Specjalistka od pionowych korytarzy i skarpet w banku.

Data: 2014-03-26 06:25:10
Autor: stevep
Specjalistka od pionowych korytarzy i skarpet w banku.
# O Anicie Błochowiak zrobiło się głośno w 2003 r., gdy zasiadła w  sejmowej komisji śledczej badającej aferę Rywina. To wtedy posłanka z  okręgu sieradzkiego wypowiedziała kilka kontrowersyjnych stwierdzeń na  temat osób noszących żółte skarpetki czy pionowych korytarzy w siedzibie  wydawcy „Gazety Wyborczej”. Po tych niefortunnych dygresjach przylgnęła do  niej łatka posłanki nieroztropnej i gadającej, co jej ślina na język  przyniesie. Stała się także obiektem zainteresowania prasy kolorowej i  paparazzich. Ta sława zaczęła jej przeszkadzać. A polityka męczyć. W 2011  r. zdecydowała, że nie będzie kandydować w kolejnych wyborach do Sejmu. –  Jakość dyskusji politycznej przestała mi odpowiadać. Postanowiłam wrócić  do zawodu wykonywanego, zanim trafiłam do Sejmu – wspomina obecna prezes  Pa-Co-Banku. #
Ze strony:
http://skroc.pl/a1ec5

--
stevep
-- -- -

Specjalistka od pionowych korytarzy i skarpet w banku.