Specjalnie dla nieudaczników.

Data: 2009-06-07 06:25:46
Autor: cirrus
Specjalnie dla nieudaczników.
# Każdy wyborca musi mieć przy sobie dokument tożsamości ze zdjęciem: dowód lub paszport. Po jego okazaniu członkowi komisji, otrzymamy kartę do głosowania. "To duża, biała kartka" - tłumaczy nam sekretarz Państwowej Komisji Wyborczej Kazimierz Czaplicki.
"Umieszczone są na niej nazwy komitetów wyborczych, a pod nimi imiona i nazwiska wystawionych przez nie kandydatów. Z lewej strony każdego nazwiska będzie kratka przeznaczona na oddanie głosu, aby zagłosować właśnie w tej kratce należy postawić X lub krzyżyk" - dodaje.
Co się stanie, jeżeli ktoś się pomyli? Głos zostanie niestety uznany za nieważny. "Wyborca nie otrzyma nowej karty. Skreślenia nic tu nie pomogą, decyduje kratka i to co jest w kratce" - uprzedza sekretarz PKW.
Głos będzie można oddać w lokalach wyborczych. W większości wypadków będą to te same placówki co w wyborach krajowych. Tym razem będą jednak wyjątkowo czynne dłużej, bo aż do 22 3
Ze strony:
http://tnij.org/djo0

--
stevep

Data: 2009-06-06 21:31:33
Autor: Mariusz Merta
panie stefanie a szczegolowa instrukcje uzycia papieru toaletowego mozna prosic...
tylko prosze cos od siebie w tej materii...lopatologicznie dla takiego
mohera jak ja...
uprzedzam, ze pod moherowym beretem nosze chelm ze stali
tytanowej...tak na wszelki wypadek co by mnie milosc made in tusk po
glowie nie bila...
Mariusz Merta

Data: 2009-06-07 07:46:20
Autor: Szczesliwa Dziewiatka
panie stefanie a szczegolowa instrukcje uzycia papieru toaletowego mozna prosic...

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal

uprzedzam, ze pod moherowym beretem nosze chelm ze stali
tytanowej...

Po prostu zakuty leb....

Przemek
--
Jestem oburzona, jesli za tym raportem stoi prezydent... dlaczego on nic nie
zrobil, przeciez Kancelaria Prezydenta tez mogla cos zrobic - powiedziala w

Dzisiaj jezdze dziewiatka!

Data: 2009-06-06 23:30:21
Autor: Mariusz Merta
panie Przemysle pan troche myli pojecia

Po prostu zakuty leb....
to nie jest chelm rycerski tylko taki zwykly coby sie dobrze pod
moherowym beretem dal schowac...
a swoja droga jest pan powazny jak sama milosc tuska do opozycji...
troche luzu panie P. troche luzu...w koncu sloneczko tez zaswieci
czasem...
a moze pomoze pan tfu, tfu, tfu, tfurcy niniejszego watku sprokurowac
jakas lopatologiczna instrukcje uzycia papieru toaletowego dla
udacznikow, oswieconych i innych sympatykow po, ue i calego ruchu
pederastow jewropejskich, koszernych i niekoszernych, bialych,
czarnych, zoltych i bezowych...
widzi pan jaka milosc sie kroi ;-)))
Mariusz Merta

Data: 2009-06-07 07:48:07
Autor: raff
panie stefanie a szczegolowa instrukcje uzycia papieru toaletowego mozna prosic...
Po prostu zakuty leb....
Przemek

O, widze autoironie. To dobry objaw, Przemku.

R.

Data: 2009-06-07 07:53:14
Autor: Szczęśliwa Dziewiątka
panie stefanie a szczegolowa instrukcje uzycia papieru toaletowego mozna prosic...

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

O, widze autoironie. To dobry objaw, Przemku.

Jeśli w tym co napisałem widzisz autoironię, to ja widzę u ciebie niedobry objaw.

P.
--
Jestem oburzona, jeśli za tym raportem stoi prezydent... dlaczego on nic nie
zrobił, przecież Kancelaria Prezydenta tez mogła coś zrobić - powiedziała w

Dzisiaj jeżdże dziewiątką!

Data: 2009-06-07 08:30:32
Autor: raff
[...]

Specjalnie dla ciebie Warzywny wytlumacze: autoironia nie ma nic wspolnego z samochodami. Chodzilo o to:

http://www.sjp.pl/co/autoironia

R.

Data: 2009-06-07 08:46:15
Autor: Szczęśliwa Dziewiątka
[...]

Nie bagatelizuj  tego objawu, o którym pisałem.

Przemek

Data: 2009-06-07 12:38:41
Autor: raff
[...]

Pokurczu, a jajka marszczyles dzisiaj ?