Specyficzna oferta leasingowa

Data: 2010-04-28 08:28:45
Autor: wk
Specyficzna oferta leasingowa
Użytkownik "Grzegorz Brycki" <grzegorz.brycki@op.pl> napisał w wiadomości news:hr70r6$t5f$1news.onet.pl...
Witam,

- mam firme
- chcę samochód w leasing

ale:

- chcę max 10% wpłaty początkowej wartości
- w leasing chcę mieć wliczone koszty pełnego ubezpieczenia
- okres leasingowania 5 lat
- po 5 latach nie wykupujÄ™ samochodu, tylko biorÄ™ nowy
- problem w tym, że chciałbym kwotę wykupu mieć bardzo wysoką czyli taką która opłaca się obdywu stronom a nie tylko jednej.

Sytuacja bliska ideału:
- samochód 60 tys net
- leasing 5 lat
- wplacam 6000 zł net na początku
- potem płacę np. (rzucam) 500 zł/mc
- po 5 latach rezygnuję z kwoty 22 000 zł netto
- biorę nowy samochód

KtoÅ› z was tego typu oferty zna na rynku?

Czyli z ubezpieczeniem na 5 lat cena wzrasta o ~5-6tys. (przy niezwykle korzystnej skladce ubezpieczeniowej)
Czyli po 5 latach ten samochod musial by byc warty co najmniej 22tys netto + 6tys - czyli prawie polowe swej poczatkowej wartosci.
Polowa wartosci po 5 latach - to minimum o ile spadnie cena takiego samochodu.
A jak bedzie mocno wyjezdzony, poobijany, itd....?

No i teraz postaw sie na miejscu firmy leasingowej, ktora musi na tym jeszcze zarobic...

Duza kwota wykupu jest tylko przy okresach dwuletnich (EFL), kiedy w razie niewykupienia, samochod jest jeszcze sporo warty.

pozdrawiam, wk

Data: 2010-04-28 09:11:23
Autor: GB
wk pisze:
[...]

Zakładam, że zarobi na tym z 5000-7000 zł w ciągu całego okresu, a samochód sprzeda w cenie 10% niżej niż rynkowa bez strat.

Data: 2010-04-28 01:16:11
Autor: Jarek Andrzejewski
On 28 Kwi, 09:11, GB <grzegorz.bry...@op.pl> wrote:

> Duza kwota wykupu jest tylko przy okresach dwuletnich (EFL), kiedy w
> razie niewykupienia, samochod jest jeszcze sporo warty.

Zak³adam, ¿e zarobi na tym z 5000-7000 z³ w ci±gu ca³ego okresu, a

Maj± wy³o¿yæ 54000 i zarobiæ 5000-7000 (9-13%) w ci±gu 5 lat? Marnie
to widzê.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-04-29 00:09:30
Autor: wk
Specyficzna oferta leasingowa
U¿ytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@googlemail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:2e5f3449-2ba3-46e3-be60-b2d78a4997a4k36g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Wychodzi 2,6% rocznie ;)
Czyli firma lizingowa wiecej by zarobila na lokacie...

Trzeba jeszcze pamietac o tym, ze oprocz lizingodawcy musi zarobic bank, ktory to wszystko kredytuje...

pozdrawiam, wk

Data: 2010-04-28 14:29:16
Autor: WAM
Specyficzna oferta leasingowa
On Wed, 28 Apr 2010 08:28:45 +0200, "wk" <jozin@z.bazin> wrote:

- samochód 60 tys net

Czyli z ubezpieczeniem na 5 lat cena wzrasta o ~5-6tys. (przy niezwykle korzystnej skladce ubezpieczeniowej)
Hm chyba raczej troche wiecej, pewnie blizej 10 tys. wyjdzie...

WAM
--
d³ugi weekend nad morzem
www.nadmorze.pl/dlugi-weekend-majowy-nad-morzem