Specyfikacja serwerów pod system ERP

Data: 2012-06-05 22:24:41
Autor: Piotr Rezmer
Specyfikacja serwerów pod system ERP
MK pisze:
Witam i mam nadzieje, że na dobrej grupie piszę.

Chodzi mi o to, że piszę specyfikację na system ERP z podstawową
funkcjonalnością (Finanse-Księgowość, Kadry-Płace, Gospodarka Magazynowa +
Sprzedaż, Produkcja+Warsztaty, Controlling, Budżetowanie + Business
Intelligence, Środki Trwałe) + odpowiednia rezerwa zasobów sprzętowych na
przyszłość (dokupienie elektronicznego obiegu dokumentów w przyszłości).
Chodzi mi o to jakie na chwilę obecną należy wpisać minimalne wymagania na
serwer aplikacji i serwer bazy danych i macierz dyskową ?
Czy wystarczy podać na dzisiaj minimum: procesor 2 x 2,4Ghz, 4-rdzeniowy;
pamięc 32GB RAM; obudowa typu RACK 1U, system operacyjny: Windows Server,
dyski w mirrorze ?

Czy dobrze rozumiem: reprezentujesz zamawiającego i chcesz określić specyfikację sprzętu? Jeśli tak to nie powinieneś przejmować się hardwarem. To dostawca ma za zadanie dostarczyć sprzęt dopasowany wydajnościowo tak by spełnił wymagania pozafunkcjonalne (wydajność, pojemność, niezawodność) określone przez Zamawiającego.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Specyfikacja serwerów pod system ERP