Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Specjalna strefa wyłudzeń. Bliska współpracowniczka Jerzego Buzka i jej syn oskarżeni o przekręty na kwotę 55 mln zł!

Specjalna strefa wyłudzeń. Bliska współpracowniczka Jerzego Buzka i jej syn oskarżeni o przekręty na kwotę 55 mln zł!

Data: 2018-09-03 09:51:32
Autor: Lord Donald
[...]

Bliska współpracowniczka Jerzego Buzka Teresa K. i jej syn Wojciech K. otrzymali zarzuty za wyłudzanie publicznych pieniędzy. Chodzi o dziesiątki milionów złotych. Zdaniem prokuratorów Wojciech K. wyłudził 15 mln zł, a usiłował wyłudzić 41 mln zł. Miał także kierować grupą przestępczą. Grozi mu za to nawet 12 lat więzienia.

https://warszawskagazeta.pl/kraj/item/5877-specjalna-strefa-wyludzen-bliska-wspolpracowniczka-jerzego-buzka-i-jej-syn-oskarzeni-o-przekrety-na-kwote-55-mln-zl#.W4qwSYWGou0.twitter

Data: 2018-09-03 01:00:28
Autor: japanizer
On Monday, September 3, 2018 at 10:51:34 AM UTC+3, Lord Donald wrote:
[...]

Chodzi o związaną z Komisją Charytatywną Episkopatu Polski Teresę Kamińską, i jej syna, krewnych Mariusza Kamińskiego, wiceprezesa PiS.

Data: 2018-09-03 01:08:52
Autor: japanizer
On Monday, September 3, 2018 at 11:00:30 AM UTC+3, japa...@japanizer.org wrote:
> [...]

Chodzi o związaną z Komisją Charytatywną Episkopatu Polski Teresę Kamińską, i jej syna, krewnych Mariusza Kamińskiego, wiceprezesa PiS.

Warto też dodać, że w rządzie Jerzego Buzka ministrem sprawiedliwości był Lech Kaczyński, Ministrem Środowiska - Jan Szyszko, ministrem był również 100% Polak z krwi i kości o niepolskim imieniu, Richard Czarnecki. Plus cała śmietanka ZChN wessana dziś przez PiS.
Przekręty jak w dzisiejszym rządzie PiS, tylko wtedy mieli jeszcze przyzwoitość i kopert z łapówkami na antenie Polsatu sobie nie dawali.

Data: 2018-09-03 10:54:38
Autor: Szmaty! Szmaty! - (c) K.Pawłowicz - PiS
Specjalna strefa wyłudzeń. Bliska krewna M.Morawieckiego i jej syn oskarżeni o przekręty na kwotę 55 mln zł!

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości
[...]

Lordzik z czworaków znów zaliczył D E C H Y !!! ;-))))

CL

Data: 2018-09-03 16:02:45
Autor: Pisiorowy Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

> [...]

Chodzi o związaną z Komisją Charytatywną Episkopatu Polski Teresę Kamińską, i jej syna, krewnych Mariusza Kamińskiego, wiceprezesa PiS.

buhehehe
dla czytelnika papieru toaletowego Mariusz Kamiński to człowiek Buzka :DDDDDDDD
ten donald to jednak nie kretyn - to totalny pojeb

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-03 10:55:49
Autor: Szmaty! Szmaty! - (c) K.Pawłowicz - PiS
UB-ek  "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

Teresa K. krewna M.Morawieckiego. ;-)))

No i co ciulu? Znów strzeliłes sobie w oba kolana! ;-))))

CL

Specjalna strefa wyłudzeń. Bliska współpracowniczka Jerzego Buzka i jej syn oskarżeni o przekręty na kwotę 55 mln zł!