Spieniężenie amerykańskiego czeku

Data: 2010-06-09 20:58:33
Autor: scream
Spieniężenie amerykańskiego czeku
Dnia Wed, 9 Jun 2010 08:02:26 -0700 (PDT), guregori napisał(a):

Dostałem wczoraj amerykański czek na $50. W których bankach mógłbym go
spieniężyć i w którym najmniej bym stracił? To prawda, że trzeba
czekać od kilku do kilkudziesięciu dni na pieniądze?

Polecam Kredyt Bank. Realizują ekspresowo w porównaniu z innymi bankami, bo
ja zwykle czekam/czekałem około 3 tygodni, a nigdy dłużej niż miesiąc. W
WBK zdarzyło mi się czekać i 2 miesiące. Niestety, inkaso musi trwać. Banki
typu Citi sobie odpuść, bo to co prawda amerykański bank ale zawsze robili
mi problemy albo w ogole nie chcieli przyjac czeku.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Spieniężenie amerykańskiego czeku