Spędziłem dzisiaj dzień w ogrodzie.

Data: 2012-04-27 21:48:08
Autor: pluton
Spędziłem dzisiaj dzień w ogrodzie.
Trzasnąłem 2 małpki i posadziłem brzozę.

Po 2 malpkach to ja sadze kasztana, ale
to kwestia gustu.

Nullification

Data: 2012-04-27 22:03:45
Autor: MH
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> Trzasnąłem 2 małpki i posadziłem brzozę.

Po 2 malpkach to ja sadze kasztana, ale
to kwestia gustu.

=========

Czy do tego wypuszczasz ptaki o wyjątkowo barwnym usterzeniu na ową sadzonkę? :)

MH

Data: 2012-04-28 12:18:02
Autor: pluton

=========

Czy do tego wypuszczasz ptaki o wyjątkowo barwnym usterzeniu na ową
sadzonkę? :)

po 2 malpkach z zakaska to tylko kasztan. Pawie to po 10 malpkach.

Nullification

Data: 2012-04-28 11:05:42
Autor: MH
> [...]
sadzonkę? :)

po 2 malpkach z zakaska to tylko kasztan. Pawie to po 10 malpkach.

Lądują na sadznce na kursie i coś tam coś tam..??
Czy zgodnie z zasadą DeltaP*DeltaX>=h/(4*Pi) odchodzą na drugi krąg??

MH

--

Spędziłem dzisiaj dzień w ogrodzie.