Specjalista od prawa autorskiego.

Data: 2009-04-01 10:45:02
Autor: usenet user
Specjalista od prawa autorskiego.
Witam,

poszukuje prawnika znajacego zagadnienia prawa autorskiego w zakresie fotografii. Gdyby jeszcze mial wiedze prawna na temat modelingu byloby znakomicie. Lokalizacja kancelarii nieistotna.
No i zeby nie bral 300$ za godzine :-)

Mozecie kogos polecic?

u.u.

Data: 2009-04-01 13:08:59
Autor: zkruk [Lodz]
usenet user wrote:
[...]

a czego Ci dokładnie trzeba?
bo staram się dość intensywnie wnikać w zagadnienia ze względu na moją pracę ;]

napisz na priva

Data: 2009-04-01 18:37:27
Autor: Roman Rumpel
Specjalista od prawa autorskiego.
usenet user pisze:

Mozecie kogos polecic?

u.u.
Możesz pisać na prv, przez stronę w stopce.

--
Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

Roman Rumpel    skype: rumpel.roman
www.rumpel.pl

Data: 2009-04-03 03:21:29
Autor: causa1980
On 1 Kwi, 10:45, usenet user <usenet_user_usun@usun_op.pl> wrote:
[...]

Napisz proszę na prywatny adres. Postaram się pomóc. I nie kasuje
300$:)

Pzdr

Specjalista od prawa autorskiego.