"Śpiący rycerzu" - pobódka!!!

Data: 2009-10-11 13:10:04
Autor: Antenka
"Śpiący rycerzu" - pobódka!!!
Wstańcie rycerze już czas... Nie ma obrońcy wasza Matka!
Wstańcie! Prędzej! Miecz w dłoń chwytajcie! Do boju!
Z Giewontu na Warszawkę. Do boju! Czasu mało! Do boju!

Antenka

Data: 2009-10-11 22:15:27
Autor: Andrzej Adam Filip
"Śpiący
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> pisze:
Wstańcie rycerze już czas... Nie ma obrońcy wasza Matka!
Wstańcie! Prędzej! Miecz w dłoń chwytajcie! Do boju!
Z Giewontu na Warszawkę. Do boju! Czasu mało! Do boju!

Antenka

Ty jesteś z tych co chcą się cudami wyręczać?
AĹź tak wiele masz wspĂłlnego z premierem Tuskiem? ;-)

Owoc wiosenny to owoc żałoby.
  -- Przysłowie babilońskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-10-11 14:06:21
Autor: Antenka
śmierć zdrajcom
Spadaj

Data: 2009-10-11 23:18:34
Autor: Andrzej Adam Filip
śmierć zdrajcom kultury dyskusji :-)
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> pisze:
Spadaj

Ja chcesz dyskutować sama ze sobą to co robisz na usenecie? :-)

O sprawach dokonanych nie należy rozprawiać. Nie należy też rad udzielać,
gdy rzecz już zbyt daleko zaszła, ani wyrzutów czynić, gdy coś już minęło.
  -- Konfucjusz (551-479 p.n.e.)

Data: 2009-10-11 23:34:24
Autor: awe

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:1q7ebi329h-9ABcheryl.huge.strangled.net...
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> pisze:
Spadaj

Ja chcesz dyskutować sama ze sobą to co robisz na usenecie? :-)
-- -- -- -- -- -
nudzi sie, napisalbys cos ciekawego moze Antenka by ci laskawie odpowiedziala.No za zadne skarby nie chcesz na siebie zwrocic uwagi. Kobiety tak juz maja ze nie zauwazaja szaraczkow. Trzeba troche pokozaczyc.
awe

Data: 2009-10-11 22:21:23
Autor: Grzegorz Z.
słownik se kup, albo ściągnij.
j.w.

Data: 2009-10-11 14:07:53
Autor: Antenka
śmierć zdrajcom
On 11 Paź, 22:21, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
j.w.

Spadaj

Data: 2009-10-12 01:30:01
Autor: Grzegorz Z.
śmierć zdrajcom
Dnia Sun, 11 Oct 2009 14:07:53 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Spadaj

Kogo chcesz zabić, he?

Data: 2009-10-11 22:32:05
Autor: jadrys
"Śpiący rycerzu" - pobódka!!!
Antenka pisze:
Wstańcie rycerze już czas... Nie ma obrońcy wasza Matka!
Wstańcie! Prędzej! Miecz w dłoń chwytajcie! Do boju!
Z Giewontu na Warszawkę. Do boju! Czasu mało! Do boju!

Antenka

Chyba już za późno, jesteśmy już Europą :-( .. Ech powiedziałby imć Zagłoba do słuchu p. Prezydentowi, tak jak powiedział Radziwiłłowi..

Data: 2009-10-11 15:17:27
Autor: Antenka
"Śpiący rycerzu" - pobudka!!!
On 11 Paź, 22:32, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Chyba już za późno, jesteśmy już Europą :-( .. Ech powiedziałby imć
Zagłoba do słuchu p. Prezydentowi, tak jak powiedział Radziwiłłowi..

:-((

Antenka

Data: 2009-10-12 00:55:01
Autor: awe
"Śpiący rycerzu" - pobódka!!!

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hatfcc$qa5$1news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- --
radziwil wielkim patriota byl i mial wiecej oleju w glowie niz to wazowe krolewiatko. widze ze pan troche na wypaczonych stereotypach jedziesz. rzeczywistosc byla jednak troche inna
awe

Data: 2009-10-12 18:04:05
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Był wielkim patriota, tylko że swojego własnego interesu.. Kto sie sprzymierzył z najeźdźca?

Data: 2009-10-13 11:29:22
Autor: awe
"Śpiący rycerzu" - pobódka!!!

Antenka pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
radze troche doczytac uwaznie co i jak bylo a nie lykac bzdur. cala polska sie sprzymierzyla z najezdzca. dla nich to bylo gance gal kto bedzie krolem z tej samej dynastii.
awe

Data: 2009-10-13 23:43:21
Autor: jadrys
"Śpiący rycerzu" - pobódka!!!
awe pisze:

-- -- -- -- -- -- --
[...]

Coś ci sie musiało pochrzanić.

Data: 2009-10-13 15:07:08
Autor: Antenka
"Śpiący rycerzu" - pobudka!!!

Coś ci sie musiało pochrzanić.

:-)

Antenka

Data: 2009-10-12 00:03:10
Autor: VicAbarca
"Śpiący rycerzu" - pobódka!!!
Antenka пишет:
Wstańcie rycerze już czas... Nie ma obrońcy wasza Matka!
Wstańcie! Prędzej! Miecz w dłoń chwytajcie! Do boju!
Z Giewontu na Warszawkę. Do boju! Czasu mało! Do boju!

Taaaaa, wstance i bzyknijcie zylasta niewyzyta staruche Antenke... :)

--
Vic

Data: 2009-10-11 15:05:11
Autor: Antenka

Data: 2009-10-11 15:13:38
Autor: Antenka
Zdzira Vicia w akcji
Antenka пишет:

> [...]
> Z Giewontu na Warszawkę. Do boju! Czasu mało! Do boju!

Taaaaa, wstance i bzyknijcie zylasta niewyzyta staruche Antenke... :)
O zdzira Vicia rozpoczęła nocne czaty...

Data: 2009-10-12 07:40:04
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
"Śpiący rycerzu" - pobódka!!!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Wstańcie rycerze już czas... Nie ma obrońcy wasza Matka!
Wstańcie! Prędzej! Miecz w dłoń chwytajcie! Do boju!
Z Giewontu na Warszawkę. Do boju! Czasu mało! Do boju!

O, podłączyli druta do prądu.

Przemek

--

"Zbigniew Wasserman - Minister koordynator ds. służb specjalnych IV RP. PRL-owski prokurator od lat 70-tych.W krakowskiej prokuraturze prowadził kilka śledztw przeciwko działaczom Niezależnego Zrzeszenia Studentów. W PRL `szuja' i `prokurator' znaczyły to samo."

Data: 2009-10-12 00:23:20
Autor: Antenka
"Śpiący rycerzu" - pobudka!!!
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał

Ciebie do 230V

Antenka

Data: 2009-10-12 17:28:59
Autor: Konstanty Wycirowski
"Śpiący rycerzu" - pobódka!!!
stańcie rycerze już czas... Nie ma obrońcy wasza Matka!
Wstańcie! Prędzej! Miecz w dłoń chwytajcie! Do boju!
Z Giewontu na Warszawkę. Do boju! Czasu mało! Do boju!

Antenka

Marzy ci się, kretynko, żeby cię ktoś "pobódł"? Zgłoś się do proboszcza, ty
krynico "prawicowej" yntelygencji.

Data: 2009-10-13 11:43:47
Autor: Polok_Prawdziwy
"Śpiący rycerzu" - pobódka!!!

AMTENKO...!

- weksluw dostajes i na gowem ci idzie, cy doresty łogupiałaś...!?

Miałcycie, nazekocie i płacecie, ale robić wom siem niecche LENIEśMIERDZONCE....!!!

"NOM SIEM NOLEZY bomy cierpioncy i skzywdzeni wśrud Naroduw"...

A wto nom bronił siem zbrojić i Himltlera i Miemcuw pokonać...!?

CIMNAWOś AMTENKO, jak staro Ginia...!!!

Inoze łona pod setkem singo i rozumu wgowie niewiela jej siem łostało....

Zarobotem siem weź, toi Polcka jak Francyjo, abo inkse Miemce silnom pozycjem w
Jełropie mieć bedzie....!!!

Ty i inkse PISiki...!!!

Ana Hamerykonuw, abo inksych "psyjocieli" nieliccie, bosiem kturyś roz skoleji
pselicycie...!!!

PS - jak dotychcas, to pomimo wselkich kulgraduw, jedynymi psyjocielami to
Kacapy były...

--

"Śpiący rycerzu" - pobódka!!!