Speed - prawdziwe?

Data: 2009-12-17 08:23:42
Autor: szerszen
Speed - prawdziwe?

Uzytkownik "ewarareaa" <reaera@rera.net> napisal w wiadomosci news:hgc8m5$kho$1newsread1.aster.pl...

Jak myslicie to mozliwe?

wszystko jest mozliwe, za kierownica siedzial forest gump i tyle, reczny mu dzialal, bo w efekcie recznym zatrzymal, niewiadomo czy mial automat czy reczna skrzynie, ale zawsze w ten sposob mozna samochod zatrzymac, skrzynia co prawda, albo i silnik po takim hamowaniu moga byc do wymiany, ale skore sie ocali, jemu widac bardziej zalezalo na calosci samochodu niz skory

Data: 2009-12-17 09:26:11
Autor: Pawel
Speed - prawdziwe?
Uzytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisal w wiadomosci news:hgcmko$ent$1news.task.gda.pl...

mu  dzialal, bo w efekcie recznym zatrzymal, niewiadomo czy mial automat
czy  reczna skrzynie,

Automat
Hint: tempomat --
Paweł

Data: 2009-12-17 09:32:18
Autor: Grejon
Speed - prawdziwe?
Pawel pisze:
[...]

No i?

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-12-17 01:02:44
Autor: PJ
Speed - prawdziwe?
pechowiec normalnie:

usterka tempomatu (nie reaguje na gaz/hamulec)
usterka automatycznej skrzyni biegow (nie moze wrzucic na neutral) a w
konsekwencji nie moze wyjac kluczyka :-)

Data: 2009-12-17 10:08:38
Autor: Grejon
Speed - prawdziwe?
PJ pisze:
pechowiec normalnie:

usterka tempomatu (nie reaguje na gaz/hamulec)
usterka automatycznej skrzyni biegow (nie moze wrzucic na neutral) a w
konsekwencji nie moze wyjac kluczyka :-)

No dobra, ale ja pytam jaki zwi±zek ma posiadanie (lub nie) ASB z posiadaniem (lub nie) tempomatu. :)

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-12-17 01:29:17
Autor: GrzegorzG
Speed - prawdziwe?

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gre...@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Normalnie pewnie nie ma reguł, ale w tym przypadku chyba gosc bylby
kretynem, gdyby maj±c manualn± skrzynię nie wrzucił luzu korzystaj±c
ze sprzęgła, wiec raczej mial ASB.

GG

Data: 2009-12-17 10:42:18
Autor: LEPEK
Speed - prawdziwe?
GrzegorzG pisze:

Normalnie pewnie nie ma reguł, ale w tym przypadku chyba gosc bylby
kretynem, gdyby maj±c manualn± skrzynię nie wrzucił luzu korzystaj±c
ze sprzęgła, wiec raczej mial ASB.

Mógłby nawet na chama próbować wybić i bez sprzęgła.

ASO Forda też mu podało piękny pomysł na wypadek - odł±czenie zapłonu: większo¶ć ludzi "odkręciłoby" kluczyk do końca, a wtedy przy lekkim skręceniu kierownicy się ona zablokuje. W dodatku pompa hamulcowa nie wspomaga (o ile by zadziałała).

A zaci±gnięcie ręcznego wpadło mu do głowy po dwóch telefonach i całej akcji policji - brawo dla tego pana!

I - przepraszam - czy to jego na filmiku na jeżdż±cym łóżku transportuj± przypiętego pasami i w kołnierzu? Kurde, niezła trauma taki zablokowany tempomat - ciekawe co mu się stało w trakcie tego hamowania, że go tak potraktowali... Chyba, że go¶ć potrzebował 7 dni zwolnienia ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-12-17 13:12:17
Autor: Michal Jankowski
Speed - prawdziwe?
LEPEK <nobody@nowhere.net> writes:

ASO Forda też mu podało piękny pomysł na wypadek - odł±czenie zapłonu:
większo¶ć ludzi "odkręciłoby" kluczyk do końca, a wtedy przy lekkim
skręceniu kierownicy się ona zablokuje.

W znanych mi samochodach kierownica blokuje sie dopiero po wyjeciu
kluczyka.

  MJ

Data: 2009-12-17 01:31:19
Autor: jacek2v
Speed - prawdziwe?
PJ pisze:

> [...]

> konsekwencji nie moze wyjac kluczyka :-)

No dobra, ale ja pytam jaki zwi±zek ma posiadanie (lub nie) ASB z

Ja podpowiem dla PJ : mam tempomat i manualn± skrzynię biegów :)

Pzdr.

Data: 2009-12-17 10:37:06
Autor: szerszen
Speed - prawdziwe?

Uzytkownik "PJ" <przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisal w wiadomosci news:38f5ed91-7697-45f6-b37c-0f65bbf667969g2000yqa.googlegroups.com...

usterka automatycznej skrzyni biegow (nie moze wrzucic na neutral) a w
konsekwencji nie moze wyjac kluczyka :-)

zaraz zaraz, nie mowimy o usterce skrzyni, chyba ze w tych nowych furach to juz wszystko tak popieprzone, ze jak piardnie bezpiecznik, to tylko modly pozostaja, nawet w automacie mozna "zredukowac" bieg na sile, niegdy nie probowalem zapodac "p", ale sprobowac mozna, dodatkowo jak pisalem reczny mial sprawny

Data: 2009-12-17 12:37:49
Autor: kamil d
Speed - prawdziwe?
szerszen pisze:
niegdy nie probowalem zapodac "p", ale sprobowac mozna

Próbowali w "Mythbusters" ;) Nic nie daje.

--
kamil d
red 206

Data: 2009-12-17 13:02:31
Autor: szerszen
Speed - prawdziwe?

Uzytkownik "kamil d" <kamil_deSpamunielubiE@tlen.pl> napisal w wiadomosci news:hgd56f$i83$1inews.gazeta.pl...

Próbowali w "Mythbusters" ;) Nic nie daje.

ale redukcja do spolki z recznym by dala, zreszta sam reczny dal tylko sie koles dziwnie tlumaczyl, spanikowal i tyle

Data: 2009-12-17 14:15:23
Autor: gosmo
Speed - prawdziwe?
Uzytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisal w wiadomosci news:hgcues$1fm$1news.task.gda.pl...
[...]

Bal sie uszkodzic swoje nowe cudowne autko za które dal tyyyyle kasy ;)

Data: 2009-12-18 01:26:52
Autor: Tomasz Pyra
Speed - prawdziwe?
szerszen pisze:

[...]

Ale to już nawet w instrukcji do dość starego automatu było napisane że na "1" to sobie możesz przełączyć, ale biegi będą redukowane dopiero jak prędkość spadnie do takiej przy której obroty będą bezpieczne.

Data: 2009-12-18 08:35:22
Autor: szerszen
Speed - prawdziwe?

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:hgeist$64$3nemesis.news.neostrada.pl...

Ale to już nawet w instrukcji do dość starego automatu było napisane że na "1" to sobie możesz przełączyć, ale biegi będą redukowane dopiero jak prędkość spadnie do takiej przy której obroty będą bezpieczne.

nie wiem, spierac sie nie bede, w mojej starej skrzyni z 88 roku, w ktorej nie bylo wcale, albo nie bylo sprawnego "kick downa", w trakcie wyprzedania, redukowalem bieg z d na 3 czy 2 i samochod dostawla werwy, ktorej normalnie na d nie dalby rady osiagnac, wiec redukcja jak najbardziej nastepowala

Data: 2009-12-18 08:31:56
Autor: Tomasz Pyra
Speed - prawdziwe?
szerszen pisze:

[...]

Ale to już nawet w instrukcji do dość starego automatu widziałem, że na "1" to sobie możesz przełączyć, ale biegi będą redukowane dopiero jak prędkość spadnie do takiej przy której obroty będą bezpieczne.

Speed - prawdziwe?