Spędziłem dzisiaj dzień w ogrodzie.

Data: 2012-04-27 19:08:55
Autor: MH
Spędziłem dzisiaj dzień w ogrodzie.
Trzasnąłem 2 małpki i posadziłem brzozę.

MH

Data: 2012-04-27 21:19:30
Autor: Grzegorz Z.
MH napisał:

Trzasnąłem 2 małpki i posadziłem brzozę.

Do kompletu potrzebujesz jeszcze jedno działo wirowe, cztery generatory
mgły i jeden akcelerator do wytwarzania helu-3

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-04-27 21:48:08
Autor: pluton
Spędziłem dzisiaj dzień w ogrodzie.
Trzasnąłem 2 małpki i posadziłem brzozę.

Po 2 malpkach to ja sadze kasztana, ale
to kwestia gustu.

Nullification

Data: 2012-04-27 22:03:45
Autor: MH
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> Trzasnąłem 2 małpki i posadziłem brzozę.

Po 2 malpkach to ja sadze kasztana, ale
to kwestia gustu.

=========

Czy do tego wypuszczasz ptaki o wyjątkowo barwnym usterzeniu na ową sadzonkę? :)

MH

Data: 2012-04-28 12:18:02
Autor: pluton

=========

Czy do tego wypuszczasz ptaki o wyjątkowo barwnym usterzeniu na ową
sadzonkę? :)

po 2 malpkach z zakaska to tylko kasztan. Pawie to po 10 malpkach.

Nullification

Data: 2012-04-28 11:05:42
Autor: MH
> [...]
sadzonkę? :)

po 2 malpkach z zakaska to tylko kasztan. Pawie to po 10 malpkach.

=============

Lądują na sadznce na kursie i coś tam coś tam..??
Czy zgodnie z zasadą DeltaP*DeltaX>=h/(4*Pi) odchodzą na drugi krąg??

MH

Data: 2012-04-28 07:34:35
Autor: Ruagaj
Dnia Fri, 27 Apr 2012 19:08:55 +0000 (UTC), MH napisał(a):

Trzasnąłem 2 małpki i posadziłem brzozę.

MH

Za 50 lat rozbije się o nią samolot z wnukiem Jarosława Kaczyńskiego! ;)

Data: 2012-04-28 08:44:20
Autor: MH
Ruagaj <ruagaj@gmail.com> napisał(a):
Dnia Fri, 27 Apr 2012 19:08:55 +0000 (UTC), MH napisał(a):

> Trzasnąłem 2 małpki i posadziłem brzozę.

Za 50 lat rozbije się o nią samolot z wnukiem Jarosława Kaczyńskiego! ;)

MatkoBoskoJedyno..  Czyżby Jarosław był kolejnym doktorem Moreau? Wnuk będący
mieszanką z kotem? Całe szczęście mieszanki międzygatunkowe nie są możliwe.
Gdyby było to możliwe, to wyobraź sobie jak Świat by wyglądał.. Jaro
zapierdalał by do Katynia (w 2015, bo teraz nie ma po co!!) na Pegazie,
a w Watykanie to byłaby już całkiem Sodomja i Gomorja.. I to by była puszka z
Pandorą!!

MH

--

Spędziłem dzisiaj dzień w ogrodzie.