Spie..lajcie...

Data: 2010-02-23 23:54:51
Autor: Jadrys
Spie..lajcie...

z  psp z tymi religijnymi tematami.. zaraz zleca się tu wszystkie sfrustrowane   śmieci z całego usenetu.  Już się chce normalnie rzygac od tego waszszego religijnego bełkotu.

Data: 2010-02-24 00:00:35
Autor: ! JÓZÓS ! XRÓSTÓS ! ZBÓWICIÓL ! LÓŚNY !
Spie..lajcie...
'Jadrys' <Che@yahoo.com> nópisóu:

spierdzielajcie
z  psp z tymi religijnymi tematami.. zaraz zleca się tu wszystkie
sfrustrowane   śmieci z całego usenetu.  Już się chce normalnie rzygac
od tego waszszego religijnego bełkotu.

óóó ni ma sprafy jadrys zaras tóóó nashe chopaki zafóóóndóóójom tym
oshouomom DILÓÓÓVIÓÓÓM MERDAE óóó

--
"Przylgną do imienia martwego człowieka niczym
pchła do psa myśląc, że ten sposób osiągną czystość.

Data: 2010-02-24 10:34:42
Autor: Neko
Spie..lajcie...
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

z  psp z tymi religijnymi tematami.. zaraz zleca się tu wszystkie sfrustrowane   śmieci z całego usenetu.

Nie wyobrazam sobie juz wiekszego szamba nizeli te ktore
jest na psp.

Data: 2010-02-24 17:41:56
Autor: Jadrys
Spie..lajcie...
W dniu 2010-02-24 10:34, Neko pisze:
[...]

Ale paradoksalnie jest (była dopóki nie pojawiły się tematy religijne na taką skalę)   to najciekawsza  grupa w usenecie. Szkoda że nawiedzeni klerykały i antyklerykały właśnie tu znaleźli miejsce na wylewanie swoich żalów.

Data: 2010-02-24 17:54:44
Autor: u2
Spie..lajcie...
W dniu 2010-02-24 17:41, Jadrys pisze:

[...]

Napij się wódki, Jadryś.

Data: 2010-02-24 18:15:21
Autor: Jadrys
Spie..lajcie...
W dniu 2010-02-24 17:54, u2 pisze:
[...]

Bardzo chętnie... ale nie ma kto postawić.

Data: 2010-02-24 18:30:49
Autor: u2
Spie..lajcie...
W dniu 2010-02-24 18:15, Jadrys pisze:

Napij się wódki, Jadryś.

Bardzo chętnie... ale nie ma kto postawić.

Idź do najbliższej knajpy, tam dużo chętnych do stawiania :)

Data: 2010-02-25 08:46:51
Autor: Jadrys
Spie..lajcie...
W dniu 2010-02-24 18:30, u2 pisze:
W dniu 2010-02-24 18:15, Jadrys pisze:

Napij się wódki, Jadryś.

Bardzo chętnie... ale nie ma kto postawić.

Idź do najbliższej knajpy, tam dużo chętnych do stawiania :)

Znasz to z własnego doświadczenia, czy tylko teoretyzujesz?

Data: 2010-02-25 16:58:32
Autor: u2
Spie..lajcie...
W dniu 2010-02-25 08:46, Jadrys pisze:

Napij się wódki, Jadryś.

Bardzo chętnie... ale nie ma kto postawić.

Idź do najbliższej knajpy, tam dużo chętnych do stawiania :)

Znasz to z własnego doświadczenia, czy tylko teoretyzujesz?

Z własnego doświadczenia :)

Data: 2010-02-24 13:00:04
Autor: -heÂŽsk-
Spie..lajcie...
On Tue, 23 Feb 2010 23:54:51 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

z  psp z tymi religijnymi tematami.. zaraz zleca się tu wszystkie sfrustrowane   śmieci z całego usenetu.  Już się chce normalnie rzygac od tego waszszego religijnego bełkotu.

 popieram!  to nie sa teksty religijne ale jakis oszolomski belkot.
 sadze, ze ktos robi to celowo. jakies antyklerykaly  podszywaja sie pod katoli i zasmiecaja psp.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-24 17:43:09
Autor: Jadrys
Spie..lajcie...
W dniu 2010-02-24 13:00, -heÂŽsk- pisze:
On Tue, 23 Feb 2010 23:54:51 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

z  psp z tymi religijnymi tematami.. zaraz zleca się tu wszystkie
sfrustrowane   śmieci z całego usenetu.  JuĹź się chce normalnie rzygac
[...]

Ale dlaczego oni znaleźli sobie miejsce właśnie na psp? Przecież są grupy poświęcone religii.

Data: 2010-02-25 00:46:13
Autor: awe
Spie..lajcie...

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hm3kur$umg$2news.onet.pl...
W dniu 2010-02-24 13:00, -heRsk- pisze:
[...]

Maja cie utwierdzic w twoim lewactwie. Niby ze to takie rozsadne byc lewakiem. Co tam lewakiem - komunista.
To jakis pieprzony komuch - pewnie z tej komorki co to przesladowala kosciol katolicki - robi to nadal. Taka profesja.
awe

Data: 2010-02-25 08:44:28
Autor: Jadrys
Spie..lajcie...
W dniu 2010-02-25 00:46, awe pisze:
[...]

Mimo moich lewicowych poglądów, to jednak nie mam nic przeciwko ludziom wierzącym i ich wierze.  Ale grupa dyskusyjna o polityce nie jest miejscem do dyskusji o swojej religijności bądź jej braku. Zwłaszcza że niektórzy grupowicze piszą tu tylko o tym..

Data: 2010-02-25 17:22:07
Autor: awe
Spie..lajcie...

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hm59ov$7a0$1news.onet.pl...
[...]

on nie robi zeby pozyskac tylko zeby upierdolic zycie - jak mkarwan
awe

Data: 2010-02-25 21:26:04
Autor: Jadrys
Spie..lajcie...
W dniu 2010-02-25 17:22, awe pisze:

[...]

On? Ja mam raczej na myśli "onych",  jest na psp kilka osób których rozmowy o religii doprowadzają do orgazmu.

Data: 2010-02-24 16:53:51
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Spie..lajcie...
Jadrys wrote:

z  psp z tymi religijnymi tematami.. zaraz zleca się tu wszystkie
sfrustrowane   śmieci z całego usenetu.  Już się chce normalnie rzygac
od tego waszszego religijnego bełkotu.

Jestem za.
Od dawna, gdy tylko widzę wątki autorstwa zgrzesia, albo abcadła od razu
wciskam i - ignoruj. Kiedyś podobnie było z kupą, ale się poprawił chłopak.
--
Pit

Data: 2010-02-24 17:44:05
Autor: Jadrys
Spie..lajcie...
W dniu 2010-02-24 17:53, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Jadrys wrote:

[...]

Ja tak samo odznaczam od razu jako przeczytane.

A co do Tzvy, to on chyba poszedł w ślady Piotra i opuścił psp..

Data: 2010-02-25 00:05:31
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Spie..lajcie...

Jadrys wrote:

[...]

Nie. On tu dalej jest.
Kto trzy dni temu smarkał w rękaw, że go ruskie wyje... z IRC-a?
--
Pit

Data: 2010-02-25 00:47:25
Autor: awe
Spie..lajcie...

Jadrys wrote:

[...]

Nawet dal niego ta grupa stala sie anormalna. Dlugo nad tym pracowal az okazalo sie ze wiele tu talentow przerastajacych go na glowe to se chlopak poszedl.
awe

Data: 2010-02-25 02:14:43
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Spie..lajcie...
awe wrote:

[...]

E, nie. To był bardzo inteligentny chłopak. Tyle tylko, że strasznie
upierdliwy.

--
Pit

Data: 2010-02-25 08:59:12
Autor: Jadrys
Spie..lajcie...
W dniu 2010-02-25 03:14, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
awe wrote:

[...]

Bardzo jestem ciekawy inteligencji i wiedzy ogólnej grupowych mądrali po odcięciu ich od internetu... zwłaszcza od Wikipedii.

Data: 2010-02-25 09:04:00
Autor: Prawusek
Spie..lajcie...

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hm5aki$9ei$1news.onet.pl...

> [...]

Bardzo jestem ciekawy inteligencji i wiedzy ogólnej grupowych mądrali po
odcięciu ich od internetu... zwłaszcza od Wikipedii.

Nie sądź, abyś sądzony nie był.

Data: 2010-02-25 14:51:32
Autor: Jadrys
Spie..lajcie...

awe wrote:

[...]

"Prawdziwa cnota krytyk się nie boi".

Data: 2010-02-25 17:23:39
Autor: awe
Spie..lajcie...

awe wrote:

[...]

wiesz tej wiedzy jest teraz tak duzo ze to nie jest mozliwe abys wszystko wiedzial. najwazniejsze to umiec szukac.

awe

Data: 2010-02-25 21:30:16
Autor: Jadrys
Spie..lajcie...

Jest możliwe w moim przypadku. Nikt mnie nie zaskoczy niczym mimo ze wcale nie "wspomagam" się wiedzą zawartą na stronach www.

Data: 2010-02-26 11:30:15
Autor: Neko
Spie..lajcie...
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com>

Jest możliwe w moim przypadku. Nikt mnie nie zaskoczy niczym mimo ze wcale nie "wspomagam" się wiedzą zawartą na stronach www.

Jakbym Lenina slyszal...

Data: 2010-02-26 16:14:40
Autor: Jadrys
Spie..lajcie...
W dniu 2010-02-26 11:30, Neko pisze:
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com>

Jest możliwe w moim przypadku. Nikt mnie nie zaskoczy niczym mimo ze wcale nie "wspomagam" się wiedzą zawartą na stronach www.

Jakbym Lenina slyszal...

Nie pochlebiaj mi Neko...

Data: 2010-02-26 02:14:50
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Spie..lajcie...

awe wrote:

[...]

Nie, nie o wiedzę wikipedyczną mi chodziło, ale zostawmy to.

IMHO nie jest zbrodnią sięganie do encyklopedii. Po to takie opracowania są.
W dzisiejszym świecie jest tak dużo informacji, że trudno to wszystko
spamiętać, ale też i skoro one są, to po co pamiętać?
--
Pit

Data: 2010-02-26 16:17:18
Autor: Jadrys
Spie..lajcie...
W dniu 2010-02-26 03:14, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

[...]

Choćby po to żeby w dyskusji  z ludźmi mądrymi nie wyjść na matołka..

Data: 2010-02-25 08:47:58
Autor: Jadrys
Spie..lajcie...

Jadrys wrote:

[...]

A tak, ale o chyba znacznie ograniczył swoja obecność na psp.  Widać to choćby po raportach mkarwana.

Spie..lajcie...