Data: 2009-12-17 08:23:42 | |
Autor: szerszen | |
Speed - prawdziwe? | |
Uzytkownik "ewarareaa" <reaera@rera.net> napisal w wiadomosci news:hgc8m5$kho$1newsread1.aster.pl... Jak myslicie to mozliwe? wszystko jest mozliwe, za kierownica siedzial forest gump i tyle, reczny mu dzialal, bo w efekcie recznym zatrzymal, niewiadomo czy mial automat czy reczna skrzynie, ale zawsze w ten sposob mozna samochod zatrzymac, skrzynia co prawda, albo i silnik po takim hamowaniu moga byc do wymiany, ale skore sie ocali, jemu widac bardziej zalezalo na calosci samochodu niz skory |
|
Data: 2009-12-17 09:26:11 | |
Autor: Pawel | |
Speed - prawdziwe? | |
Uzytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisal w wiadomosci news:hgcmko$ent$1news.task.gda.pl...
mu dzialal, bo w efekcie recznym zatrzymal, niewiadomo czy mial automat Automat Hint: tempomat -- Paweł |
|
Data: 2009-12-17 09:32:18 | |
Autor: Grejon | |
Speed - prawdziwe? | |
Pawel pisze:
Uzytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisal w wiadomosci news:hgcmko$ent$1news.task.gda.pl... No i? -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:grejon@jabber.aster.pl Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+ |
|
Data: 2009-12-17 01:02:44 | |
Autor: PJ | |
Speed - prawdziwe? | |
pechowiec normalnie:
usterka tempomatu (nie reaguje na gaz/hamulec) usterka automatycznej skrzyni biegow (nie moze wrzucic na neutral) a w konsekwencji nie moze wyjac kluczyka :-) P |
|
Data: 2009-12-17 10:08:38 | |
Autor: Grejon | |
Speed - prawdziwe? | |
PJ pisze:
pechowiec normalnie: No dobra, ale ja pytam jaki zwi±zek ma posiadanie (lub nie) ASB z posiadaniem (lub nie) tempomatu. :) -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:grejon@jabber.aster.pl Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+ |
|
Data: 2009-12-17 01:29:17 | |
Autor: GrzegorzG | |
Speed - prawdziwe? | |
On 17 Gru, 10:08, Grejon <grejo...@gazeta.pl> wrote:
PJ pisze: Normalnie pewnie nie ma reguł, ale w tym przypadku chyba gosc bylby kretynem, gdyby maj±c manualn± skrzynię nie wrzucił luzu korzystaj±c ze sprzęgła, wiec raczej mial ASB. GG |
|
Data: 2009-12-17 10:42:18 | |
Autor: LEPEK | |
Speed - prawdziwe? | |
GrzegorzG pisze:
Normalnie pewnie nie ma reguł, ale w tym przypadku chyba gosc bylby Mógłby nawet na chama próbować wybić i bez sprzęgła. ASO Forda też mu podało piękny pomysł na wypadek - odł±czenie zapłonu: większo¶ć ludzi "odkręciłoby" kluczyk do końca, a wtedy przy lekkim skręceniu kierownicy się ona zablokuje. W dodatku pompa hamulcowa nie wspomaga (o ile by zadziałała). A zaci±gnięcie ręcznego wpadło mu do głowy po dwóch telefonach i całej akcji policji - brawo dla tego pana! I - przepraszam - czy to jego na filmiku na jeżdż±cym łóżku transportuj± przypiętego pasami i w kołnierzu? Kurde, niezła trauma taki zablokowany tempomat - ciekawe co mu się stało w trakcie tego hamowania, że go tak potraktowali... Chyba, że go¶ć potrzebował 7 dni zwolnienia ;) Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Toyota Corolla 1.3 sedan '97 Hyundai Atos 0.9 nanovan '00 |
|
Data: 2009-12-17 13:12:17 | |
Autor: Michal Jankowski | |
Speed - prawdziwe? | |
LEPEK <nobody@nowhere.net> writes:
ASO Forda też mu podało piękny pomysł na wypadek - odł±czenie zapłonu: W znanych mi samochodach kierownica blokuje sie dopiero po wyjeciu kluczyka. MJ |
|
Data: 2009-12-17 01:31:19 | |
Autor: jacek2v | |
Speed - prawdziwe? | |
On 17 Gru, 10:08, Grejon <grejo...@gazeta.pl> wrote:
PJ pisze: Ja podpowiem dla PJ : mam tempomat i manualn± skrzynię biegów :) Pzdr. |
|
Data: 2009-12-17 10:37:06 | |
Autor: szerszen | |
Speed - prawdziwe? | |
Uzytkownik "PJ" <przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisal w wiadomosci news:38f5ed91-7697-45f6-b37c-0f65bbf667969g2000yqa.googlegroups.com... usterka automatycznej skrzyni biegow (nie moze wrzucic na neutral) a w zaraz zaraz, nie mowimy o usterce skrzyni, chyba ze w tych nowych furach to juz wszystko tak popieprzone, ze jak piardnie bezpiecznik, to tylko modly pozostaja, nawet w automacie mozna "zredukowac" bieg na sile, niegdy nie probowalem zapodac "p", ale sprobowac mozna, dodatkowo jak pisalem reczny mial sprawny |
|
Data: 2009-12-17 12:37:49 | |
Autor: kamil d | |
Speed - prawdziwe? | |
szerszen pisze:
niegdy nie probowalem zapodac "p", ale sprobowac mozna Próbowali w "Mythbusters" ;) Nic nie daje. -- kamil d red 206 |
|
Data: 2009-12-17 13:02:31 | |
Autor: szerszen | |
Speed - prawdziwe? | |
Uzytkownik "kamil d" <kamil_deSpamunielubiE@tlen.pl> napisal w wiadomosci news:hgd56f$i83$1inews.gazeta.pl... Próbowali w "Mythbusters" ;) Nic nie daje. ale redukcja do spolki z recznym by dala, zreszta sam reczny dal tylko sie koles dziwnie tlumaczyl, spanikowal i tyle |
|
Data: 2009-12-17 14:15:23 | |
Autor: gosmo | |
Speed - prawdziwe? | |
Uzytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisal w wiadomosci news:hgcues$1fm$1news.task.gda.pl...
Uzytkownik "PJ" <przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisal w wiadomosci news:38f5ed91-7697-45f6-b37c-0f65bbf667969g2000yqa.googlegroups.com... Bal sie uszkodzic swoje nowe cudowne autko za które dal tyyyyle kasy ;) |
|
Data: 2009-12-18 01:26:52 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Speed - prawdziwe? | |
szerszen pisze:
Ale to już nawet w instrukcji do dość starego automatu było napisane że na "1" to sobie możesz przełączyć, ale biegi będą redukowane dopiero jak prędkość spadnie do takiej przy której obroty będą bezpieczne. |
|
Data: 2009-12-18 08:35:22 | |
Autor: szerszen | |
Speed - prawdziwe? | |
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:hgeist$64$3nemesis.news.neostrada.pl... Ale to już nawet w instrukcji do dość starego automatu było napisane że na "1" to sobie możesz przełączyć, ale biegi będą redukowane dopiero jak prędkość spadnie do takiej przy której obroty będą bezpieczne. nie wiem, spierac sie nie bede, w mojej starej skrzyni z 88 roku, w ktorej nie bylo wcale, albo nie bylo sprawnego "kick downa", w trakcie wyprzedania, redukowalem bieg z d na 3 czy 2 i samochod dostawla werwy, ktorej normalnie na d nie dalby rady osiagnac, wiec redukcja jak najbardziej nastepowala |
|
Data: 2009-12-18 08:31:56 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Speed - prawdziwe? | |
szerszen pisze:
Ale to już nawet w instrukcji do dość starego automatu widziałem, że na "1" to sobie możesz przełączyć, ale biegi będą redukowane dopiero jak prędkość spadnie do takiej przy której obroty będą bezpieczne. |