | |
Specjalisci od SV1000 | |
On 2010-09-27, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:
Juz nie chcialem Ci wstydu robic na preclu ale skoro sam sie przyznales... KJ oszczędzanie paliwa na prostych...Bo w zakretach to psychike sie wylacza. Ja juz sie naumialem :-) Szlifuje podnozek? A niech szlifuje. Wierzga dupa? A niech wierzga. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-09-27 16:32:23 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
Specjalisci od SV1000 | |
AZ pisze:
Bo w zakretach to psychike sie wylacza. Ja juz sie naumialem :-) Rozum, rozum się wyłącza. Ale Ty to raczej nie masz co włączać... (już nie chciałem na preclu, ale sam zacząłeś). ;-) KJ |
|
Data: 2010-09-27 14:34:30 | |
Autor: AZ | |
Specjalisci od SV1000 | |
On 2010-09-27, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:
Sie juz pogubilem, to jeszcze raz. Co sie wlacza a co sie wylacza?Bo w zakretach to psychike sie wylacza. Ja juz sie naumialem :-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-09-27 21:22:54 | |
Autor: Monster | |
Specjalisci od SV1000 | |
W dniu 2010-09-27 16:13, KJ Siła Słów pisze:
Piotr Klimek pisze:No nie mów że kto¶ Ci dubla zrobił:-) KJ oszczędzanie paliwa na prostych...mocno oszczędzałe¶?ile wykręciłe¶? -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2010-09-27 22:07:14 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
Specjalisci od SV1000 | |
Monster pisze:
mocno oszczędzałe¶?ile wykręciłe¶? Nie mierzylem sobie czasu, nie bylo po co ;-) Tak se pojechalem na emeryta po zakretach pojezdzic. KJ |
|
Data: 2010-09-27 22:18:19 | |
Autor: Monster | |
Specjalisci od SV1000 | |
W dniu 2010-09-27 22:07, KJ Siła Słów pisze:
Monster pisze:Nie przejmuj się,też byłem załamany dopóki nie wyguglałem jak to chłopaki za pierwszym razem czasy kręcili:-) -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2010-09-27 16:41:26 | |
Autor: Michał V-R | |
Specjalisci od SV1000 | |
W dniu 2010-09-27 14:46, AZ pisze:
Mi wczoraj wyszlo 2:06.59 i uznaje to za sukces. Niestety mam to samo i jazda Ja podejrzewam, ze taki czas zawdzieczasz naklejomym przez siebie naklepkom na kola, ktore ci kolorystycznie do kombi pasujom :-) -- -- Pozdrawiam Michal V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- |
|
Data: 2010-09-27 13:27:18 | |
Autor: Kopyt | |
Specjalisci od SV1000 | |
Cze!
Użytkownik "Piotr Klimek" oraz "ktos podajacy sie za Przemo_bdg" napisali w wiadomo¶ci > Sk±d jeste¶? Jestem z okolic Wwy. Czasem wypada mi jakas dalsza trasa sluzbowa, ale nic sie w tym roku raczej nie kroi w terminie gwarantujacym znosna pogode. Moze przy okazji jakichs torowych tematow... Mialem byc wczoraj w Nowodworze ale ostatecznie nie dotarlem. Nastawiam sie jednak na pojawienie sie tam przy next okazji. Dzieki za odzew Pawel |
|
Data: 2010-09-27 10:47:44 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Specjalisci od SV1000 | |
Dnia (Mon, 27 Sep 2010 13:27:18 +0200) ktos podajacy sie za Kopyt
wyklawiaturowal co nastepuje: > Sk±d jeste¶? No widzisz, ja wczoraj bylem w Nowodworze i na brak mocy nie narzekalem. W sumie tor w Nowodworze faworyzuje mocne silniki, bo sa dlugie proste na ktorych mozna zakamuflowac troche braki w zakretach :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2010-09-27 14:09:06 | |
Autor: Kopyt | |
Specjalisci od SV1000 | |
Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał [cut] W sumie tor w Nowodworze faworyzuje mocne silniki, bo sa dlugie proste na Te braki w zakretach to o mnie, o mnie. W obecnym stanie maszyny i tych (moze wyimaginowanych) klopotach z odwijaniem to moze dobrze ze nie dotarlem. Nia mialbym nic na swoja obrone:) Pozdrawiam i do spotkania na jakims torze. Pewnie w nast. sezonie juz. Pawel |
|
Data: 2010-09-27 21:20:23 | |
Autor: Monster | |
Specjalisci od SV1000 | |
W dniu 2010-09-27 14:09, Kopyt pisze:
Te braki w zakretach to o mnie, o mnie. W obecnym stanie maszyny i tychSie nie przejmuj bo nawet bez wyimaginowanych braków to Ci jeszcze na te proste z 50KM brakuje(mi dokładnie tyle samo):-) -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2010-09-27 12:45:05 | |
Autor: Don Pedro | |
Specjalisci od SV1000 | |
W dniu 2010-09-27 13:27, Kopyt pisze:
Cze! Witka, odezwij się do mnie na priv. W sumie silnik mam ten sam, to można by to i owo porównać, a do Jabłonny chyba daleko nie masz. Pozdr DP TL-S |
|
Data: 2010-09-27 14:05:55 | |
Autor: Kopyt | |
Specjalisci od SV1000 | |
Czesc!
Użytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisał w wiadomo¶ci Witka, A odezwe sie. Faktycznie, do Jablonny to dam rade nawet sprzeta dopchac:)) Pawel |
|
Data: 2010-10-04 07:12:46 | |
Autor: Kopyt | |
Specjalisci od SV1000 | |
Witka, Witam! No to krociotkie podsumowanie porownania TL1000S '98 i SV1000S '05 z ubieglego tygodnia... Wszelkie opisy gazeciane SV-ki jaki to jest "potwor", jak to niewiele stracil z charaktertu poprzednikow itp, itd. mozna sobie w palce butow wsadzic. W kazdym razie po mojej SV1000 widac, ze sie do pokrewienstwa z TL-em przyznaje, ale to troche piata woda po kisielu jest. Jakies to wszystko takie stlumione. Ile to moze zlego narobic jedna norma EURO 3, no chybam ze ten egzemplarz tak ma. Jeszcze sie porownam z inna SV-ka dla pewnosci, ale podejrzewam, ze wyjdzie to nie egzemplarz ale "tentyptak". Jakby gdzies komus zalegal modul od SV 1000 > '05 (wczesniejsze nie pasuja, chocby mechanicznie) albo jeszcze lepiej cala wiazka z modulem to ja toto chetnie odkupie. W wolnej chwili chcialbym podejrzec mapy u siebie, a boje sie operowac na zywym organizmie. Pozdro Pawel SVSZ |
|
Data: 2010-10-04 17:30:00 | |
Autor: kocyk | |
Specjalisci od SV1000 | |
Kopyt wrote:
Witka, Tak wyjdzie. Jak chcesz wscieklej celuj we wloskie/autriackie v. Oni nadal buduja motocykle majace tylko i wylacznie to, co jest potrzebne do jazdy. K. |
|
Data: 2010-10-04 18:27:58 | |
Autor: Kopyt | |
Specjalisci od SV1000 | |
Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał w: [cut] Jak chcesz wscieklej celuj we wloskie/autriackie v. Oni A VTR SP1/SP2? Czy w tym wypadku wscieklosc jest, ale uwidacznia sie tylko wygoda siedzenia jak na grubo-heblowanej twardej desce, czy tez tkwi w nich cos wiecej? Pawel |
|
Data: 2010-10-04 21:07:19 | |
Autor: kocyk | |
Specjalisci od SV1000 | |
Kopyt wrote:
Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał w: Tego nie wiem, nie jezdzilem. K. |
|
Data: 2010-10-05 07:37:45 | |
Autor: AZ | |
Specjalisci od SV1000 | |
On 2010-10-04, Kopyt <pkopyt@usun.to> wrote:
Nie wiem, ale napewno nie FireStorm-a. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-10-04 20:03:07 | |
Autor: Tytus | |
Specjalisci od SV1000 | |
Siemka
*** "kocyk" Jak chcesz wscieklej celuj we wloskie/autriackie v. Oni nadal buduja motocykle majace tylko i wylacznie to, co jest potrzebne do jazdy. No, wloskie V ktore potrafia gasnac w czasie jazdy i wibruja tak ze HD to grzechoteczka dla niemowlakow, o rozpadajacych sie skrzyniach czy ukreconych zebatkach nie wspomne... O wspolczesnych astryjackich juz pisalem - nuda i cena 3x za wysoka. Era wscieklizn skonczyla sie z ustaniem produkcji TL'S, TL'R Jak koniecznie chcesz V to pomacaj SP2, IHMO relacja ceny do jakosci jest w tym moto wlasciwa. ale na pewno nie jest to wscieklizna... -- Tytus żółta motorynka i malagutek |
|
Data: 2010-10-05 11:21:23 | |
Autor: Don Pedro | |
Specjalisci od SV1000 | |
W dniu 2010-10-04 16:12, Kopyt pisze:
Witka, Ciesze się, że mogłem pomóc ;) Pozdr, DP TL-S |
|
Data: 2010-10-05 13:38:09 | |
Autor: Kopyt | |
Specjalisci od SV1000 | |
Użytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisał
Ciesze się, że mogłem pomóc ;) No tak o waznym zapomnialem -- porownanie sponsorowaly literki D i P. Wielkie dziekuje Don Pedro za pomoc. Pawel |
|
Data: 2010-11-11 07:42:28 | |
Autor: Kopyt | |
Specjalisci od SV1000 | |
Czesc!
On 4 PaĽ, 15:12, Kopyt <pko...@wp.pl> wrote: No to krociotkie podsumowanie porownania TL1000S '98 i SV1000S '05 z To teraz podsumowanie podsumowania:)) Dla przypomnienia moja SV 1000 charakteryzowala sie 'tepa praca' ponizej 5krpm, z b. wyrazna dziura w momencie miedzy 3 i 4 krpm kiedy to wszystko sie trzeslo, ale jechalo jak 600-tka, a nie 1000 w ukladzie V (L). Porownania TL1000 i SV1000 pokazalo, ze w TL-u takich 'extra' ficzerow nie ma ja tam tego nie widzialem. Nadal nic nie bylo wiadomo, a drugiego SV pod reka nie mialem. Przed rozpoczeciem grzebania na maksa zaczalem jednak od najprostszego -- czyli zsynchronizowalem przepustnice. Parzac sie niemilosiernie zdjalem kapturki z cyckow na kanalach dolotowych, podpialem wakuometry, uregulowalem co trzeba. Po testowej przejazdzce wyszlo, ze synchro bylo potrzebne, praca lagodniejsza, slabszy efekt hamowania silnikiem przy zamknieciu przepustnic. Ale... dziura w momencie i wibracje w przedziale 3-4 krpm nadal byly. Przy synchro obejrzalem sobie dokladnie gumowe kapturki zakrywajace cycki do synchro. Jakies takie miekkie mi sie wydaly, oklapniete, bardzo latwo zeszly i po pomiarze podejrzanie latwo je zalozylem na miejsce. Skoro synchro nic nie dalo to wypieprzylem obydwa kapturki i zastapilem je zaslepkami zrobionymi z 10-centymetrowych kawalkow przewodow paliwowych (teraz synchro nie wymaga przekladania reki nad goraca pompa wody -- patent z forum SV-portal) zaslepionych srubami i na obydwu koncach zabezpieczonych opaskami zaciskowymi (takimi na srubke), a nie oryginalnymi obejmami ze sprzezynujacego drutu 'by Suzuki'. Dodatkowo, jako kwiatek do kozucha, zsynchronizowalem tez drugi zestaw przepustnic (tych sterowanych przez komputer). I... Jak reka odjal:) Nie ma dziury w obrotach, w miare stabilny i solidny kop jest od 2,5-3 krpm. No geba sie po prostu cieszy przy kazdym odwijaniu. Zrobilo sie podobnie do TL-a (tak jak pamietam te przejazdzke sprzed miesiaca). Dla testu namowilem kolege, ktorego uwagi sklonily mnie do szukania dziury w calym. Chcialem zeby sie jeszcze raz karnal. Potwierdzil, ze Busa to to nie jest, ale teraz jest o niebo lepiej -- stad wiem, ze ta poprawa to raczej nie tylko psychologia, ale faktycznie teraz jest OK. Jednym slowem moto bral lewe powietrze przez te wujowe zaslepki, ktore wygladaly OK, ale najwyrazniej przy odpowiednio duzym podciesnieniu dalo sie cos przez nie zaciagnac na lewo. Przy okazji wyszlo, ze zrobiony przeze kiedys test na hamowni nie mial prawa niczego niezwyklego pokazac, bo przeciez silniki hamuja na otwartych przepustnicach, a obroty sa regulowane przez zmiane obciazenia. Przy przepustnicy otwartej na full te troche lewego powietrza przez zaslepki nie ma wplywu. Stad falszywy wniosek, ze nic sie nie dzieje. Ech, czlowiek sie cale zycie... Pozdrawiam Pawel SVSZ |