Spędziłem dzisiaj dzień w ogrodzie.

Data: 2012-04-28 07:34:35
Autor: Ruagaj
Spędziłem dzisiaj dzień w ogrodzie.
Dnia Fri, 27 Apr 2012 19:08:55 +0000 (UTC), MH napisał(a):

Trzasnąłem 2 małpki i posadziłem brzozę.

MH

Za 50 lat rozbije się o nią samolot z wnukiem Jarosława Kaczyńskiego! ;)

Data: 2012-04-28 08:44:20
Autor: MH
Ruagaj <ruagaj@gmail.com> napisał(a):
Dnia Fri, 27 Apr 2012 19:08:55 +0000 (UTC), MH napisał(a):

> Trzasnąłem 2 małpki i posadziłem brzozę.

Za 50 lat rozbije się o nią samolot z wnukiem Jarosława Kaczyńskiego! ;)

MatkoBoskoJedyno..  Czyżby Jarosław był kolejnym doktorem Moreau? Wnuk będący
mieszanką z kotem? Całe szczęście mieszanki międzygatunkowe nie są możliwe.
Gdyby było to możliwe, to wyobraź sobie jak Świat by wyglądał.. Jaro
zapierdalał by do Katynia (w 2015, bo teraz nie ma po co!!) na Pegazie,
a w Watykanie to byłaby już całkiem Sodomja i Gomorja.. I to by była puszka z
Pandorą!!

MH

--

Spędziłem dzisiaj dzień w ogrodzie.