|
Data: 2018-12-19 10:38:28 |
Autor: T. |
Specjalnie modyfikowane, ¿eby by³y g³o¶niejsze wydechy |
W dniu 2018-12-18 o 22:09, Poldek pisze:
Jaki jest sens i cel montowania w samochodach rur wydechowych specjalnie modyfikowanych w taki sposób, ¿eby by³y g³o¶ne?
Zawsze wydawa³o mi siê, ¿e cicha praca silnika jest ¶wiadectwem kultury technicznej i dopracowania samochodu.
To tzw. wie¶-tuning. S³ynie z tego g³ównie marka na 3 litery... :-)
T.
|
|
|
Data: 2018-12-19 14:50:38 |
Autor: Marcin N |
Specjalnie modyfikowane, ¿eby by³y g³o¶niejsze wydechy |
W dniu 2018-12-19 o 10:38, T. pisze:
W dniu 2018-12-18 o 22:09, Poldek pisze:
Jaki jest sens i cel montowania w samochodach rur wydechowych specjalnie modyfikowanych w taki sposób, ¿eby by³y g³o¶ne?
Zawsze wydawa³o mi siê, ¿e cicha praca silnika jest ¶wiadectwem kultury technicznej i dopracowania samochodu.
To tzw. wie¶-tuning. S³ynie z tego g³ównie marka na 3 litery... :-)
Ale czy to wina BMW, ¿e jest przedmiotem marzeñ? Szkoda, ¿e ci, którzy to BMW kupi± - czêsto nie nadaj± siê do kierowania nawet ma³ym tico, a co dopiero pojazdem z zaciêciem sportowym.
Swoj± drog± to dziwne, ¿e nie ma ¿adnych ograniczeñ mocy dla m³odych kierowców samochodów. Mo¿na by pój¶æ ¶ladem motocykli - i zrobiæ jakie¶ stopniowanie w zale¿no¶ci od do¶wiadczenia.
Nie by³oby sytuacji, gdy 18 latek kieruje 200 konnym pojazdem maj±c prawie zerowe umiejêtno¶ci.
--
MN
|
|
|
Data: 2018-12-19 18:55:28 |
Autor: Poldek |
Specjalnie modyfikowane, ¿eby by³y g³o¶niejsze wydechy |
W dniu 2018-12-19 o 14:50, Marcin N pisze:
W dniu 2018-12-19 o 10:38, T. pisze:
W dniu 2018-12-18 o 22:09, Poldek pisze:
Jaki jest sens i cel montowania w samochodach rur wydechowych specjalnie modyfikowanych w taki sposób, ¿eby by³y g³o¶ne?
Zawsze wydawa³o mi siê, ¿e cicha praca silnika jest ¶wiadectwem kultury technicznej i dopracowania samochodu.
To tzw. wie¶-tuning. S³ynie z tego g³ównie marka na 3 litery... :-)
Ale czy to wina BMW, ¿e jest przedmiotem marzeñ? Szkoda, ¿e ci, którzy to BMW kupi± - czêsto nie nadaj± siê do kierowania nawet ma³ym tico, a co dopiero pojazdem z zaciêciem sportowym.
Swoj± drog± to dziwne, ¿e nie ma ¿adnych ograniczeñ mocy dla m³odych kierowców samochodów. Mo¿na by pój¶æ ¶ladem motocykli - i zrobiæ jakie¶ stopniowanie w zale¿no¶ci od do¶wiadczenia.
Nie by³oby sytuacji, gdy 18 latek kieruje 200 konnym pojazdem maj±c prawie zerowe umiejêtno¶ci.
ZTCW w wieku 18 lat ka¿dy mo¿e zdaæ kat. A i wyæ, ryczeæ dudniæ dowolnym motorem.
|
|
|
Data: 2018-12-19 19:21:09 |
Autor: Shrek |
Specjalnie modyfikowane, ¿eby by³y g³o¶niejsze wydechy |
W dniu 19.12.2018 o 18:55, Poldek pisze:
ZTCW w wieku 18 lat ka¿dy mo¿e zdaæ kat. A i wyæ, ryczeæ dudniæ dowolnym motorem.
Z tego co pamiêtam to nie. Trzeba mieæ albo 24 lata do pe³nej A, albo robic A2 na 18 i pod dwóch czy trzech latach pe³ne A czyli conajmniej 20 (albo 21) lat.
Shrek
|
|
|
Data: 2018-12-19 23:29:41 |
Autor: kk |
Specjalnie modyfikowane, ¿eby by³y g³o¶niejsze wydechy |
On 2018-12-19 14:50, Marcin N wrote:
W dniu 2018-12-19 o 10:38, T. pisze:
W dniu 2018-12-18 o 22:09, Poldek pisze:
Jaki jest sens i cel montowania w samochodach rur wydechowych specjalnie modyfikowanych w taki sposób, ¿eby by³y g³o¶ne?
Zawsze wydawa³o mi siê, ¿e cicha praca silnika jest ¶wiadectwem kultury technicznej i dopracowania samochodu.
To tzw. wie¶-tuning. S³ynie z tego g³ównie marka na 3 litery... :-)
Ale czy to wina BMW, ¿e jest przedmiotem marzeñ? Szkoda, ¿e ci, którzy to BMW kupi± - czêsto nie nadaj± siê do kierowania nawet ma³ym tico, a co dopiero pojazdem z zaciêciem sportowym.
Swoj± drog± to dziwne, ¿e nie ma ¿adnych ograniczeñ mocy dla m³odych kierowców samochodów. Mo¿na by pój¶æ ¶ladem motocykli - i zrobiæ jakie¶ stopniowanie w zale¿no¶ci od do¶wiadczenia.
Nie by³oby sytuacji, gdy 18 latek kieruje 200 konnym pojazdem maj±c prawie zerowe umiejêtno¶ci.
A dla staruszków?
|
|
Data: 2018-12-20 08:19:55 |
Autor: Marcin N |
Specjalnie modyfikowane, ¿eby by³y g³o¶niejsze wydechy |
W dniu 2018-12-19 o 23:29, kk pisze:
On 2018-12-19 14:50, Marcin N wrote:
W dniu 2018-12-19 o 10:38, T. pisze:
W dniu 2018-12-18 o 22:09, Poldek pisze:
Jaki jest sens i cel montowania w samochodach rur wydechowych specjalnie modyfikowanych w taki sposób, ¿eby by³y g³o¶ne?
Zawsze wydawa³o mi siê, ¿e cicha praca silnika jest ¶wiadectwem kultury technicznej i dopracowania samochodu.
To tzw. wie¶-tuning. S³ynie z tego g³ównie marka na 3 litery... :-)
Ale czy to wina BMW, ¿e jest przedmiotem marzeñ? Szkoda, ¿e ci, którzy to BMW kupi± - czêsto nie nadaj± siê do kierowania nawet ma³ym tico, a co dopiero pojazdem z zaciêciem sportowym.
Swoj± drog± to dziwne, ¿e nie ma ¿adnych ograniczeñ mocy dla m³odych kierowców samochodów. Mo¿na by pój¶æ ¶ladem motocykli - i zrobiæ jakie¶ stopniowanie w zale¿no¶ci od do¶wiadczenia.
Nie by³oby sytuacji, gdy 18 latek kieruje 200 konnym pojazdem maj±c prawie zerowe umiejêtno¶ci.
A dla staruszków?
Co dla staruszków?
Ograniczenia?
Znam kilka starszych osób, które same zrezygnowa³y z je¿d¿enia czuj±c, ¿e lata ju¿ nie te i nie warto ryzykowaæ.
Znam innych, którzy z wiekiem bardzo ograniczaj± ilo¶æ pokonywanych kilometrów - tyle, ¿eby do sklepu, czy ko¶cio³a, czy na imieniny syna pojechaæ.
--
MN
|
|
|
Data: 2018-12-20 08:28:46 |
Autor: kk |
Specjalnie modyfikowane, ¿eby by³y g³o¶niejsze wydechy |
On 2018-12-20 08:19, Marcin N wrote:
W dniu 2018-12-19 o 23:29, kk pisze:
On 2018-12-19 14:50, Marcin N wrote:
W dniu 2018-12-19 o 10:38, T. pisze:
W dniu 2018-12-18 o 22:09, Poldek pisze:
Jaki jest sens i cel montowania w samochodach rur wydechowych specjalnie modyfikowanych w taki sposób, ¿eby by³y g³o¶ne?
Zawsze wydawa³o mi siê, ¿e cicha praca silnika jest ¶wiadectwem kultury technicznej i dopracowania samochodu.
To tzw. wie¶-tuning. S³ynie z tego g³ównie marka na 3 litery... :-)
Ale czy to wina BMW, ¿e jest przedmiotem marzeñ? Szkoda, ¿e ci, którzy to BMW kupi± - czêsto nie nadaj± siê do kierowania nawet ma³ym tico, a co dopiero pojazdem z zaciêciem sportowym.
Swoj± drog± to dziwne, ¿e nie ma ¿adnych ograniczeñ mocy dla m³odych kierowców samochodów. Mo¿na by pój¶æ ¶ladem motocykli - i zrobiæ jakie¶ stopniowanie w zale¿no¶ci od do¶wiadczenia.
Nie by³oby sytuacji, gdy 18 latek kieruje 200 konnym pojazdem maj±c prawie zerowe umiejêtno¶ci.
A dla staruszków?
Co dla staruszków?
Ograniczenia?
Znam kilka starszych osób, które same zrezygnowa³y z je¿d¿enia czuj±c, ¿e lata ju¿ nie te i nie warto ryzykowaæ.
Znam innych, którzy z wiekiem bardzo ograniczaj± ilo¶æ pokonywanych kilometrów - tyle, ¿eby do sklepu, czy ko¶cio³a, czy na imieniny syna pojechaæ.
To mo¿e m³odzi te¿ pwowinni sami zrezygnowaæ czuj±c, ¿e umiejêtno¶ci jeszcze nie te :-)
|
|
|
Data: 2018-12-20 18:51:16 |
Autor: Marcin N |
Specjalnie modyfikowane, ¿eby by³y g³o¶niejsze wydechy |
W dniu 2018-12-20 o 08:28, kk pisze:
On 2018-12-20 08:19, Marcin N wrote:
W dniu 2018-12-19 o 23:29, kk pisze:
On 2018-12-19 14:50, Marcin N wrote:
W dniu 2018-12-19 o 10:38, T. pisze:
W dniu 2018-12-18 o 22:09, Poldek pisze:
Jaki jest sens i cel montowania w samochodach rur wydechowych specjalnie modyfikowanych w taki sposób, ¿eby by³y g³o¶ne?
Zawsze wydawa³o mi siê, ¿e cicha praca silnika jest ¶wiadectwem kultury technicznej i dopracowania samochodu.
To tzw. wie¶-tuning. S³ynie z tego g³ównie marka na 3 litery... :-)
Ale czy to wina BMW, ¿e jest przedmiotem marzeñ? Szkoda, ¿e ci, którzy to BMW kupi± - czêsto nie nadaj± siê do kierowania nawet ma³ym tico, a co dopiero pojazdem z zaciêciem sportowym.
Swoj± drog± to dziwne, ¿e nie ma ¿adnych ograniczeñ mocy dla m³odych kierowców samochodów. Mo¿na by pój¶æ ¶ladem motocykli - i zrobiæ jakie¶ stopniowanie w zale¿no¶ci od do¶wiadczenia.
Nie by³oby sytuacji, gdy 18 latek kieruje 200 konnym pojazdem maj±c prawie zerowe umiejêtno¶ci.
A dla staruszków?
Co dla staruszków?
Ograniczenia?
Znam kilka starszych osób, które same zrezygnowa³y z je¿d¿enia czuj±c, ¿e lata ju¿ nie te i nie warto ryzykowaæ.
Znam innych, którzy z wiekiem bardzo ograniczaj± ilo¶æ pokonywanych kilometrów - tyle, ¿eby do sklepu, czy ko¶cio³a, czy na imieniny syna pojechaæ.
To mo¿e m³odzi te¿ pwowinni sami zrezygnowaæ czuj±c, ¿e umiejêtno¶ci jeszcze nie te :-)
Sam siê ¶miejesz.
--
MN
|
|
|
Data: 2018-12-20 21:41:04 |
Autor: kk |
Specjalnie modyfikowane, ¿eby by³y g³o¶niejsze wydechy |
On 2018-12-20 18:51, Marcin N wrote:
Swoj± drog± to dziwne, ¿e nie ma ¿adnych ograniczeñ mocy dla m³odych kierowców samochodów. Mo¿na by pój¶æ ¶ladem motocykli - i zrobiæ jakie¶ stopniowanie w zale¿no¶ci od do¶wiadczenia.
Nie by³oby sytuacji, gdy 18 latek kieruje 200 konnym pojazdem maj±c prawie zerowe umiejêtno¶ci.
A dla staruszków?
Co dla staruszków?
Ograniczenia?
Znam kilka starszych osób, które same zrezygnowa³y z je¿d¿enia czuj±c, ¿e lata ju¿ nie te i nie warto ryzykowaæ.
Znam innych, którzy z wiekiem bardzo ograniczaj± ilo¶æ pokonywanych kilometrów - tyle, ¿eby do sklepu, czy ko¶cio³a, czy na imieniny syna pojechaæ.
To mo¿e m³odzi te¿ pwowinni sami zrezygnowaæ czuj±c, ¿e umiejêtno¶ci jeszcze nie te :-)
Sam siê ¶miejesz.
Czyli jednak trzeba ograniczeñ dla staruszków :-)
Rozwa¿my komu jeszcze :-)
|
|