Specsłużby, politycy i mafia

Data: 2011-08-14 14:44:30
Autor: u2
Specsłużby, politycy i mafia
Lepper wiedział i powiedział, dlatego zastał zlikwidowany :

http://lukas.nowyekran.pl/post/23151,sluzby-specjalne-politycy-i-mafia

Data: 2011-08-14 05:49:06
Autor: Leszczur
On 14 Sie, 14:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Lepper wiedział i powiedział, dlatego zastał zlikwidowany :

http://lukas.nowyekran.pl/post/23151,sluzby-specjalne-politycy-i-mafia

Problem nie lezy w tym co mozna powiedziec, tylko w tym co umie sie
udowodnic.
Lepper mogl mowic co chcial, a przez jego smierc legendą obrośnie to
co jeszcze wiedział.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-14 14:51:15
Autor: u2
W dniu 2011-08-14 14:49, Leszczur pisze:
Problem nie lezy w tym co mozna powiedziec, tylko w tym co umie sie
udowodnic.

Jasne ladowania talibow Klewkach rowniez nie bylo. Zauwaz jaki jest
schemat dzialania wrazej merdialnej agentury. Najpierw wysmiewaja, potem
probuja zignorowac, a nastepnie kiedy nie mozna zignorowac - likwiduja.

Data: 2011-08-14 09:44:53
Autor: Leszczur
On 14 Sie, 14:51, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-08-14 14:49, Leszczur pisze:

> Problem nie lezy w tym co mozna powiedziec, tylko w tym co umie sie
> udowodnic.

Jasne ladowania talibow Klewkach rowniez nie bylo.

Dla opinii publicznej - nie bylo go. Opinia publiczna ma ogladac
teleturnieje i seriale, a nie wpierdalac sie z butami w decyzje
rzadu.

Zauwaz jaki jest schemat dzialania wrazej merdialnej agentury.

Wrażej względem kogo?

Najpierw wysmiewaja, potem
probuja zignorowac, a nastepnie kiedy nie mozna zignorowac - likwiduja.

Taaaa. Dlatego likwiduja nic nie znaczacego polityka ktory byl juz na
politycznym aucie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-14 19:00:59
Autor: u2
W dniu 2011-08-14 18:44, Leszczur pisze:
Taaaa. Dlatego likwiduja nic nie znaczacego polityka ktory byl juz na
politycznym aucie.

Jasne, dla takiego Le-szczura jak ty, Endriu byl na aucie, ale dla
pewnosci trzeba bylo go jeszcze kropnac, bo za duzo wiedzial.

Data: 2011-08-14 10:55:53
Autor: Leszczur
On 14 Sie, 19:00, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Jasne, dla takiego Le-szczura jak ty, Endriu byl na aucie, ale dla
pewnosci trzeba bylo go jeszcze kropnac, bo za duzo wiedzial.

To czemu robic to teraz a nie 2 czy 4 lata temu? Wtedy wiedział nie
mniej niz teraz, a mogl wiecej...
Poza tym - nie zakladam, ze Lepperowi nikt nie pomogl, ale nie
zakladam rowniez, ze nawet jesli sie to stalo, to z powodow
politycznych.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-15 09:55:15
Autor: u2
W dniu 2011-08-14 19:55, Leszczur pisze:
To czemu robic to teraz a nie 2 czy 4 lata temu? Wtedy wiedział nie
mniej niz teraz, a mogl wiecej

Teraz zblizaja sie wybory. Nieprzypadkowo byl niewygodny "salonowi" III RP.

Data: 2011-08-15 01:45:03
Autor: Leszczur
On 15 Sie, 09:55, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> mniej niz teraz, a mogl wiecej

Teraz zblizaja sie wybory. Nieprzypadkowo byl niewygodny "salonowi" III RP.

4 lata temu też się zbliżały.
Niewygodny był zawsze, a teraz tylko napędzi wyborców Samoobronie
osłabiając PSL i prawdopodobnie PiS.
To nielogiczne. Skoro już naprawdę ktoś miałby się posuwać do takiego
ruchu to chyba lepiej byłoby to zrobić w okresie neutralnym
politycznie. Okres przed wyborami to czas gdy ludzi się dyskredytuje a
nie fizycznie usuwa. No chyba, ze to nie było morderstwo, albo jesli
było to nie o motywach politycznych.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-15 02:05:54
Autor: Hans Kloss
Specsłużby, politycy i mafia
On 15 Sie, 10:45, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
On 1
No chyba, ze to nie było morderstwo, albo jesli
było to nie o motywach politycznych.
A co z nim mieli zrobić mając informacje, że pójdzie do sądu wybielić
ich głównego wroga i pogrążyć jednego z ich głównych sponsorów?
Zdyskredytować Leppera jeszcze bardziej  niż to robili przez ostatnie
15 lat , lol? To byłby da nich znacznie gorszy cios niż raport czumy,
ujawniający kłamliwość tych wszystkich bredni na temat kaczyzmu dzięki
którym wygrali w 2007
J-23

Data: 2011-08-15 03:48:57
Autor: Leszczur
On 15 Sie, 11:05, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

A co z nim mieli zrobić mając informacje, że pójdzie do sądu wybielić
ich głównego wroga i pogrążyć jednego z ich głównych sponsorów?

Iść do sądu to może sobie każdy. Dowody z czasem nie stają się
mocniejsze, więc pytam znowu - czemu teraz a nie 4 lata temu?

Zdyskredytować Leppera jeszcze bardziej  niż to robili przez ostatnie 15 lat , lol?

Oczywiście. A skąd niby te pogłoski o niejasnych kontaktach Leppera z
przestępcami? O pozyczkach od mafii?

To byłby da nich znacznie gorszy cios niż raport czumy, ujawniający kłamliwość tych wszystkich bredni na temat kaczyzmu dzięki
którym wygrali w 2007

Spokojnie - kaczyzm jak był tak jest i ma się dobrze. I raport Czumy
nie ujawnia kłamliwości _wszystkich_ bredni - tylko niektórych, więc
spokojnie z tym daleko idącym optymizmem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-15 12:54:24
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 12:48, Leszczur pisze:
Oczywiście. A skąd niby te pogłoski o niejasnych kontaktach Leppera z
przestępcami? O pozyczkach od mafii?

Sciemniasz Le-szczur, to Endriu mowil z sejmowej mownicy o niejasnych
kontaktach salonu III RP z mafia i dofinansowywaniu jej przez nia.
Dlatego byl niewygodny dla "salonu".

Data: 2011-08-15 05:11:46
Autor: Leszczur
On 15 Sie, 12:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Sciemniasz Le-szczur, to Endriu mowil z sejmowej mownicy o niejasnych
kontaktach salonu III RP z mafia i dofinansowywaniu jej przez nia.

Zgadza się - mówił. Przecież nie twierdzę, że tego nie robił. Problem
w tym, ze od czasu gdy Lepper był na mównicy jednak sporo czasu
upłynęło. Więc czemu nie wtedy a teraz komuś zaczął przeszkadzać?
Poza tym o nim (w kontekscie jego smierci) tez pojawily sie pogloski
zwiazane z kasa mafii i jakimis pozyczkami. I zauważ, że w mediach nie
ma znaczenia czy mowa jest o faktach czy tylko o czyjejś chorej
wyobraźni.

Dlatego byl niewygodny dla "salonu".

Wydaje mi sie, ze "salon" ma skuteczniejsze metody niz fizyczne
usuwanie przeciwnikow.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-15 14:59:05
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 14:11, Leszczur pisze:
[...]

Bylo juz kilka razy o tym. Wybory sie zblizaja, a Lepper chcial
upublicznic kto byl zrodlem przecieku w sprawie afery gruntowej.

Sadzisz, ze razwietka jest taka glupia aby do tego dopuscic ?

Data: 2011-08-15 06:11:17
Autor: Leszczur
On 15 Sie, 14:59, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Bylo juz kilka razy o tym. Wybory sie zblizaja, a Lepper chcial
upublicznic kto byl zrodlem przecieku w sprawie afery gruntowej.

Aha. I tak sie do tego zbierał, że aż nie zdążył. Jasne.

Sadzisz, ze razwietka jest taka glupia aby do tego dopuscic ?

Z pewnością nie jest głupia skoro w chwilę po raporcie Czumy
przygotowała akcję z koronkową precyzją.
Spiskowe teorie dziejów rządzą.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-15 16:07:57
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 15:11, Leszczur pisze:
Sadzisz, ze razwietka jest taka glupia aby do tego dopuscic ?
Z pewnością nie jest głupia skoro w chwilę po raporcie Czumy
przygotowała akcję z koronkową precyzją.
Spiskowe teorie dziejów rządzą.

Umniejszanie roli specsluzb w kreowaniu merdiow jest jedna z metod
"pracy" specsluzb.

Data: 2011-08-15 07:27:19
Autor: Leszczur
On 15 Sie, 16:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> przygotowała akcję z koronkową precyzją.
> Spiskowe teorie dziejów rządzą.

Umniejszanie roli specsluzb w kreowaniu merdiow jest jedna z metod

Niewatpliwie. I specsluzby sa w tym wyjatkowo dobre. Tylko czy tym
razem?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-15 16:28:56
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 16:27, Leszczur pisze:
Umniejszanie roli specsluzb w kreowaniu merdiow jest jedna z metod
"pracy" specsluzb.

Niewatpliwie. I specsluzby sa w tym wyjatkowo dobre. Tylko czy tym
razem?

Bo ja wiem czy sa "wyjatkowo dobre". Raczej pachnie mi to totalna
amatorszczyzna.

Data: 2011-08-16 03:05:19
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 16:07:57 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

I jednym z licznych zaklęć dla bezmózgów.

--
stevep

Data: 2011-08-15 15:21:56
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 14:59:05 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

O proszę bezmózg i jego zaklecie.

--
stevep

Data: 2011-08-15 06:29:48
Autor: Leszczur
On 15 Sie, 15:21, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 15-08-2011 o 14:59:05 u2 <u...@o2.pl> napisał(a):

> [...]
> upublicznic kto byl zrodlem przecieku w sprawie afery gruntowej.

> Sadzisz, ze razwietka jest taka glupia aby do tego dopuscic ?

A ten komentarz co konkretnie wnosi do dyskusji?

Data: 2011-08-16 02:42:26
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 15:29:48 Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

> [...]

O proszę bezmózg i jego zaklecie.

A ten komentarz co konkretnie wnosi do dyskusji?
Podoba ci się w każdej wypowiedzi zaklęcie razwiedką, wytłumacz co to  wnosi oprócz idiotyzmu wypowiadającego się?

--
stevep

Data: 2011-08-15 23:42:35
Autor: Leszczur
On 16 Sie, 02:42, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

> A ten komentarz co konkretnie wnosi do dyskusji?

Podoba ci się w każdej wypowiedzi zaklęcie razwiedką, wytłumacz co to
wnosi oprócz idiotyzmu wypowiadającego się?

Nie o to chodzi. Jego zaklęcie może nic nie wnosi - Ty wnosisz tylko
bezsensowną agresję i stek wyzwisk.
Widzisz różnicę?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-16 13:47:14
Autor: stevep
Dnia 16-08-2011 o 08:42:35 Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

> [...]

Nie o to chodzi. Jego zaklęcie może nic nie wnosi - Ty wnosisz tylko

Widzę, nazywanie kretyna kretynem to stwierdzenie faktu, nie agresja.

--
stevep

Data: 2011-08-16 05:55:34
Autor: Leszczur
On 16 Sie, 13:47, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
> Nie o to chodzi. Jego zaklęcie może nic nie wnosi - Ty wnosisz tylko
> bezsensowną agresję i stek wyzwisk.
> Widzisz różnicę?

Widzę, nazywanie kretyna kretynem to stwierdzenie faktu, nie agresja.

Przecież "koń jaki jest każdy widzi", więc po co to robić?
Poza tym za nazwanie prezydenta skurwysynem i złodziejem można iść do
pierdla - nawet kiedy byłoby to tylko stwierdzenie faktu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-16 15:51:00
Autor: stevep
Dnia 16-08-2011 o 14:55:34 Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

> [...]

Poza tym za nazwanie prezydenta skurwysynem i złodziejem można iść do
pierdla - nawet kiedy byłoby to tylko stwierdzenie faktu.

Ale tu takich wystąpień masz dziesiątki, a dziwnym trafem ci nie  przeszkadzaja.

--
stevep

Data: 2011-08-16 08:06:18
Autor: Leszczur
On 16 Sie, 15:51, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 16-08-2011 o 14:55:34 Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisał(a):

> [...]

> Pozdro

> L'e-szczur

Ale tu takich wystąpień masz dziesiątki, a dziwnym trafem ci nie

Naturalnie, ze przeszkadzaja. Ale wole dyskutowac tylko z tymi ktore
sa w watkach w ktorych rozmawiam.
Wierz mi - nie ma w Tobie nic wymuszajacego specjalne traktowanie ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-16 19:50:28
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-16 14:55, Leszczur pisze:
Poza tym za nazwanie prezydenta skurwysynem i złodziejem można iść do pierdla - nawet kiedy byłoby to tylko stwierdzenie faktu. Pozdro L'e-szczur

Nawet jeżeli ów zasługuje na takie miano? A gdzie wolność wypowiedzi podobno zagwarantowana w konstytucji?

Data: 2011-08-17 10:35:16
Autor: Leszczur
On 16 Sie, 19:50, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> pierdla - nawet kiedy byłoby to tylko stwierdzenie faktu. Pozdro
> L'e-szczur

Nawet jeżeli ów zasługuje na takie miano?

Nawet.

A gdzie wolność wypowiedzi
podobno zagwarantowana w konstytucji?

Wolnosc nie jest rownoznaczna z anarchią. Mozesz mowic co chcesz, ale
nie bez konsekwencji. Rozumiesz roznice?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-17 19:38:35
Autor: u2
W dniu 2011-08-17 19:35, Leszczur pisze:
Wolnosc nie jest rownoznaczna z anarchią. Mozesz mowic co chcesz, ale
nie bez konsekwencji. Rozumiesz roznice?

A co zrozumiesz pod pojeciem anarchia ?

Data: 2011-08-17 17:30:19
Autor: (HeÂŽSk)
On Tue, 16 Aug 2011 19:50:28 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-08-16 14:55, Leszczur pisze:
> Poza tym za nazwanie prezydenta skurwysynem i złodziejem można iść do > pierdla - nawet kiedy byłoby to tylko stwierdzenie faktu. Pozdro > L'e-szczur Nawet jeżeli ów zasługuje na takie miano? A gdzie wolność wypowiedzi podobno zagwarantowana w konstytucji?

 no to powolujac sie na wolnosc wypowiedzi oswiadczam,
 ze jestes: szmata, zgnilym sukinsynem, oslizla gnida,
 zaropialym parchem, starzejacym sie impotenetem,  zlodziejem kurzych jajek, starym ubekiem, komuchem
 z katolicka przeszloscia, kozojebca i najwiekszym  skurwysynem jakiego nosila ziemia. wolno mi? ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-15 15:07:24
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 12:54:24 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A to tylko jedno głupstwo Lepper mówił kretynie?

--
stevep

Data: 2011-08-16 07:42:34
Autor: Hans Kloss
Specsłużby, politycy i mafia
Leszczur napisal(a):

Isc do sadu to moze sobie kazdy. Dowody z czasem nie staja sie
mocniejsze, wiec pytam znowu - czemu teraz a nie 4 lata temu?
Czy  4 lata temu odbywala sie rozprawa ws "afery gruntowej"? Czy masz jakies
dane o tym ze 4 lata temu Lepper zamierzal mówic prawde na ten temat a nie np.
bezpodstawnie oskarzac swoich aktualnych politycznych przeciwników (Ziobro)?
Sprawa cuchnie na kilometr zwlaszcza ze informacje o jego planowanym
nawróceniu sie na kaczyzm pochodza z kilku niezaleznych od siebie zródel.
Oczywiscie. A skad niby te pogloski o niejasnych kontaktach Leppera z
przestepcami? O pozyczkach od mafii?
Te "pogloski" maja juz 10 lat co najmniej. A pogloski o jego kontaktach z
popryloskimi ss sa jeszcze starsze.
Spokojnie - kaczyzm jak byl tak jest i ma sie dobrze. I raport Czumy
nie ujawnia klamliwosci _wszystkich_ bredni - tylko niektórych, wiec
spokojnie z tym daleko idacym optymizmem.
 Najwieksze bzdury zostaly znokautowane. Sprawa cielebak-sawickiej: czuma
twierdzi ze "kontaktów" na lapówkarski deal cielebak szukala jeszcze ZANIM
poznala "agenta Tomka". Sprawa leppera- czuma dowodzi ze nie bylo zadnego
wrabiania go w "afere gruntowa" tylko ze sledczy dotarli do Leppera w wyniku
czynnosci operacyjnych prowadzonych wobec nie zwiazanych z nim osób. Sprawa
lekarskich lapówek- czuma twierdzi ze nie ma najmniejszego sladu ingerencji
Ziobry w sledztwo na etapie zbierania dowodów. Brednia o rzekomym zakatowaniu
"swietej Blidy" zostala zdyskredytowana juz dawno.
J-23

Data: 2011-08-16 00:56:11
Autor: Leszczur
On 16 Sie, 09:42, "Hans Kloss" <necr0c0w.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

bezpodstawnie oskarzac swoich aktualnych politycznych przeciwników (Ziobro)?

A skąd wiadomo, że teraz miał ją mówić?

Sprawa cuchnie na kilometr zwlaszcza ze informacje o jego planowanym
nawróceniu sie na kaczyzm pochodza z kilku niezaleznych od siebie zródel.

Zrodla moga byc od siebie niezalezne, a niekoniecznie rzetelne. Ja
moge byc niezaleznym zrodlem informacji o dowolnej postaci w polityce
czy biznesie.

> Spokojnie - kaczyzm jak byl tak jest i ma sie dobrze. I raport Czumy
> nie ujawnia klamliwosci _wszystkich_ bredni - tylko niektórych, wiec
> spokojnie z tym daleko idacym optymizmem.

 Najwieksze bzdury zostaly znokautowane.

I dobrze. W koncu ktos wykonał rztelną robotę a nie politycznie
inspirowaną manipulację.

Sprawa lekarskich lapówek- czuma twierdzi ze nie ma najmniejszego sladu ingerencji
Ziobry w sledztwo na etapie zbierania dowodów.

Czekaj czy to przypadkiem nie Ziobro twierdził, że jeżeli nie ma na
coś dowodów to znaczy, że dowody były ale zostały zniszczone? Możliwe,
że wiedział aż za dobrze co mówi.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-15 11:03:26
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 10:45, Leszczur pisze:
Teraz zblizaja sie wybory. Nieprzypadkowo byl niewygodny "salonowi" III RP.
4 lata temu też się zbliżały.

No prosze, zblizaly sie, az sie zblizyly. :)

Data: 2011-08-15 12:41:59
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 09:55:15 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Zadziałała razwietka kretynie?

--
stevep

Data: 2011-08-15 03:06:11
Autor: stevep
Dnia 14-08-2011 o 19:00:59 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Kropnij sobie ty debilu setkę wódki zamiast wygadywać takie idiotyzmy.

--
stevep

Data: 2011-08-15 08:00:18
Autor: .[HeÂŽSk].
Specsłużby, politycy i mafia
On Mon, 15 Aug 2011 03:06:11 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> Jasne, dla takiego Le-szczura jak ty, Endriu byl na aucie, ale dla
> pewnosci trzeba bylo go jeszcze kropnac, bo za duzo wiedzial.
Kropnij sobie ty debilu setkę wódki zamiast wygadywać takie idiotyzmy.

 byly dyrektor pgr nie moze byc inteligentny i poziomem odstawac
 od motlochu ktorym zarzadzal. u2 to wyjatkowy palant.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-14 18:03:22
Autor: stevep
Dnia 14-08-2011 o 14:51:15 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Talibem to ty jesteś kretynie i to bez lądowania.

--
stevep

Data: 2011-08-14 18:02:01
Autor: stevep
Dnia 14-08-2011 o 14:44:30 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Lepper wiedział i powiedział, dlatego zastał zlikwidowany :

http://lukas.nowyekran.pl/post/23151,sluzby-specjalne-politycy-i-mafia
Ale ten komu powiedział nie powie, stała piździelska taktyka.

--
stevep

Data: 2011-08-14 18:57:56
Autor: matusm

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e47c335$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
Lepper wiedział i powiedział, dlatego zastał zlikwidowany :

http://lukas.nowyekran.pl/post/23151,sluzby-specjalne-politycy-i-mafia
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Specsłużby, politycy i mafia