Spektakl wygolonych na Å‚yso

Data: 2012-09-28 10:01:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Spektakl wygolonych na Å‚yso
Podczas pucharowego meczu Śląska Wrocław, tamtejsze kibolstwo nie po raz pierwszy zresztą, całkiem udanie bawiło się w przybudówkę IPN. Mecz interesował ich tyle o ile, a w zasadzie to w ogóle ich nie interesował, bardziej bowiem wciągały ich patriotyczne dymy z elementami ulicznego happeningu. Nie wiadomo czemu wykrzykiwali też zdecydowanie częstochowskie rymowanki poświęcone tak zwanym żołnierzom przeklętym.

Było więc: "Cześć i chwała bohaterom!", "Na zawsze w pamięci - żołnierze wyklęci" oraz "Armio wyklęta, Śląsk Wrocław o Was pamięta!". Całość była przeto obowiązkowo wzruszająca i poruszająca, tym bardziej, że spektakl był w wykonaniu wygolonych na łyso osobników, o specyficznej dość urodzie i niestandardowej inteligencji. No, ale tak niestety jest już w Polsce, że niektórym stadiony coraz częściej mylą się z cmentarzami, zaś na cmentarzach coraz częściej zachowują się jak na stadionach.
piątek, 28 września 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/09/2698.html

Data: 2012-09-28 14:06:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
Spektakl wygolonych na Å‚yso
piątek, 28 września 2012 10:01. carbon entity 'Bogdan Idzikowski' <bogdanid@neostrada.pl>

[...]

I to jest właśnie przewaga kibiców Śląska nad Ległą. Niby to i to wygolone głowy, ale podczas gdy we wnętrzu głów ległonistów z "żylety" jakiejkolwiek myśli trudno się poza wandalizmem doszukiwać, to Wrocławianie z Młyna pokazują, że nie można traktować ich tak samo i że jednak ich wygolone głowy kryją osoby myślące, znające historię swojego kraju i i umiejące wyrazić własne zdanie. Wszyscy wiemy kim jest Revelstein i dlaczego ma patriotyzm Polakom za złe, mkarwan pewnie będzie do us*anego drążył ten temat, nie będę go w ytm wyręczał. Ale w związku z tym nasunęła się mi jedna refleksja -- - czy to samo co o Śląsku ten pan napisałby o Tel Avivie czy Hapoelu?

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-28 14:20:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k443se$69o$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ja nie wiem kim jest Revelstein i czy możesz mnie w tej kwestii uświadomić?
Rozumiem kim nie jest Revelstein. Wydaje mi się, że nie jest "Polakiem prawdziwym genetycznym patriotą", a jego obserwacje są niezwykle trafne i pozbawione jakiejkolwiek zapiekłości i ukochania "jedynej i niezmiennej prawdy".

Data: 2012-09-28 05:37:15
Autor: brat_olin
Spektakl wygolonych na ³yso
On 28 Sep, 14:20, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> napisał w
> [...]

Rozumiem kim nie jest Revelstein. Wydaje mi się, że nie jest "Polakiem
prawdziwym genetycznym patriotÄ…", a jego obserwacje sÄ… niezwykle trafne i
pozbawione jakiejkolwiek zapiekłości i ukochania "jedynej i niezmiennej
prawdy".

No dobra, ale p. Jakub pytal tez o TelAviv i Hajfe.
Przeszloby przez pioro, czy raczej konsultowalby
Pan z kol. Revelsteinem?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-09-28 15:18:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ca06bb60-b1ff-46d4-9717-20ddf600c426hj1g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

prawdy".

No dobra, ale p. Jakub pytal tez o TelAviv i Hajfe.
Przeszloby przez pioro, czy raczej konsultowalby

============================

No i dlaczego się do mnie przypie***dalasz? Nie pobada ci się pisanie Revelsteina to przypie***dol się do niego. Ale nie w sposób: "ty taki owaki Revelsteinie, my wiemy kim jesteś i wszystko, cokolwiek piszesz jest nieprawdą, a nawet jeśli jest to prawda to i tak jest nieprawdą, bo my o tym najlepiej wiemy.
A jeśli chodzi o miasta, które wymieniłeś, to nie mam wrażenia, że żyję w kraju w którym mieszka 38 milionów żydów i kilkadziesiąt Polaków.
I to byłoby na tyle w tej kwestii.

Data: 2012-09-28 20:33:06
Autor: Grzegorz Z.
brat_olin napisał:

[...]

Świat składa się z wielu ciekawych miejsc, nie tylko z Tel Avivu i
Smoleńska.

--
"Nie kradnÄ™, nie zabijam, nie wierzÄ™"

Data: 2012-09-28 23:32:28
Autor: Chiron
[...]
No coś Ty. Za duży wiatr najego wełnę:-))

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-28 15:35:47
Autor: mkarwan
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5065597a$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
piątek, 28 września 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/09/2698.html

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet kot nosi kipÄ™ z gwiazdÄ… Dawida.

2. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

3. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Data: 2012-09-29 00:03:21
Autor: Lorn
Spektakl wygolonych na Å‚yso
W dniu 2012-09-28 15:35, mkarwan pisze:

[cut - crap]

Tak wiemy... Ile razy będziesz to samo wklejał? :> Tak... Jesteś idiotą i nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2012-09-29 07:48:01
Autor: Marek Woydak
Spektakl wygolonych na Å‚yso
Dnia Sat, 29 Sep 2012 00:03:21 +0200, Lorn napisa³(a):

W dniu 2012-09-28 15:35, mkarwan pisze:

[cut - crap]

Tak wiemy... Ile razy bêdziesz to samo wkleja³? :> Tak... Jeste¶ idiot± i nie ka¿dy jest tobie podobny.

Ca³e szczê¶cie! Biedaczek musi by¶ starsznie sfrustrowany, ¿e nikt nie chce
z nim dyskutowaæ o jego solipsyzmicznych problemach.

MW

Data: 2012-09-29 00:01:55
Autor: Lorn
Spektakl wygolonych na Å‚yso
Podczas pucharowego meczu Śląska Wrocław, tamtejsze kibolstwo nie po raz
pierwszy zresztą, całkiem udanie bawiło się w przybudówkę IPN

Sobota... To będzie spektakl,. :>

Spektakl wygolonych na Å‚yso