Specyfikacja oleju silnikowego

Data: 2015-04-02 16:23:16
Autor: megrims
Specyfikacja oleju silnikowego
On 2015-04-02 16:18, Mateusz wrote:
> ciach

IMO jak masz auto na gwarancji (współczesna jednorazówka),
to warto je serwisować w ASO i egzekwować swoje prawa.
Jak sie skończy, to sprzedać. Dobre czasy na niezawodne
auta się skończyły. Gwarancje w 911 mozesz przedłużać
do 10 lat i 200.000 km. W golf R gwarancja na max 90.000.
MASAKRA.

Data: 2015-04-02 16:36:47
Autor: Myjk
Specyfikacja oleju silnikowego
Thu, 02 Apr 2015 16:23:16 +0200, megrims
Dobre czasy na niezawodne
auta się skończyły.

Pf! --
Pozdor Myjk

Data: 2015-04-02 16:55:48
Autor: megrims
On 2015-04-02 16:36, Myjk wrote:
Thu, 02 Apr 2015 16:23:16 +0200, megrims

Dobre czasy na niezawodne
auta się skończyły.

Pf!

Reklamujesz Panoramę Firm?

Data: 2015-04-02 18:36:11
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Thu, 02 Apr 2015 16:23:16 +0200, megrims napisał(a):

Gwarancje w 911 mozesz przedłużać
do 10 lat i 200.000 km.

I ile w sumie kosztuje takie przedłużenie gwarancji?
Chociaż 911 i tak nie będzie szczególnie miarodajny, bo na drogich
samochodach zarobek producenta jest na tyle duży, że pewnie zarobiłby nawet
gdyby te 10 lat gwarancji było w cenie.
Odwrotnie przy tanich samochodach, gdzie konkurencja nastawiona na cenę
jest dużo silniejsza.

Data: 2015-04-02 19:24:13
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .04.2015 o 18:36 Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> pisze:

I ile w sumie kosztuje takie przedłużenie gwarancji?
Chociaż 911 i tak nie będzie szczególnie miarodajny, bo na drogich
samochodach zarobek producenta jest na tyle duĹźy, Ĺźe pewnie zarobiłby  nawet
gdyby te 10 lat gwarancji było w cenie.
Odwrotnie przy tanich samochodach, gdzie konkurencja nastawiona na cenę
jest duĹźo silniejsza.

Cena przedłuĹźenia zazwyczaj zaleĹźy od rocznego przebiegu. Mi przy  przebiegach 40-50kkm Citroen zaproponował jedyne 7k PLN. Kolega robiący  rocznie 10k zapłacił za to samo 1,5k.

TG

Data: 2015-04-02 20:59:26
Autor: megrims
On 2015-04-02 19:24, Tomasz Gorbaczuk wrote:
[...]

Cena przedłużenia zazwyczaj zależy od rocznego przebiegu. Mi przy
przebiegach 40-50kkm Citroen zaproponował jedyne 7k PLN. Kolega robiący
rocznie 10k zapłacił za to samo 1,5k.

TG
3K Eur brutto za 2 lata wraz z przeglądem przed przedłużeniem.
IMO nie pyli im się, bo drugi raz skrzynia będzie wymieniona,
a wg cennika kosztuje 23k Eur. Oczywiście nie jest tyle warta.

Data: 2015-04-03 01:10:46
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Thu, 02 Apr 2015 20:59:26 +0200, megrims napisał(a):

On 2015-04-02 19:24, Tomasz Gorbaczuk wrote:
[...]

No tylko na tej gwarancji to myślisz że wymieniona w sensie że wyjmują
starą, wyrzucają na złom i wyciągają nową z pudełka?
Czy po prostu naprawią to co się wykończyło?

Bo pewnie nawet jak dostaniesz całą nową skrzynię, a oni dostaną 3k eur, to
nadal będą na tym zarobieni.
Ty też, bo sam sobie taniej nie zrobisz :)

Data: 2015-04-03 12:47:40
Autor: megrims

On 2015-04-02 19:24, Tomasz Gorbaczuk wrote:
[...]

2 całkiem nowe skrzynie. Oglądałem na podnośniku. Są nowe (albo dobrze umyte). Jak do tego weźmiesz stawkę godzinową, olej itp. to jednak
się opłaca.

Data: 2015-04-03 15:00:47
Autor: Budzik
Specyfikacja oleju silnikowego
Użytkownik megrims megrims@interyja.peel ...

2 całkiem nowe skrzynie. Oglądałem na podnośniku. Są nowe (albo dobrze umyte). Jak do tego weźmiesz stawkę godzinową, olej itp. to jednak
się opłaca.

W odniesieniu do porsche to chyba nie wypada mówic co sie opłaca a co nie :)

Data: 2015-04-03 19:16:53
Autor: megrims
On 2015-04-03 17:00, Budzik wrote:
Użytkownik megrims megrims@interyja.peel ...

2 całkiem nowe skrzynie. Oglądałem na podnośniku. Są nowe (albo dobrze
umyte). Jak do tego weźmiesz stawkę godzinową, olej itp. to jednak
się opłaca.

W odniesieniu do porsche to chyba nie wypada mówić co się opłaca a co nie
:)

To, że w katalogu części zamiennych 911 w grupie skrzynia biegów jest
jedna pozycja: cała skrzynia. Żadnych uszczelek, tarczek, nic!
Mi wymienili całą skrzynię. w Teomotors w Poznaniu za kilkaset złotych
dorobią taka uszczelkę i wymienią. Serwis też powiedział, że odpłatnie
to mogą uszczelkę wymienić. Ale na gwarancji cała skrzynia. No
idiotyzm.

Data: 2015-04-09 19:53:11
Autor: Marcin N
W dniu 2015-04-03 o 19:16, megrims pisze:

To, że w katalogu części zamiennych 911 w grupie skrzynia biegów jest
jedna pozycja: cała skrzynia. Żadnych uszczelek, tarczek, nic!

W yarisie też jest cała skrzynia. Niestety.

--
MN

Data: 2015-04-09 12:31:09
Autor: AA
W dniu czwartek, 9 kwietnia 2015 19:53:08 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
W dniu 2015-04-03 o 19:16, megrims pisze:

> To, że w katalogu części zamiennych 911 w grupie skrzynia biegów jest
> jedna pozycja: cała skrzynia. Żadnych uszczelek, tarczek, nic!

W yarisie też jest cała skrzynia. Niestety.

Do manuali bez problemu w ASO można kupić łożyska, synchronizatory itd. Chodziło Ci o MMT może?

pozdr
AA

Data: 2015-04-10 07:04:59
Autor: Marcin N
W dniu 2015-04-09 o 21:31, AA pisze:
[...]

Tak jest. Skrzynia MMT. Wynaleziona przez Toyotę za karę.

--
MN

Data: 2015-04-09 20:04:24
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Thu, 09 Apr 2015 19:53:11 +0200, Marcin N napisał(a):

W dniu 2015-04-03 o 19:16, megrims pisze:

To, że w katalogu części zamiennych 911 w grupie skrzynia biegów jest
jedna pozycja: cała skrzynia. Żadnych uszczelek, tarczek, nic!

W yarisie też jest cała skrzynia. Niestety.

Czyli co?
Gubisz korek spustowy oleju i kupujesz nową skrzynię? ;)

Data: 2015-04-09 20:55:58
Autor: Marcin N
W dniu 2015-04-09 o 20:04, Tomasz Pyra pisze:
[...]

W uproszczeniu - tak.

--
MN

Data: 2015-04-10 00:19:50
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[...]

To już zależy od prędkości zgubienia korka. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Specyfikacja oleju silnikowego