Specjalista od kur

Data: 2015-04-18 09:41:21
Autor: u2
Specjalista od kur

http://niezalezna.pl/66137-tylko-u-nas-specjalista-od-kur-rozmowa-z-czlowiekiem-ktory-rozwscieczyl-komorowskiego

TYLKO U NAS: Specjalista od kur - rozmowa z człowiekiem, który rozwścieczył Komorowskiego
Dodano: 17.04.2015 [12:10]

Dziennikarze portalu niezalezna.pl dotarli do człowieka, który wyprowadził z równowagi Bronisława Komorowskiego na wczorajszym wiecu wyborczym w Lublinie. Prezydent został wygwizdany i wyśmiany, a w jego słowach wciąż przewijał się tajemniczy wątek „specjalisty od kur”. Okazuje się, że po zakończeniu wiecu funkcjonariusze BOR zainteresowali się mężczyzną, który przez megafon skandował "Na Mazury macać kury!” oraz „Za podwyżkę VAT dostaniesz jeden BAT!”.

Wiec Bronisława Komorowskiego w Lublinie często przerywany był przez wznoszone przez zebrany na placu tłum okrzyki. Próbując przekrzyczeć wyraźnie nieprzychylne sobie zgromadzenie, Komorowski nawet ochrypł.

- Chciałem podziękować tym wszystkim, którzy stanowią świetną ilustrację, którzy grają w moim teatrze rolę ilustracji tego, co może się w Polsce zdarzyć, jeśli oni by wygrali. To będzie właśnie tak. To będzie Polska oskarżeń, kłamstwa, Polska, która się odwraca od innych – mówił Komorowski, próbując przekrzykiwać coraz głośniej skandujący różne hasła tłum.

Największą tajemnicą, do dziś pozostawał zagadkowy wątek „specjalisty od kur”, wokół którego Komorowski krążył w swoim wystąpieniu.

Dziennikarzom portalu niezalezna.pl udało się dotrzeć do Pawła Mariana Heinricha znanego w mediach społecznościowych jako @temidor, a szerszemu gronu odbiorców od wczoraj znany jako #SpecjalistaOdKur - człowiek, który tak rozwścieczył ubiegającego się o reelekcję prezydenta.

Czym rozwścieczył Pan Bronisława Komorowskiego?
To nie jest nic osobistego. Bronisława Komorowskiego nigdy wcześniej osobiście nie spotkałem. Wyjechałem z kraju kilkanaście lat temu, bo mi było wstyd. Mam 2 synów, jestem po rozwodzie. Po ponad dekadzie postanowiłem wrócić do kraju i stwierdziłem, że gdy wyjeżdżałem, było mi wstyd, jednak gdy wróciłem, jest mi jeszcze bardziej wstyd. Zawstydzają mnie ludzie, którzy rządzą. Bronisław Komorowski pod względem wstydu i obciachu przebił nawet Lecha Wałęsę. Mamy głowę państwa, która nie zna polskiej ortografii i składni. Kiedyś obiło mi się o uszy, że Bronisław Komorowski miał coś wspólnego z fermami kur, i tak wymyśliłem slogan „Na Mazury macać kury!”. Później w mediach społecznościowych zaczęto o tym pisać i tak w dużym skrócie zostałem „specjalistą od kur”. Teraz próbuje się mnie wiązać z Januszem Korwin-Mikke. Korzystając z okazji chciałbym wyjaśnić, że nigdy nie byłem i nie jestem członkiem żadnej partii. Jestem po prostu aktywistą, mam nawet swój program w Niezależnej Telewizji Lublin.

Dlaczego zainteresował się panem BOR?
Mam film, który nagrała jedna z przypadkowych osób. 3 funkcjonariuszy zatrzymało mnie, kiedy tłum poszedł już w kierunku Bronkobusa. Ja zostałem sam, a oni wyczuli moment. Chodziło o inny slogan: „Za podwyżkę VAT dostaniesz jeden BAT!”. Ostatecznie jednak z zatrzymania się wycofano.

Rozmowa funkcjonariusza BOR ze słynnym już „specjalistą od kur” jest w tym kontekście niezwykle znamienna:

- Krzyczał pan „ Za podwyżkę VAT dostaniesz jeden BAT!”. Co to jest „jeden Bat”? Co to jest „bat”, co to znaczy? – dopytywał funkcjonariusz BOR.
- Niech pan zajrzy do słownika – zaproponował „specjalista od kur”.
- Co to znaczy? - pytał nieugięty oficer Biura Ochrony Rzadu.
- Ja nie muszę panu odpowiadać – stwierdził aktywista z Lublina.
- Musi pan ze mną współpracować na podst. art. 13 o BOR. Ja nie muszę pana zatrzymywać. Proszę tylko o udzielenie odpowiedzi – ponaglał człowiek z prezydenckiej ochrony.
- Ja odmawiam odpowiedzi, zalecam panu zajrzenie do słownika wyrazów polskich i nauczenie się ortografii, tak jak prezydent polski, który jej nie umie. Niech pan to zrobi, to pan się dowie, co to jest „bat” – uciął rozmowę Paweł Marian Heinrich.

W ramach wyjaśnienia warto podkreślić, że "bat" (THB, określany również jako baht tajski) jest walutą obowiązującą w Tajlandii.

ZOBACZ ROZMOWĘ Z BOR

https://www.youtube.com/watch?v=_QO4LLusL80

--
General Skalski o zydach w UB :