Spektakl zbiorowej hipokryzji!

Data: 2010-04-13 20:27:19
Autor: lord_donald
Spektakl zbiorowej hipokryzji!
Najwięksi opluwacze najbardziej manifestują swój żal. Rozumiem Tuska i PO, którzy muszą dbać o swoje słupki popularności. Ale tak zwana "Małpa w Czerwonym", lejąca w telewizji swoje krokodyle łzy wzbudza mój podziw. Tak czy inaczej nasi przywódcy znaleźli nowy sposób na kampanie przedwyborczą, a dziennikarze na podniesienie oglądalności, ale podejrzewam, że żalu w tym nie wiele.

Data: 2010-04-13 23:11:20
Autor: abc
Spektakl zbiorowej hipokryzji!
Najwiêksi opluwacze najbardziej manifestuj± swój ¿al. Rozumiem Tuska i PO, którzy musz± dbaæ o swoje s³upki popularno¶ci. Ale tak zwana "Ma³pa w Czerwonym", lej±ca w telewizji swoje krokodyle ³zy wzbudza mój podziw. Tak czy inaczej nasi przywódcy znale¼li nowy sposób na kampanie przedwyborcz±, a dziennikarze na podniesienie ogl±dalno¶ci, ale podejrzewam, ¿e ¿alu w tym nie wiele.

Powiedzia³bym, ¿e wcale.

Spektakl zbiorowej hipokryzji!