Spektakl pogardy i nienawiści

Data: 2017-11-25 12:02:01
Autor: stevep
Spektakl pogardy i nienawiści
W dniu 2017-11-25 o 08:34, Lepudruk pisze:
Przeglądanie ksiązki o kotach w czasie obrad sejmowych to objaw starczej
złośliwości i pogardy każdego z nas. Mam nadzieję, że dobry Bóg już
wkrótce rozliczy go z tego chamstwa i obłudy!

To nie złośliwość tylko demencja.

--
stevep

Data: 2017-11-25 12:27:24
Autor: Opozycja Totalna

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:ovbijk$lov$4news.vectranet.pl...
[...]

Moim zdaniem wredna złosliwość! Starzejący się prezes ma w dupie Sejm i cały naród.

CL

Data: 2017-11-25 17:26:55
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 12:27 Opozycja Totalna <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]