Specjalista od pluskiew to Jaki, a nie Ziobro.

Data: 2018-02-13 15:23:05
Autor: stevep
Specjalista od pluskiew to Jaki, a nie Ziobro.
# Oskarżony o podpalenie w Czarnogórze pisze do ministra Ziobry. "Boję się niesprawiedliwego wyroku"
  "Boję się niesprawiedliwego procesu i wyroku. Moje prawa zostały złamane" - pisze Dawid Szydło w liście do ministra sprawiedliwości i organizacji walczących o prawa człowieka. We wtorek w Podgoricy kolejna rozprawa w sprawie nieumyślnego spowodowania przez niego pożaru w Czarnogórze.
Obszerny, sześciostronicowy list 27-letni Dawid Szydło wysłał 1 lutego. Opisał w nim całą historię wypadku, późniejszego zatrzymania i pobytu w więzieniu. Streszczał, jak wyglądały minione rozprawy.

List do ministra Ziobry
,,Wyborcza" dotarła do tego dokumentu. ,,Boję się niesprawiedliwego procesu, który będzie rozwlekany w czasie, uniemożliwiając mi normalne funkcjonowanie. Boję się także niesprawiedliwego wyroku, który będzie kolejnym ciosem w tej już niełatwej dla mnie historii" - pisze Dawid Szydło. Dalej opisuje, że z powodu zatrzymania w areszcie nie mógł podjąć studiów, został skreślony z listy studentów, musiał porzucić dotychczasową pracę oraz inne wolontariackie aktywności. ,,Chciałbym, by to wszystko skończyło się jak najszybciej i... #
Ze strony:
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,23017068,oskarzony-o-podpalenie-w-czarnogorze-pisze-do-ministra-ziobry.html#Z_Czolka3Img

--
stevep

Specjalista od pluskiew to Jaki, a nie Ziobro.