Speed Fan?

Data: 2009-10-01 11:26:41
Autor: kamil
Speed Fan?

"JL" <jltw@op.pl> wrote in message news:ha1sbd$1i79$1opal.icpnet.pl...
Program "Speed Fan" pokazuje czerwony płomyk i temperature 81stopni przy pozycji "AUX"
W tabelce "Configure" AUX jest jako Winbond W83627EHF(Chip) Sensor AUX a Sample 85C
adres $290.

A masz w ogole jakis zewnetrzny czujnik podpiety do gniazda na plycie?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-10-01 12:47:51
Autor: JL
Speed Fan?

Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:ha2053$l05$1inews.gazeta.pl...

[...]

===========
Nie mam pojęcia!
Plyta jest taka jak ją kupiłem, a gdzie mial by sie znajdowac taki czujnik nawet nie wiem.
 J.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-10-01 12:54:25
Autor: kamil
Speed Fan?

"JL" <jltw@op.pl> wrote in message news:ha21cm$1n4f$1opal.icpnet.pl...

[...]

AUX - gniazdo do podlaczenia dodatkowego czujnika temperatury. Jesli jest tak, jak piszesz, to na 99.999% niczego tam nie masz i pokazuje bzdury.

Pozdrawiam
Kamil

Speed Fan?