Spieprzaj dziadu!

Data: 2011-10-07 10:27:40
Autor: Zahir
Spieprzaj dziadu!
http://wybory.gazeta.pl/wyboryparlamentarne/1,118281,10423652,Gdanszczanin_do_Kaczynskiego___Jak_tu_nie_zyc__.html

"Jak tu nie żyć? Pan nie daje umarłym spoczywać w spokoju. Tu moi rodzice odpoczywają. Pan robi zamęt tutaj. Jak tu nie żyć? Jak tu nie żyć" - pytał przechodzień Jarosława Kaczyńskiego (od 0:57 na filmie)". Prezes znów gra trupami. Ciekawe jestem czy złożył kwiaty na grobie brata? Na pewno nie bo trąbiono by o tym w radio i TV. Zastanawiające jest dlaczego unika odwiedzin grobu brata. Zastanawiające.

--
Zahir

Data: 2011-10-07 10:32:53
Autor: T.
Spieprzaj dziadu!

Użytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisał w wiadomości news:4e8eb7f6$0$2485$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No tak - jak złoży kwiaty - gra trupami. Jak nie złoży - też gra trupami... :-)
T.

Data: 2011-10-07 10:39:54
Autor: Zahir
Spieprzaj dziadu!

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4e8eb9a4$0$2442$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie zastanawiałeś się DLACZEGO J.Kaczyński nie odwiedza grobu brata? Mówił, że tak go kochał.

--
Zahir

Data: 2011-10-07 12:57:21
Autor: T.
Spieprzaj dziadu!

Użytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisał w wiadomości news:4e8ebad5$0$3502$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A skąd wiesz, że nie odwiedza?
Dyżurujesz pod groben Lecha K.?
T.

Data: 2011-10-07 13:03:51
Autor: Zahir
Spieprzaj dziadu!

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4e8edb81$0$3510$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Gdyby odwiedził o tym wiekopomnym wydarzeniu trąbiłby wszystkie media. CZego sie boi prezes PiS? Prawdy?

--
Zahor

Data: 2011-10-07 15:29:17
Autor: stevep
Spieprzaj dziadu!
Dnia 07-10-2011 o 12:57:21 T. <kuki543@interia.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisaÂł w wiadomoÂści

UÂżytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisaÂł w wiadomoÂści

UÂżytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisaÂł w wiadomoÂści
http://wybory.gazeta.pl/wyboryparlamentarne/1,118281,10423652,Gdanszczanin_do_Kaczynskiego___Jak_tu_nie_zyc__.html

"Jak tu nie ÂżyĂŚ? Pan nie daje umarÂłym spoczywaĂŚ w spokoju. Tu moi
rodzice odpoczywajÂą. Pan robi zamĂŞt tutaj. Jak tu nie ÂżyĂŚ? Jak tu nie
ÂżyĂŚ" - pytaÂł przechodzieĂą JarosÂława KaczyĂąskiego (od 0:57 na filmie)".
Prezes znĂłw gra trupami. Ciekawe jestem czy zÂłoÂżyÂł kwiaty na grobie
brata? Na pewno nie bo trÂąbiono by o tym w radio i TV. ZastanawiajÂące
jest dlaczego unika odwiedzin grobu brata. ZastanawiajÂące.

--
Zahir

No tak - jak zÂłoÂży kwiaty - gra trupami. Jak nie zÂłoÂży - teÂż gra
trupami... :-)
T.

Nie zastanawiaÂłeÂś siĂŞ DLACZEGO J.KaczyĂąski nie odwiedza grobu brata?
MĂłwiÂł, Âże tak go kochaÂł.

--
Zahir

A skÂąd wiesz, Âże nie odwiedza?
DyÂżurujesz pod groben Lecha K.?
T.

A to konspiracja?

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-10-07 10:38:43
Autor: lupa-honda
Spieprzaj dziadu!

[...]

*************************************

Skoro ryży matoł naprodukował z kumplem KGBistą trupów multum i traktuje lemingów jak pionki na czarno-czerwonej szachownicy to nie ma innej gry jak tylko trupami. Ale spoko pogrzeb pojutrze, potem odpoczynek w celach we Wronkach, długi odpoczynek na twardej pryczy o chlebie i wodzie.

Data: 2011-10-07 10:41:22
Autor: Zahir
Spieprzaj dziadu!

Użytkownik "lupa-honda" <honda45@onet.eu> napisał w wiadomości news:2ca0.00000205.4e8eba93newsgate.onet.pl...

[...]

Udławisz sie ta swoją nienawiścią. Żałosny palancie. To tak ma wyglądać Polska pod waszymi rządami?!! Kanalie!

--
Zahir

Data: 2011-10-07 15:14:37
Autor: Tomaszek
Spieprzaj dziadu!
W dniu 2011-10-07 10:27, Zahir pisze:
Ciekawe jestem czy złożył kwiaty na grobie
brata? Na pewno nie bo trąbiono by o tym w radio i TV. Zastanawiające
jest dlaczego unika odwiedzin grobu brata. Zastanawiające.

1. "Ciekawe jestem" - co to za "języka"?
2. Czy jak o czymś nie napisała Gówniana Wybiórcza to taki fakt już nie miał miejsca?
3. Wiesz co to jest życie prywatne? To jest jego sprawa, czy poszedł na grób brata, czy nie poszedł. Może poszedł w nocy, tak, że dziennikarzyna z Wybiórczej akurat przysnął w samochodzie z nosem umoczonym w gównianej kawie z automatu.

Data: 2011-10-07 13:19:05
Autor: obserwator
Spieprzaj dziadu!
Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> napisał(a):
> [...]

3. Wiesz co to jest życie prywatne? To jest jego sprawa, czy poszedł na grób brata, czy nie poszedł. Może poszedł w nocy, tak, że dziennikarzyna z Wybiórczej akurat przysnął w samochodzie z nosem umoczonym w gównianej kawie z automatu.

 a po co ty reagujesz na posty tego wielonickowego idioty? Idota i tak niczego
nie rozumie, bo to tylko idiota.

Data: 2011-10-07 13:58:15
Autor: MH
Spieprzaj dziadu!
 obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

 a po co ty reagujesz na posty tego wielonickowego idioty? Idota i tak niczego
nie rozumie, bo to tylko idiota.

====================

No to wytłumacz wszechwiedzący wszelakim idiotom na psp.. Czy ja również w/g
ciebie się do nich zaliczam??  Tylko nie kombinuj , TAK albo NIE...

MH

Data: 2011-10-07 16:05:57
Autor: wiesiaczek
Spieprzaj dziadu!
 MH wrote:

[...]

Wielonickowy idiota?
To chyba o obsrywatorze?

Przy okazji: Czy ktoś wie, jak skutecznie odfiltrować tego chuja?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

Data: 2011-10-07 14:19:13
Autor: obserwator
Spieprzaj dziadu!
wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał(a):

Wielonickowy idiota?
To chyba o obsrywatorze?

Przy okazji: Czy ktoś wie, jak skutecznie odfiltrować tego chuja?

aha, ..i sam sie podlozyles, ajk to bezmyslne bydelko.

 Wiadomo teraz dlaczego namawiasz do nie brania udzialu wyborach i nazywasz
ludzi bydelkiem.

To pod jakimi nickami tu jeszcze piszesz, pojebie esbucki?

Data: 2011-10-07 16:46:23
Autor: Leprechaun
Spieprzaj dziadu!

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j6n0hn$d8f$1inews.gazeta.pl...
[...]

No majorze Władysławie K. popisz się swoją elekwencją i powiedz dlaczego za "spieprzaj dziadu" scigano bezdomnego, a ostatnio jakąś kobiecinę? Nikt natomiast nie ściga za "Tusk, ty matole". Powiedz no kacapski dupowłazie gdzie jest prawo i sprawiedliwość.

BomBel

Data: 2011-10-07 19:02:43
Autor: pluton
Spieprzaj dziadu!
3. Wiesz co to jest życie prywatne?

Ja wiem! Ja wiem!

Zycie prywatne to jest jak sie kazdego 10 dnia miesiaca lata
po Krakowskim przedmiesciu i urzadza co tydzien ekshumacje.

Nullification