Spekulacje kursowe.

Data: 2015-01-16 07:47:05
Autor: Michał Szatański
Spekulacje kursowe.
 Gadają o franku obecnie, co mnie irytuje, bo trochę nie rozumiem sytuacji. Dolar się wzmocnił, reszta walut spadła ( ogólnie rzecz biorąc ), ale frank sztucznie, bo miał sztywny kurs do euro. Można było najprawdopodobniej spekulować na tym kupując za złote franki, za franki dolary, a za dolary złotówki. Nie wiem czy ktoś to robił, ja się przymierzałem doświadczalnie powiedzmy. Taka sytuacja trwała już trochę czasu. ?

Data: 2015-01-16 17:59:50
Autor: Budzik
Spekulacje kursowe.
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

[...]

Rece opadają...

Data: 2015-01-16 20:29:47
Autor: rewers
Spekulacje kursowe.
W dniu 2015-01-16 o 18:59, Budzik pisze:
[...]

Tobie rece a mnie reszta czuonków...

Data: 2015-01-16 17:17:42
Autor: Michał Szatański
Spekulacje kursowe.
W dniu piątek, 16 stycznia 2015 20:30:43 UTC+1 użytkownik rewers napisał:
W dniu 2015-01-16 o 18:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

> Rece opadają...

Tobie rece a mnie reszta czuonków...

 Głupota nie boli.

Data: 2015-01-17 03:59:46
Autor: Budzik
Spekulacje kursowe.
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

> Rece opadają...

Tobie rece a mnie reszta czuonków...

 Głupota nie boli.

Lepiej bym tego nie ujął.

Data: 2015-01-17 02:01:01
Autor: Michał Szatański
Spekulacje kursowe.
W dniu sobota, 17 stycznia 2015 04:59:48 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

Lepiej bym tego nie ujął.

 Konstruktywna krytyka to nie jest, tylko dyrdymały przemądrzałe.

Data: 2015-01-17 15:13:46
Autor: Trefniś
Spekulacje kursowe.
W dniu .01.2015 o 11:01 Michał Szatański <micszat@gmail.com> pisze:

> [...]

>  Głupota nie boli.

Lepiej bym tego nie ujął.

 Konstruktywna krytyka to nie jest, tylko dyrdymały przemądrzałe..

Najlepiej zacznij kupować złotówki za złotówki. Łatwiej będzie Ci liczyć  zarobek :)

--
Trefniś

Data: 2015-01-17 07:16:40
Autor: Michał Szatański
Spekulacje kursowe.
W dniu sobota, 17 stycznia 2015 15:13:49 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:

>  Konstruktywna krytyka to nie jest, tylko dyrdymały przemądrzałe.

Najlepiej zacznij kupować złotówki za złotówki. Łatwiej będzie Ci liczyć  zarobek :)

-- Trefniś

 To pedalskie zajęcie bez sensu, a może i stratne. Tylko pedał mógł takie coś wymyślić - zajęcie bez sensu.

Data: 2015-01-17 16:42:31
Autor: Trefniś
Spekulacje kursowe.
W dniu .01.2015 o 16:16 Michał Szatański <micszat@gmail.com> pisze:

> [...]

Trefniś

 To pedalskie zajęcie bez sensu, a może i stratne. Tylko pedał mógł  takie coś wymyślić - zajęcie bez sensu.

Każdy _myślący_ do tego potrafi _liczyć_ - to pedał...
Typowe rozumowanie niepełnosprawnych umysłowo.

To teraz dokładnie przemyśl - jeśli już trzecia osoba obśmiewa Twój  genialny pomysł,
to może rzeczywiście lepiej zacznij być pedalem (czyli - licz i myśl!)...

--
Trefniś

Data: 2015-01-17 08:59:20
Autor: Michał Szatański
Spekulacje kursowe.
W dniu sobota, 17 stycznia 2015 16:42:34 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]

to może rzeczywiście lepiej zacznij być pedalem (czyli - licz i myśl!)...

 To, że pedał jak Ty ogłosi się Einsteinem, nie znaczy, że od tego co powie, zacznie mnie głowa boleć. Ufryzuj se jajka tam czy co.

Data: 2015-01-17 18:00:56
Autor: El Comandante
Spekulacje kursowe.
"Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> schrieb im Newsbeitrag
[...]

....Dyskutujecie ze schizofrenikiem paranoidalnym, widać też jesteście niespełna
rozumu...

Data: 2015-01-17 09:08:21
Autor: Michał Szatański
Spekulacje kursowe.
W dniu sobota, 17 stycznia 2015 18:00:58 UTC+1 użytkownik El Comandante napisał:
> [...]
> Trefniś

...Dyskutujecie ze schizofrenikiem paranoidalnym, widać też jesteście niespełna

 Srakun przypierdoliłeś się jak Ci się wydaje konkretnie, co?

Data: 2015-01-17 18:11:42
Autor: El Comandante
Spekulacje kursowe.
"Michał Szatański" <micszat@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:517498be-a667-4df8-a31d-7344192da95agooglegroups.com...
> [...]

niespełna
rozumu...

Srakun przypierdoliłeś się jak Ci się wydaje konkretnie, co?

Wybacz, ale twoje abstrakcje mnie osłabiają...

Data: 2015-01-17 09:16:58
Autor: Michał Szatański
Spekulacje kursowe.
W dniu sobota, 17 stycznia 2015 18:11:44 UTC+1 użytkownik El Comandante napisał:

> Srakun przypierdoliłeś się jak Ci się wydaje konkretnie, co?

Wybacz, ale twoje abstrakcje mnie osłabiają...

 Mało mnie obchodzi co cię osłabia, a co nie.

Data: 2015-01-17 17:59:43
Autor: Budzik
Spekulacje kursowe.
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

Tylko pedał mógł takie coś wymyślić

No prosze, myslałem ze niepełnosprawny umysłowo a okazało się ze cham zwykły...
Dla chamów cierpliwosci nie mam.

Data: 2015-01-17 17:59:44
Autor: Budzik
Spekulacje kursowe.
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

Lepiej bym tego nie ujął.

 Konstruktywna krytyka to nie jest, tylko dyrdymały przemądrzałe.

Skoro nadal brniesz ze to co napisałes ma sens to pokaz konkretne wyliczenie - zobaczysz wtedy o czym mówie

Spekulacje kursowe.