Specyficzne wymagania za granicą

Data: 2015-02-11 23:27:14
Autor: Robert Bylinowicz
Specyficzne wymagania za granicą
Jacek <krystian.mazurek@alektum.com> Wrote in message:
Wybieram się niedługo przez SŁowację, Czechy, Austrię do Włoch.
Słyszałem o dziwnych praktykach, że wymaga się na przykład posiadania nożyczek o długości nie mniejszej, niż 12 cm albo innych cudach.
Jak to jest? Mając auto homologowane i zarejestrowane w Polsce muszę mieć "cuda na kiju" wymagane np. przez Austriaków?
Gdzie szukać listy tych "cudów".
I jeszcze jedno pytanko: jak jest z CB za granicą, bo podobno nie wolno mieć, a ja mam. Czy jak zdemontuję antenę, to będzie ok, czy mam wybebeszyć całe radio?
Jacek

Zainteresuj się hasłem Konwencja Wiedeńska o Ruchu Drogowym.
 Szerokiej drogi:-). --

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Specyficzne wymagania za granicą