Spektakl

Data: 2020-01-01 19:02:27
Autor: ąćęłńóśźż
Spektakl
Najpierw wyciągnij konsekwencje wobec wysyłających dzieci żydowskie na wycieczki do hitlerowskich obozów zagłady.
Np. wobec po_ebanego prezydenta i po_ebanego premiera po_ebanego Izraela, po_ebanego Knessetu, po_ebanego ambasadora i wobec po_ebanych żydowskich rodziców żydowskich dzieci.
A sam wróć do oglądania kabaretów serwowanych takim ja Ty przez ZPR.

-- -- -
Jestem ciekawy, czy ktoś poniesie konsekwencje.
Pisząc ktoś, mam na myśli pojebanych nauczycieli, pojebaną dyrekcję i pojebanych rodziców tych dzieci.
I czy znajdzie się jakiś odważny prokurator, który się tym zajmie?
Dokąd ten kraj zmierza?

Data: 2020-01-01 21:40:32
Autor: Robert Tomasik
Spektakl
W dniu 01.01.2020 o 19:02, ąćęłńóśźż pisze:
Najpierw wyciągnij konsekwencje wobec wysyłających dzieci żydowskie na
wycieczki do hitlerowskich obozów zagłady.

Jest to kawałek historii, przy czym moim zdaniem niekoniecznie dla
dzieci. Ale młodzież dokąd tego nie zobaczy, to nie pojmie rozmiaru
zbrodni.

--
Robert Tomasik

Spektakl