Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Specjalista od pancernych brz髗

Specjalista od pancernych brz髗

Data: 2014-02-18 19:54:31
Autor: Mark Woydak
Specjalista od pancernych brz髗
Specjalista od pancernych brz贸z zn贸w si臋 kompromituje. Lasek wymienia,
czego komisja nie bada艂a i co jej nie interesowa艂o. Rosjanie dyktowali?


Maciej Lasek jest zdaje si臋 zaimpregnowany na fakty i ustalenia, jakie w
sprawie smole艅skiej poczyniono przez ostatnie niemal ju偶 cztery lata.

    Przyczyn膮 wypadku by艂o zej艣cie poni偶ej minimalnej wysoko艣ci zni偶ania,
przy nadmiernej pr臋dko艣ci opadania, w warunkach atmosferycznych
uniemo偶liwiaj膮cych wzrokowy kontakt z ziemi膮 i sp贸藕nione rozpocz臋cie
procedury odej艣cia na drugi kr膮g. Doprowadzi艂o to do zderzenia z przeszkod膮
terenow膮, oderwania fragmentu lewego skrzyd艂a wraz z lotk膮, a w
konsekwencji do utraty sterowno艣ci samolotu i zderzenia z ziemi膮

- powtarza swoj膮 mantr臋 Lasek w odpowiedzi na kolejne pismo i pytania
polskich senator贸w.

W swojej odpowiedzi niemal natychmiast powtarza co艣, co powinno odebra膰 mu
prawo wypowiadania si臋 na temat przyczyn tragedii smole艅skiej. Maciej Lasek
przyznaje bez cienia 偶enady, 偶e komisja nie bada艂a tego, co dzia艂o si臋 z
samolotem po uderzeniu w domnieman膮 brzoz臋.

    Szczeg贸艂owa analiza fazy lotu od zderzenia z brzoz膮, wskutek kt贸rego
dosz艂o do oderwania fragmentu lewego skrzyd艂a samolotu, do zderzenia z
ziemi膮, przy posiadanych przez Komisj臋 obiektywnych danych zawartych w
rejestratorach parametr贸w lotu i d藕wi臋k贸w w kabinie, 艣ladach zderze艅
samolotu z kolejnymi przeszkodami oraz zeznaniami 艣wiadk贸w, z punktu
widzenia celu pracy Komisji tj. okre艣lenia przyczyny czy zalece艅
dotycz膮cych bezpiecze艅stwa nie by艂a celowa

- wskazuje szef zespo艂u propagandowego KPRM.

Szczeg贸lnie kompromituj膮co brzmi膮 te s艂owa w kontek艣cie ostatniego wniosku
polskiej prokuratury wojskowej, kt贸ra uzna艂a, 偶e dotychczasowe kopie
rejestrator贸w, a tym samym zapisy rozm贸w w kokpicie, s膮 niewystarczaj膮ce i
niewiarygodne. 艢ledczy pojechali wykona膰 now膮 kopi臋 zapis贸w, ale Maciej
Lasek zdaje si臋 nie zrozumia艂 celu wyjazdu. Dla niego wszystko jest jasne i
pewne.

Pismo Laska jednak zawiera wiele podobnych stwierdze艅.

Pytany o to dlaczego we wcze艣niejszych wypowiedziach Lasek t艂umaczy艂, 偶e
tupolew utraci艂 oko艂o 6 metr贸w skrzyd艂a, a tak偶e, 偶e przed kolizj膮 z brzoz膮
mia艂 rozpi臋to艣膰 skrzyde艂 37,55 m, a po kolizji, oko艂o 30 m, oraz proszony o
wskazanie bada艅 aerodynamicznych, na podstawie kt贸rych dokonano takich
oblicze艅 Maciej Lasek przyznaje:

    Ze wzgl臋du na istnienie dowod贸w rzeczowych, jednoznacznie
potwierdzaj膮cych przebieg lotu (zapisy rejestrator贸w, 艣lady na drzewach,
charakter zniszcze艅 konstrukcji samolotu) Komisja nie prowadzi艂a
szczeg贸艂owych oblicze艅 aerodynamicznych.

Czego jeszcze nie bada艂a komisja?

    Komisja nie dokona艂a szczeg贸艂owych pomiar贸w d艂ugo艣ci od艂amanego
fragmentu brzozy, poniewa偶 informacje te nie mia艂y znaczenia dla celu
prowadzenia badania przyczyn wypadku

- wymienia Lasek.

Dodaje, 偶e komisji nie zainteresowa艂y r贸wnie偶 domniemane fragmenty skrzyd艂a
wbite w brzoz臋, kt贸ra pono膰 str膮ci艂a rz膮dowy samolot.

    W pniu brzozy znaleziono trzy wi臋ksze fragmenty struktury lewego
skrzyd艂a samolotu o wielko艣ci rz臋du kilkunastu cm oraz szereg mniejszych.
Komisja nie mierzy艂a masy tych fragment贸w ze wzgl臋du na nieprzydatno艣膰 tych
informacji dla realizacji celu badania przyczyn wypadku

- wskazuje Maciej Lasek.

Jednak zdaje si臋, 偶e m贸wi膮c o nieprzydatno艣ci tych bada艅 nie mia艂 na my艣li
faktu, 偶e z analizy film贸w ze Smole艅ska wynika, i偶 fragmenty samolotu w
brzozie znalaz艂y si臋 kilka godzin po tragedii. Na filmach z 10 kwietnia
brzoza nie ma jeszcze cz臋艣ci polskiego samolotu na sobie. Ale pewnie dla
Macieja Laska to drobny, niewiele znacz膮cy szczeg贸艂...

Pytany po raz kolejny o badania aerodynamiczne wskaza艂 r贸wnie偶, 偶e by艂y one
trudne do wykonania, poniewa偶... struktura samolotu zosta艂a zmieniona przez
zderzenia z ga艂膮zkami, o jakie zahacza艂 lec膮cy 300 km/h 100-tonowy tupolew.

    W wyniku zderzenia z brzoz膮 samolot utraci艂 co najmniej 10 %
powierzchni no艣nej (powierzchnia oderwanego fragmentu skrzyd艂a oraz cz臋艣膰
skrzyd艂a zniszczona przez drzewo). Trzeba jednak pami臋ta膰, 偶e si艂a no艣na
zale偶y nie tylko od powierzchni ale i od charakterystyki aerodynamicznej
p艂ata, a ta w wyniku zderze艅 z przeszkodami, powoduj膮cymi liczne
uszkodzenia slot贸w i klap, uleg艂a znacznemu i niemo偶liwemu do dok艂adnego
okre艣lenia pogorszeniu. Ze wzgl臋du na istnienie dowod贸w rzeczowych,
jednoznacznie potwierdzaj膮cych przebieg lotu (zapisy rejestrator贸w, 艣lady
na drzewach, charakter zniszcze艅 konstrukcji samolotu), oraz wspomnian膮
powy偶ej niemo偶liwo艣膰 dok艂adnego okre艣lenia charakterystyki aerodynamicznej
uszkodzonych skrzyde艂, Komisja nie prowadzi艂a szczeg贸艂owych oblicze艅
aerodynamicznych

- przyznaje Lasek.

Ciekawe czy zdaniem Macieja Laska te uderzenia o ga艂臋zie i przeszkody
terenowe t艂umacz膮 rozpad tupolewa na ponad 30 tys. drobnych fragment贸w?

Na koniec szef rz膮dowej propagandy smole艅skiej wskazuje:

    Komisja po zako艅czeniu badania wypadku samolotu Tu-154M nie zleca艂a
wykonania dodatkowych ekspertyz, gdy偶 nie pojawi艂y si臋 偶adne nowe
informacje mog膮ce mie膰 wp艂yw na okre艣lon膮 przyczyn臋 wypadku oraz
zaproponowane zalecenia dot. bezpiecze艅stwa i nie by艂o potrzeby wznowienia
zako艅czonego badania.

Jak wida膰 Maciej Lasek, kt贸ry ch臋tnie bryluje w redakcji 鈥濭azety Wyborczej鈥
i studiu TVN, kompromituje si臋 w pismach, jakie po cichu wysy艂a w
odpowiedzi m.in. na pytania polskich polityk贸w. Z tych dokument贸w wynika
jasno, 偶e komisja Millera pisa艂a sw贸j raport bez stosownego materia艂u, bez
bada艅, bez analiz i bez dowod贸w. Jedynym 鈥瀌owodem鈥 by艂y zapisy
rejestrator贸w, kt贸re 鈥 w 艣wietle ostatnich decyzji prokuratury 鈥 s膮
niewiarygodne. Obecnie wynik贸w tych prac broni zesp贸艂 Laska, op艂acany za
rz膮dowe pieni膮dze. I zapewne dlatego propagandysta Lasek, ekspert od
pancernych brz贸z, nie widzi 鈥炁糰dnych nowych informacji mog膮cych mie膰 wp艂yw
na okre艣lon膮 przyczyn臋 wypadku鈥. Dostaje tysi膮ce powod贸w miesi臋cznie, by
tych informacji nie widzie膰.

A i fakt, 偶e broni tego, co podyktowali Rosjanie, zapewne mu nie
przeszkadza. Wszak wszed艂 w sojusz z w艂adz膮, kt贸ra ch臋tnie od Rosjan
przyjmuje wytyczne...

Data: 2014-02-19 10:04:57
Autor: MarkWoydak
Specjalista od pancernych brz??z
PiS-owski PSYCHOPATA podpisuj膮cy si臋 "Mark Woydak" (u偶ywaj膮cy r贸wnie偶 innych
ksywek) piszacy z mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika
40tude_Dialog/2.0.15.1pl to OSZO艁OM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod
moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie psychicznej. Pity bez umiaru
denaturat i p臋dzony ze zgni艂ych burak贸w samogon z 3-ciego t艂oczenia dokonaly
calkowitego spustoszenia w m贸zgu tego osobnika. Nie ma juz dla niego
ratunku! M贸dlmy si臋 bracia i siostry! Wspierajmy go w tych ci臋zkich
chwilach! Nie ma nikogo opor贸cz nas! Nawet zdychaj膮cy pies i wylenia艂y ze
staro艣ci kot go opu艣cili! Pies nasra艂 mu pod drzwiami, a kot do
zaple艣nia艂ego od brudu wyra, kt贸re ten nieszcz臋艣nik nazywa 艂贸zkiem. Ten
posraniec po ca艂onocnym fistingu z podobnym sobie indywidium wylaz艂 z nory i
zn贸w zasrywa grup臋 z rozwalonego odbytu. M贸dlmy si臋 bracia i siostry!
Nadzieja na pe艂ny powr贸t do zdrowia psychicznego tego osobnika jest
niewielka, a nawet bliska zera ale spe艂nijmy chrze艣cia艅ski obowi膮zek! Wno艣my
mod艂y za PiS-owskiego chorego psychicznie brata! Niech dobry Mzimu ma w
opiece jego bliskich!

MW

U偶ytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gm.de> napisa艂 w wiadomo艣ci
news:w9rj1jnn3qg1$.jaf3rahr28s7$.dlg40tude.net...
Specjalista od pancernych brz贸z zn贸w si臋 kompromituje. Lasek wymienia,
czego komisja nie bada艂a i co jej nie interesowa艂o. Rosjanie dyktowali?


Maciej Lasek jest zdaje si臋 zaimpregnowany na fakty i ustalenia, jakie w
sprawie smole艅skiej poczyniono przez ostatnie niemal ju偶 cztery lata.

   Przyczyn膮 wypadku by艂o zej艣cie poni偶ej minimalnej wysoko艣ci zni偶ania,
przy nadmiernej pr臋dko艣ci opadania, w warunkach atmosferycznych
uniemo偶liwiaj膮cych wzrokowy kontakt z ziemi膮 i sp贸藕nione rozpocz臋cie
procedury odej艣cia na drugi kr膮g. Doprowadzi艂o to do zderzenia z
przeszkod膮
terenow膮, oderwania fragmentu lewego skrzyd艂a wraz z lotk膮, a w
konsekwencji do utraty sterowno艣ci samolotu i zderzenia z ziemi膮

- powtarza swoj膮 mantr臋 Lasek w odpowiedzi na kolejne pismo i pytania
polskich senator贸w.

W swojej odpowiedzi niemal natychmiast powtarza co艣, co powinno odebra膰 mu
prawo wypowiadania si臋 na temat przyczyn tragedii smole艅skiej. Maciej
Lasek
przyznaje bez cienia 偶enady, 偶e komisja nie bada艂a tego, co dzia艂o si臋 z
samolotem po uderzeniu w domnieman膮 brzoz臋.

   Szczeg贸艂owa analiza fazy lotu od zderzenia z brzoz膮, wskutek kt贸rego
dosz艂o do oderwania fragmentu lewego skrzyd艂a samolotu, do zderzenia z
ziemi膮, przy posiadanych przez Komisj臋 obiektywnych danych zawartych w
rejestratorach parametr贸w lotu i d藕wi臋k贸w w kabinie, 艣ladach zderze艅
samolotu z kolejnymi przeszkodami oraz zeznaniami 艣wiadk贸w, z punktu
widzenia celu pracy Komisji tj. okre艣lenia przyczyny czy zalece艅
dotycz膮cych bezpiecze艅stwa nie by艂a celowa

- wskazuje szef zespo艂u propagandowego KPRM.

Szczeg贸lnie kompromituj膮co brzmi膮 te s艂owa w kontek艣cie ostatniego wniosku
polskiej prokuratury wojskowej, kt贸ra uzna艂a, 偶e dotychczasowe kopie
rejestrator贸w, a tym samym zapisy rozm贸w w kokpicie, s膮 niewystarczaj膮ce i
niewiarygodne. 艢ledczy pojechali wykona膰 now膮 kopi臋 zapis贸w, ale Maciej
Lasek zdaje si臋 nie zrozumia艂 celu wyjazdu. Dla niego wszystko jest jasne
i
pewne.

Pismo Laska jednak zawiera wiele podobnych stwierdze艅.

Pytany o to dlaczego we wcze艣niejszych wypowiedziach Lasek t艂umaczy艂, 偶e
tupolew utraci艂 oko艂o 6 metr贸w skrzyd艂a, a tak偶e, 偶e przed kolizj膮 z
brzoz膮
mia艂 rozpi臋to艣膰 skrzyde艂 37,55 m, a po kolizji, oko艂o 30 m, oraz proszony
o
wskazanie bada艅 aerodynamicznych, na podstawie kt贸rych dokonano takich
oblicze艅 Maciej Lasek przyznaje:

   Ze wzgl臋du na istnienie dowod贸w rzeczowych, jednoznacznie
potwierdzaj膮cych przebieg lotu (zapisy rejestrator贸w, 艣lady na drzewach,
charakter zniszcze艅 konstrukcji samolotu) Komisja nie prowadzi艂a
szczeg贸艂owych oblicze艅 aerodynamicznych.

Czego jeszcze nie bada艂a komisja?

   Komisja nie dokona艂a szczeg贸艂owych pomiar贸w d艂ugo艣ci od艂amanego
fragmentu brzozy, poniewa偶 informacje te nie mia艂y znaczenia dla celu
prowadzenia badania przyczyn wypadku

- wymienia Lasek.

Dodaje, 偶e komisji nie zainteresowa艂y r贸wnie偶 domniemane fragmenty
skrzyd艂a
wbite w brzoz臋, kt贸ra pono膰 str膮ci艂a rz膮dowy samolot.

   W pniu brzozy znaleziono trzy wi臋ksze fragmenty struktury lewego
skrzyd艂a samolotu o wielko艣ci rz臋du kilkunastu cm oraz szereg mniejszych.
Komisja nie mierzy艂a masy tych fragment贸w ze wzgl臋du na nieprzydatno艣膰
tych
informacji dla realizacji celu badania przyczyn wypadku

- wskazuje Maciej Lasek.

Jednak zdaje si臋, 偶e m贸wi膮c o nieprzydatno艣ci tych bada艅 nie mia艂 na my艣li
faktu, 偶e z analizy film贸w ze Smole艅ska wynika, i偶 fragmenty samolotu w
brzozie znalaz艂y si臋 kilka godzin po tragedii. Na filmach z 10 kwietnia
brzoza nie ma jeszcze cz臋艣ci polskiego samolotu na sobie. Ale pewnie dla
Macieja Laska to drobny, niewiele znacz膮cy szczeg贸艂...

Pytany po raz kolejny o badania aerodynamiczne wskaza艂 r贸wnie偶, 偶e by艂y
one
trudne do wykonania, poniewa偶... struktura samolotu zosta艂a zmieniona
przez
zderzenia z ga艂膮zkami, o jakie zahacza艂 lec膮cy 300 km/h 100-tonowy
tupolew.

   W wyniku zderzenia z brzoz膮 samolot utraci艂 co najmniej 10 %
powierzchni no艣nej (powierzchnia oderwanego fragmentu skrzyd艂a oraz cz臋艣膰
skrzyd艂a zniszczona przez drzewo). Trzeba jednak pami臋ta膰, 偶e si艂a no艣na
zale偶y nie tylko od powierzchni ale i od charakterystyki aerodynamicznej
p艂ata, a ta w wyniku zderze艅 z przeszkodami, powoduj膮cymi liczne
uszkodzenia slot贸w i klap, uleg艂a znacznemu i niemo偶liwemu do dok艂adnego
okre艣lenia pogorszeniu. Ze wzgl臋du na istnienie dowod贸w rzeczowych,
jednoznacznie potwierdzaj膮cych przebieg lotu (zapisy rejestrator贸w, 艣lady
na drzewach, charakter zniszcze艅 konstrukcji samolotu), oraz wspomnian膮
powy偶ej niemo偶liwo艣膰 dok艂adnego okre艣lenia charakterystyki aerodynamicznej
uszkodzonych skrzyde艂, Komisja nie prowadzi艂a szczeg贸艂owych oblicze艅
aerodynamicznych

- przyznaje Lasek.

Ciekawe czy zdaniem Macieja Laska te uderzenia o ga艂臋zie i przeszkody
terenowe t艂umacz膮 rozpad tupolewa na ponad 30 tys. drobnych fragment贸w?

Na koniec szef rz膮dowej propagandy smole艅skiej wskazuje:

   Komisja po zako艅czeniu badania wypadku samolotu Tu-154M nie zleca艂a
wykonania dodatkowych ekspertyz, gdy偶 nie pojawi艂y si臋 偶adne nowe
informacje mog膮ce mie膰 wp艂yw na okre艣lon膮 przyczyn臋 wypadku oraz
zaproponowane zalecenia dot. bezpiecze艅stwa i nie by艂o potrzeby wznowienia
zako艅czonego badania.

Jak wida膰 Maciej Lasek, kt贸ry ch臋tnie bryluje w redakcji 鈥濭azety
 Wyborczej鈥
i studiu TVN, kompromituje si臋 w pismach, jakie po cichu wysy艂a w
odpowiedzi m.in. na pytania polskich polityk贸w. Z tych dokument贸w wynika
jasno, 偶e komisja Millera pisa艂a sw贸j raport bez stosownego materia艂u, bez
bada艅, bez analiz i bez dowod贸w. Jedynym 鈥瀌owodem鈥 by艂y zapisy
rejestrator贸w, kt贸re 鈥 w 艣wietle ostatnich decyzji prokuratury 鈥 s膮
niewiarygodne. Obecnie wynik贸w tych prac broni zesp贸艂 Laska, op艂acany za
rz膮dowe pieni膮dze. I zapewne dlatego propagandysta Lasek, ekspert od
pancernych brz贸z, nie widzi 鈥炁糰dnych nowych informacji mog膮cych mie膰 wp艂yw
na okre艣lon膮 przyczyn臋 wypadku鈥. Dostaje tysi膮ce powod贸w miesi臋cznie, by
tych informacji nie widzie膰.

A i fakt, 偶e broni tego, co podyktowali Rosjanie, zapewne mu nie
przeszkadza. Wszak wszed艂 w sojusz z w艂adz膮, kt贸ra ch臋tnie od Rosjan
przyjmuje wytyczne...

Data: 2014-02-19 12:49:13
Autor: stevep
Specjalista od pancernych brz??z
W dniu .02.2014 o 02:54 Mark Woydak <mark.woydak@forst.gm.de> pisze:


A obsika艂e艣 ju偶 t膮 brzoz臋 rAzor- tak, to teraz niuchaj.


--
stevep
-- -- -
U偶ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Specjalista od pancernych brz髗

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona