Spectre (2015)

Data: 2015-11-24 23:59:05
Autor: Titus Atomicus
Spectre (2015)
Wtam,
https://en.wikipedia.org/wiki/Spectre_(2015_film)
Lubie Bondy, ale jakos do Craiga nijak przyzwyczaic sie nie moge. Mimo to - calkiem, calkiem. Jest nawet calkiem sensowne przeslanie - niebezpieczenstwo globalnej inwigilacji... No bdb sfilmowana historia otwierajaca.
Maly minus za miniwatek z Monika Belucci. Wielki minus za te spiewana falsetem piosenke tytulowa - najslabsza w historii 007. Animacja tez taka sobie i bez pomyslu, imho.
Calosc na 6+/10
--
TA

Data: 2015-11-25 14:17:12
Autor: radek
Spectre (2015)
W dniu 2015-11-24 o 23:59, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Generalnie zgadzam się z Tob±, ale co do tej piosenki tytulowej to ja bym się przypierdzielił jeszcze bardziej. "Wielki minus" to bardzo delikatne okreslenie. Nazwijmy rzecz po imieniu - to było dno i kilometr mułu. A potem jeszcze wielka pusta, horyzont zdarzeń i dalej nic...

r.

Data: 2015-11-26 14:58:00
Autor: robot
Spectre (2015)
[...]

A jak w porównaniu do skyfall? Bo skyfall jest dla mnie najgorszym bondem z Craigiem.

Data: 2015-11-27 19:05:25
Autor: Titus Atomicus
Spectre (2015)
In article <n3735g$385$1@node2.news.atman.pl>, robot <robot@o2.pl> wrote:

> [...]
> Calosc na 6+/10

A jak w porównaniu do skyfall? Bo skyfall jest dla mnie najgorszym bondem z Craigiem.

E, Skyfall nie byl taki zly.
Spectre - chyba porownywalny.
Dla fanow - wiecej nawiazan do kanonu. No, ale te minusy, o ktorych pisalem.
Ale moglo byc gorzej.
--
TA

Data: 2015-11-27 20:23:31
Autor: Ghost
Spectre (2015)

Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-F4F149.19052527112015@node2.news.atman.pl...

wrote:

> [...]

E, Skyfall nie byl taki zly.
Spectre - chyba porownywalny.
Dla fanow - wiecej nawiazan do kanonu. No, ale te minusy, o ktorych

Skoro straSzydło poleciało ogl±dać, zamiast rz±d składać, to film musi być wypierdzisty

Data: 2015-11-30 12:10:17
Autor: robot
Spectre (2015)
W dniu 2015-11-27 o 20:23, Ghost pisze:

> [...]

Ale moglo byc gorzej.

Skoro straSzydło poleciało ogl±dać, zamiast rz±d składać, to film musi być wypierdzisty

O kurna, to ona już i latać umie?
Pewnie na miotle zapierdziela.
Chętnie zobaczyłbym taki przelot na air show jako uzupełnienie eskadry naszych F-16.

Data: 2015-12-01 19:45:20
Autor: Dariusz Jakubowski
Spectre (2015)
On 2015-11-30 11:10:17 +0000, robot said:

[...]

A jak w porĂłwnaniu do skyfall? Bo skyfall jest dla mnie najgorszym bondem z
[...]

Skoro straSzydło poleciało oglądać, zamiast rząd składać, to film musi być wypierdzisty

O kurna, to ona już i latać umie?
Pewnie na miotle zapierdziela.
Chętnie zobaczyłbym taki przelot na air show jako uzupełnienie eskadry naszych F-16.

Podobał mi się początek, bardzo w stylu starego bonda, ten cięty dowcip i charakterek utrzymywał się dobre 40 minut. Później niestety strzelanka, takie mission impossible. Mimo to jakoś ciesze się że oglądałem.

Data: 2015-12-02 00:14:35
Autor: Titus Atomicus
Spectre (2015)
In article <n3kps0$p2a$1$necro666@news.chmurka.net>,
 Dariusz Jakubowski <celber@celber.pl> wrote:

Podobał mi się pocz±tek, bardzo w stylu starego bonda,
Ano. Mi sie to mocno kojarzylo z scena pogrzebu 'jazzowego' na poczatku 'Live and Let Die'.
Ale sfilmowane o niebo lepiej.
--
TA

Data: 2015-12-02 10:18:29
Autor: robot
Spectre (2015)
W dniu 2015-12-01 o 19:45, Dariusz Jakubowski pisze:

Podobał mi się początek, bardzo w stylu starego bonda, ten cięty dowcip i charakterek utrzymywał się dobre 40 minut. Później niestety strzelanka, takie mission impossible. Mimo to jakoś ciesze się że oglądałem.

Mi chodzi o to, czy nie ma za dużo tego co mi przeszkadzało w skyfall.
Czyli że dla bonda głowa boli, jest słaby, stary, i ma straszne rozterki moralne.
Takie kino moralnego niepokoju.

Data: 2015-12-05 00:59:57
Autor: Titus Atomicus
Spectre (2015)
In article <n3md16$ofi$1@node1.news.atman.pl>, robot <robot@o2.pl> wrote:

> [...]

Czyli że dla bonda głowa boli, jest słaby, stary, i ma straszne rozterki moralne.

E, pozyjesz jeszcze ze 20 lat to zrozumiesz te rozterki...
--
TA

Data: 2016-01-30 21:49:30
Autor: robot
Spectre (2015)
[...]

Obejrzałem w końcu.
Słabo, słabo, jak na bonda, no i jak na jeden z najdroższych filmów w historii kinematografii.

A dwa pierwsze bondy z Craigiem bardzo mi się podobaj±.

Data: 2016-02-01 18:59:12
Autor: Ghost
Spectre (2015)

Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-B3ED78.23590524112015@node2.news.atman.pl...

Wtam,
https://en.wikipedia.org/wiki/Spectre_(2015_film)
Lubie Bondy, ale jakos do Craiga nijak przyzwyczaic sie nie moge.

Dla mnie ten go¶ć jako Bond jest po prostu ¶mieszny.

Mimo to - calkiem, calkiem.

Bueh, Bolek i Lolek dla dorosłych.

Wielki minus za te spiewana falsetem piosenke tytulowa - najslabsza w historii 007.

Tragedia, uszy bol±.

Spectre (2015)