Spieprzaj dziadu!

Data: 2011-10-07 15:14:37
Autor: Tomaszek
Spieprzaj dziadu!
W dniu 2011-10-07 10:27, Zahir pisze:
Ciekawe jestem czy złożył kwiaty na grobie
brata? Na pewno nie bo trąbiono by o tym w radio i TV. Zastanawiające
jest dlaczego unika odwiedzin grobu brata. Zastanawiające.

1. "Ciekawe jestem" - co to za "języka"?
2. Czy jak o czymś nie napisała Gówniana Wybiórcza to taki fakt już nie miał miejsca?
3. Wiesz co to jest życie prywatne? To jest jego sprawa, czy poszedł na grób brata, czy nie poszedł. Może poszedł w nocy, tak, że dziennikarzyna z Wybiórczej akurat przysnął w samochodzie z nosem umoczonym w gównianej kawie z automatu.

Data: 2011-10-07 13:19:05
Autor: obserwator
Spieprzaj dziadu!
Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> napisał(a):
> [...]

3. Wiesz co to jest życie prywatne? To jest jego sprawa, czy poszedł na grób brata, czy nie poszedł. Może poszedł w nocy, tak, że dziennikarzyna z Wybiórczej akurat przysnął w samochodzie z nosem umoczonym w gównianej kawie z automatu.

 a po co ty reagujesz na posty tego wielonickowego idioty? Idota i tak niczego
nie rozumie, bo to tylko idiota.

Data: 2011-10-07 13:58:15
Autor: MH
Spieprzaj dziadu!
 obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

 a po co ty reagujesz na posty tego wielonickowego idioty? Idota i tak niczego
nie rozumie, bo to tylko idiota.

====================

No to wytłumacz wszechwiedzący wszelakim idiotom na psp.. Czy ja również w/g
ciebie się do nich zaliczam??  Tylko nie kombinuj , TAK albo NIE...

MH

Data: 2011-10-07 16:05:57
Autor: wiesiaczek
Spieprzaj dziadu!
 MH wrote:

[...]

Wielonickowy idiota?
To chyba o obsrywatorze?

Przy okazji: Czy ktoś wie, jak skutecznie odfiltrować tego chuja?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

Data: 2011-10-07 14:19:13
Autor: obserwator
Spieprzaj dziadu!
wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał(a):

Wielonickowy idiota?
To chyba o obsrywatorze?

Przy okazji: Czy ktoś wie, jak skutecznie odfiltrować tego chuja?

aha, ..i sam sie podlozyles, ajk to bezmyslne bydelko.

 Wiadomo teraz dlaczego namawiasz do nie brania udzialu wyborach i nazywasz
ludzi bydelkiem.

To pod jakimi nickami tu jeszcze piszesz, pojebie esbucki?

Data: 2011-10-07 16:46:23
Autor: Leprechaun
Spieprzaj dziadu!

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j6n0hn$d8f$1inews.gazeta.pl...
[...]

No majorze Władysławie K. popisz się swoją elekwencją i powiedz dlaczego za "spieprzaj dziadu" scigano bezdomnego, a ostatnio jakąś kobiecinę? Nikt natomiast nie ściga za "Tusk, ty matole". Powiedz no kacapski dupowłazie gdzie jest prawo i sprawiedliwość.

BomBel

Data: 2011-10-07 19:02:43
Autor: pluton
Spieprzaj dziadu!
3. Wiesz co to jest życie prywatne?

Ja wiem! Ja wiem!

Zycie prywatne to jest jak sie kazdego 10 dnia miesiaca lata
po Krakowskim przedmiesciu i urzadza co tydzien ekshumacje.

Nullification