Specyficzna oferta leasingowa

Data: 2010-04-27 17:45:45
Autor: Grzegorz Brycki
Specyficzna oferta leasingowa
Witam,

- mam firme
- chcę samochód w leasing

ale:

- chcę max 10% wpłaty początkowej wartości
- w leasing chcę mieć wliczone koszty pełnego ubezpieczenia
- okres leasingowania 5 lat
- po 5 latach nie wykupujÄ™ samochodu, tylko biorÄ™ nowy
- problem w tym, że chciałbym kwotę wykupu mieć bardzo wysoką czyli taką która opłaca się obdywu stronom a nie tylko jednej.

Sytuacja bliska ideału:
- samochód 60 tys net
- leasing 5 lat
- wplacam 6000 zł net na początku
- potem płacę np. (rzucam) 500 zł/mc
- po 5 latach rezygnuję z kwoty 22 000 zł netto
- biorę nowy samochód

KtoÅ› z was tego typu oferty zna na rynku?

GB

Data: 2010-04-27 22:03:04
Autor: Kris

Użytkownik "Grzegorz Brycki" <grzegorz.brycki@op.pl> napisał w wiadomości news:hr70r6$t5f$1news.onet.pl...

KtoÅ› z was tego typu oferty zna na rynku?

Tylko w Erze;))
A jakie sa powody ze rezygnujesz z wykupu i chcesz wysoka kwote wykupu?
Nie chce sie Tobie pożniej bawic w srzedaż auta?.Wolisz aby firma leasingowa sie z tym bawiła?

Kris

Data: 2010-04-28 08:28:45
Autor: wk
[...]

Czyli z ubezpieczeniem na 5 lat cena wzrasta o ~5-6tys. (przy niezwykle korzystnej skladce ubezpieczeniowej)
Czyli po 5 latach ten samochod musial by byc warty co najmniej 22tys netto + 6tys - czyli prawie polowe swej poczatkowej wartosci.
Polowa wartosci po 5 latach - to minimum o ile spadnie cena takiego samochodu.
A jak bedzie mocno wyjezdzony, poobijany, itd....?

No i teraz postaw sie na miejscu firmy leasingowej, ktora musi na tym jeszcze zarobic...

Duza kwota wykupu jest tylko przy okresach dwuletnich (EFL), kiedy w razie niewykupienia, samochod jest jeszcze sporo warty.

pozdrawiam, wk

Data: 2010-04-28 09:11:23
Autor: GB
wk pisze:
[...]

Zakładam, że zarobi na tym z 5000-7000 zł w ciągu całego okresu, a samochód sprzeda w cenie 10% niżej niż rynkowa bez strat.

Data: 2010-04-28 01:16:11
Autor: Jarek Andrzejewski
On 28 Kwi, 09:11, GB <grzegorz.bry...@op.pl> wrote:

> Duza kwota wykupu jest tylko przy okresach dwuletnich (EFL), kiedy w
> razie niewykupienia, samochod jest jeszcze sporo warty.

Zak³adam, ¿e zarobi na tym z 5000-7000 z³ w ci±gu ca³ego okresu, a

Maj± wy³o¿yæ 54000 i zarobiæ 5000-7000 (9-13%) w ci±gu 5 lat? Marnie
to widzê.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-04-29 00:09:30
Autor: wk
Specyficzna oferta leasingowa
U¿ytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@googlemail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:2e5f3449-2ba3-46e3-be60-b2d78a4997a4k36g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Wychodzi 2,6% rocznie ;)
Czyli firma lizingowa wiecej by zarobila na lokacie...

Trzeba jeszcze pamietac o tym, ze oprocz lizingodawcy musi zarobic bank, ktory to wszystko kredytuje...

pozdrawiam, wk

Data: 2010-04-28 14:29:16
Autor: WAM
Specyficzna oferta leasingowa
On Wed, 28 Apr 2010 08:28:45 +0200, "wk" <jozin@z.bazin> wrote:

- samochód 60 tys net

Czyli z ubezpieczeniem na 5 lat cena wzrasta o ~5-6tys. (przy niezwykle korzystnej skladce ubezpieczeniowej)
Hm chyba raczej troche wiecej, pewnie blizej 10 tys. wyjdzie...

WAM
--
d³ugi weekend nad morzem
www.nadmorze.pl/dlugi-weekend-majowy-nad-morzem

Data: 2010-04-28 11:17:35
Autor: Pan Piskorz
[...]

Było coś kiedyś w EFL - leasing odnawialny,
ale mimo, że samochód nie zostawał,
To wysokość czynszów była prawie taka sama jak przy tradycyjnym leasingu.
Długoletnie ubezpieczenie opłaca się tylko jak ktoś regularnie robi szkody. Przy aucie ~70 tys. to ok. 200 zł na miesiąc (samo ubezpieczenie).
Korzyść była w manipulacji VAT_em, bo po pierwszym okresie, można było sobie wyleasingować znów ten sam egzemplarz i odliczyć VAT.
Do tej oferty przyporządkowano listę modeli i wersji samochodów.

Weź sobie normalny leasing, nie kombinuj.
Auto rozliczysz w salonie biorÄ…c kolejne.
P.

Data: 2010-04-28 21:22:53
Autor: Grzegorz Brycki
W dniu 2010-04-28 11:17, Pan Piskorz pisze:
[...]

Na to wychodzi. Miało być tak pięknie a jest jak zwykle :-D
GB

Specyficzna oferta leasingowa