Spieprzaj dziadu z Wawelu!

Data: 2010-04-24 09:22:54
Autor: Przewodas
Spieprzaj dziadu z Wawelu!
Lech Kaczyński zginął przez własną pychę i głupotę, wciągając w to innych. Nie
był bohaterem z latynowskiej telenoweli. O tę prawdę i pamięć trzeba walczyć! Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-04-24 00:46:11
Autor: DJ MC Donald Musk
Spieprzaj dziadu z Wawelu!
On 24 Kwi, 09:22, "Przewodas" <bazyliszktlWYTNI...@buziaczek.pl>
wrote:
[...]

jestes zalosna poSKA SWINIA - JAK WIEKSZOSC poWCOW Z RESZTA.
Nikt nikimu tam nie "kazal" leciec (za wyjatkiuem funkcjonariuszy BOR
i pilotow - ale to ich praca i obowiazek)
to po 1.
Po 2
Za ich smierc odpowiada osobiscie Tusk - nadzorujacy sluzby specjalne
i Klich minister MON

Kiedy podadza sie te knury do dymisji?
maja honor czy jak wikszosc PObydla nie maja?

Data: 2010-04-24 13:23:16
Autor: .[heÂŽsk]
Spieprzaj dziadu z Wawelu!
On Sat, 24 Apr 2010 00:46:11 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

Za ich smierc odpowiada osobiscie Tusk - nadzorujacy sluzby specjalne
i Klich minister MON

 zwierzchnikiem sil zbrojnych byl s.p. lech i to na jego poelcenie
 do tu-154 zapakowano 4 najwazniejszych generalow. tusku i klich
 mielei w tym temacie gie do powiedzenia. przeczytaj wyniki sledztwa
 w tzw sprawie gruzinskiej. blizniakom wladza padla na mozgi.

Kiedy podadza sie te knury do dymisji?

 komplek malego czlonka, co ? ;o))))

maja honor czy jak wikszosc PObydla nie maja?

 idziesz do kf. cos takiego jak ty nie bedzie mi zasmiecac ekranu.

--

 HeSk

Data: 2010-04-24 09:32:12
Autor: konserwator
Spieprzaj dziadu z Wawelu!

Użytkownik "Przewodas" <bazyliszktlWYTNIJTO@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001d6a.4bd29c4enewsgate.onet.pl...
[...]

Przewodas. Za smierc tych wszystkich osob osobiscie odpowiedzialny jest Donald Tusk - nadzorujacy sluzby specjalne i niejaki Klich - psychiatra - pelniacy obowiazki Min. ON.
Kiedy podadza sie do dymisji?
Maja honor by to zrobic? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-04-24 11:08:35
Autor: jedrus
Spieprzaj dziadu z Wawelu!
konserwator pisze:

[...]

Czym sie tak zakonserwowales?

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-04-24 16:53:50
Autor: karwanjestkretynem
Spieprzaj dziadu z Wawelu!
Użytkownik "jedrus" <jedrus@nospam.btx.pl> napisał w wiadomości news:4bd2b510$0$17100$65785112news.neostrada.pl...
konserwator pisze:

[...]

Rymsza się dyktą konserwuje.

Przemysław Warzywny

--
"Śmierć prezydenta wstrząsnęła mną jak wszystkimi Polakami, ale nie można tej śmierci używać do przeinaczania historii i zamykania ust tym, którzy ten fałsz widzą. Falsz ten unieważnia osiągnięcia innych. Nie można udzielać też prawa do przeżywania żałoby lub odbierać go, co robi z jakąś dziwną zaciekłością prof. Krasnodębski."

Data: 2010-04-24 08:03:24
Autor: DJ MC Donald Musk
Spieprzaj dziadu z Wawelu!
On 24 Kwi, 16:53, "karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:
Użytkownik "jedrus" <jed...@nospam.btx.pl> napisał w wiadomościnews:4bd2b510$0$17100$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

fałsz widzą. Falsz ten unieważnia osiągnięcia innych. Nie można udzielać też
prawa do przeżywania żałoby lub odbierać go, co robi z jakąś dziwną

ales blysnal...
jak na POwca przystalo :-)

Data: 2010-04-24 13:23:16
Autor: .[heÂŽsk]
Spieprzaj dziadu z Wawelu!
On Sat, 24 Apr 2010 09:32:12 +0200, "konserwator" <iratmor@gmail.com>
wrote:

Przewodas. Za smierc tych wszystkich osob osobiscie odpowiedzialny jest Donald Tusk - nadzorujacy sluzby specjalne

 zapomniales o jednym - to s.p. lech byl zwierzchnikiem sil zbrojnych
 i to na jego polecenie wpakowano do tu-154 4 generalow.
i niejaki Klich - psychiatra - pelniacy obowiazki Min. ON.

 jasne. powoli dociera do was, ze to s.p. lech ze swoim braciszkiem
 sa moralnie odpowiedzialani za ta tragedie.

Kiedy podadza sie do dymisji?

 zaraz po tym, jak jarek sie zoeni.

Maja honor by to zrobic?

 bo pis-y tak chca ?   ;o))))

--

 HeSk

Data: 2010-04-24 15:54:27
Autor: Roman Rumian
Spieprzaj dziadu z Wawelu!
Henryk,

W dniu 2010-04-24 13:23, ".[heÂŽsk]" pisze:
(...)
  jasne. powoli dociera do was, ze to s.p. lech ze swoim braciszkiem
  sa moralnie odpowiedzialani za ta tragedie.

to, Ĺźe Ty w to wierzysz to chyba nikogo nie dziwi, natomiast prawda jest chyba jednak inna:

http://www.tvp.pl/publicystyka/tematyka-spoleczna/warto-rozmawiac/wideo/czy-polacy-znowu-staja-sie-wspolnota-22042010/1687662

Minister Waszczykowski powiedział, ze liste delegacji ustalił Belweder, natomiast za sposób transportu osób z listy WYŁĄCZNA odpowiedzialność ponosi rząd, bo to jego minister ustala i decyduje o szczegółach transportu delegacji.

Roman Rumian

Data: 2010-04-24 07:12:41
Autor: DJ MC Donald Musk
Spieprzaj dziadu z Wawelu!
On 24 Kwi, 15:54, Roman Rumian <rumian.wytn...@agh.edu.pl> wrote:
Henryk,

W dniu 2010-04-24 13:23, ".[he(R)sk]" pisze:
(...)

>   jasne. powoli dociera do was, ze to s.p. lech ze swoim braciszkiem
>   sa moralnie odpowiedzialani za ta tragedie.

to, że Ty w to wierzysz to chyba nikogo nie dziwi, natomiast prawda jest
[...]

czyli to, o czym pisze, ze Tusk jest osobiscie odpowiedzialny za
smierc Kaczynskiego jest prawda,
jak rowniez prawda jest, ze odpowiedzialny jest rowniez Klich jako
zwierzchnik MON (samolot nalezal do MON)
KONIEC KROPKA.

Data: 2010-04-24 16:12:15
Autor: Przewodas
Spieprzaj dziadu z Wawelu!
> [...]

smierc Kaczynskiego jest prawda,
jak rowniez prawda jest, ze odpowiedzialny jest rowniez Klich jako
zwierzchnik MON (samolot nalezal do MON)

A czyja była ta mgła?

I decyzja żeby w nią wlatywać...?
Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-04-24 07:13:44
Autor: DJ MC Donald Musk
Spieprzaj dziadu z Wawelu!

Data: 2010-04-24 16:38:10
Autor: '{heŽsk}
Spieprzaj dziadu z Wawelu!
On Sat, 24 Apr 2010 15:54:27 +0200, Roman Rumian
<rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote:

>   jasne. powoli dociera do was, ze to s.p. lech ze swoim braciszkiem
>   sa moralnie odpowiedzialani za ta tragedie.

to, że Ty w to wierzysz to chyba nikogo nie dziwi,

 zaraz wierzysz. tworze kolejna teorie spiskowa. o tym nizej.

natomiast prawda jest chyba jednak inna:

http://www.tvp.pl/publicystyka/tematyka-spoleczna/warto-rozmawiac/wideo/czy-polacy-znowu-staja-sie-wspolnota-22042010/1687662

 wiec rozmawiajmy. nie za pomoca wulgaryzmow jakie serwuje tu nam
 elektorat nazywajacy siebie pisowskim. pienactwo i prostactwo nie
 zastapia argumentow. tak sie dziwnie (?) sklada, ze kiedy moj
 "argument" czy "wniosek" jest trafny pisowskie hordy ruszaja do  ataku i ublizaja w sposob jakiego powstydzil sie menel.
 A TY ICH posrednio BRONISZ !

Minister Waszczykowski powiedział, ze liste delegacji ustalił Belweder,

 a o czym ja pisze? s.p. lech kazal wiec generalowi musieli byc
 posluszni. tylko ktos komu w glowke walnela woda sodowa o nazwie  "wladza" mogl nakazac CZTEREM generalom, dowodcom formacji leciec
 ze soba na nikomu niepotrzebne uroczystosci 10.04.
natomiast za sposób transportu osób z listy WYŁĄCZNA odpowiedzialność ponosi rząd,

 co bylo z tym transportem nie tak? wiesz co by bylo gdyby tusku  czy klich nie wyrazili na taki "zestaw" podroznych ? prezes pis  bylby w kazdym kanale tvp i grzmial o pazernosci i zawlaszczaniu
 symboli narodowych przez PO. nie udawajmy, ze nasz bohater byl
 milym, jowialnym staruszkiem. mial parcie na wladze. wspieral go
 braciszek, ktory swego czasu powiedzial giertychowi,ze zostanie
 prezydentem. i co? jezeli teraz wystartuje w przedbiegach bedzie
 to tylko potwierdzeniem, ze na smierci brata skorzystal wlasnie on.
 nie oznacza to, ze przygotowal zamach itp brednie. faktem jest,ze
 nie polecial tym feralnym samolotem chociaz byl na liscie.  w bajania typu, ze opiekowal sie chora matka nie wierze. zauwaz,
 ze w ostatnim tygodniu ani razu o tym nie wspomnial natomiast dosc
 aktywnie jezdzi z pogrzebu na pogrzeb obnoszac sie swoim "bolem".
 zbiera punkty. na tragedii tylu ludzi chce robic kariere. pfffu!

bo to jego minister ustala i decyduje o szczegółach transportu delegacji.

 wiec s.p. lech dostal swoj wymarzony samolot. polecialby jakiem-40?
 coz to bylaby za obraza majestatu! bohater, a leci takim jak-iem?

 --

 HeSk

Data: 2010-04-24 08:02:42
Autor: DJ MC Donald Musk
Spieprzaj dziadu z Wawelu!

<rumian.wytn...@agh.edu.pl> wrote:

> [...]

 wiec s.p. lech dostal swoj wymarzony samolot. polecialby jakiem-40?
 coz to bylaby za obraza majestatu! bohater, a leci takim jak-iem?

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

ty jak zwykle belkoczesz jak na POwca przystalo.
Klich jest odpowiedzialny razem z tuskiem bez wzgledu na to czy
prezydent lecial TU, Jakiem, rowerem czy szedl na piechote i z kim
szedl bo to oni ODPOWIADAJA za MON i sluzby.
Nie rozumiecie co znaczy slowo ODPOWIEDZIALNOSC ale sa slowniki i
mozecie z nich skorzystac....

Data: 2010-04-24 17:08:11
Autor: karwanjestkretynem
Spieprzaj dziadu z Wawelu!

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał

[...]

No, skoro taki "autorytet" jak Waszczykowski powiedział, to na pewno jest prawda. Wyrzucony w 2008 z MSZ za oszczerstwa wygłaszane na temat negocjacji w sprawie tarczy, przygarnięty przez Lecha Kaczyńskiego....

Przemysław Warzywny

Data: 2010-04-24 09:41:21
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Spieprzaj dziadu z Wawelu!

"Przewodas" <bazyliszktlWYTNIJTO@buziaczek.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   tutaj, zeby normalnie myslacych ludzi prowokowac do uzywania
   nieparlamentarnych okreslen pod twoim adresem, odwazny anonimie.

   A. Rem

Data: 2010-04-24 10:03:52
Autor: jedrus
Spieprzaj dziadu z Wawelu!
Wlodzimierz Zabotynski pisze:

   Masz na to, co wypisujesz, niezbite dowody, czy tez przynioslo cie
   tutaj, zeby normalnie myslacych ludzi prowokowac do uzywania
   nieparlamentarnych okreslen pod twoim adresem, odwazny anonimie.

hehe, z tymi "normalnie myslacych ludzi" to pojechales calkiem jak
Kornelia Marek. Co brales?

Data: 2010-04-24 12:57:34
Autor: Przewodas
Spieprzaj dziadu z Wawelu!
Masz na to, co wypisujesz, niezbite dowody,

Pięć lat prezydentury Lecha Kaczyńskiego. Mało?

 normalnie myslacych ludzi prowokowac do uzywania
 nieparlamentarnych okreslen pod twoim adresem, odwazny anonimie.

Jakbyś myślał, to byś mnie anonimem nie nazwał.

Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-04-24 09:59:59
Autor: awe
Spieprzaj dziadu z Wawelu!
Data: 2010-04-24 10:57:24
Autor: Przewodas
Brawurowe lądowanie w Smoleńsku
Lech Kaczyński zginął przez własną pychę i głupotę, wciągając w to innych. Nie
był bohaterem z latynowskiej telenoweli. O tę prawdę i pamięć trzeba walczyć!

"Nasz Dziennik" 12.04.2010

Rosjanie zaniemówili z wrażenia...

BRAWUROWE LĄDOWANIE PREZYDENCKIEGO SAMOLOTU Rosja starała się zrobić wszystko aby utrudnić wizytę prezydenta Lecha
Kaczyńskiego w katyńskim lesie i zmniejszyć jej znaczenie. Najpierw piętrzono
trudności dyplomatyczne, potem starano się wystraszyć pilota prezydenckiego
samolotu i skłonić go do lądowania na odległym lotnisku, pod pretekstem
niesprzyjających warunków pogodowych. Naszych dzielnych chłopców za sterami to
jednak nie powstrzymało! Ścinając wierzchłki drzew, z iście husarskicm fasonem i
piskiem palonych opon wylądowali na pasie smoleńskiego lotniska. Rosyjskich
kontrolerów lotów po prostu zatkało z wrażenia, mówią że jeszcze nigdy czegoś
takiego nie widzieli.

"Wrażenia mieliśmy niezapomniane", powiedział prezydent Lech Kaczyński zaraz po
wyjściu z samolotu. "Lądowanie było może trochę twarde, ale nasi znakomici
lotnicy pokazali na co ich stać w obronie honoru Rzeczypospolitej. Ich
dzisiejsza postawa zasługuje na słowa najwyżej pochwały. Okazali się godnymi
kontunuatorami tradycji Dywizjonu 303. Po powrocie zastanowimy się jak godnie
uhonorować ich bohaterskie zachowanie." Następnie piloci i cała załoga samolotu odebrali gratulacje i pochwały od
towarzyszącej Panu Prezydentowi generalicji. Z wyrazami uznania nie kwapili
tylko posłowie PO i lewicy twierdząc, że pilot podjął zbędne ryzyko. Zdaniem
pana posła Gosiewskiego to oni najgłośniej wzywali imienia Bożego, kiedy
podchodzący do lądowania samolot zaczepił kołami o czubki drzew.

Nieoficjalnie, od jednego z duchonych biorących udział w delegacji do Katynia
dowiedzieliśmy się, że jeden z członków załogi prezydenckiego samolotu wyznał iż
podczas lądowania mgła przed samolotem nagle się rozstąpiła i pojawił w niej
prześwit, na którego końcu przez chwilę była wyraźnie widocznia kobieca postać w
błękitnych szatach. Inni duchowni mieli wyraźne poczucie jakiejś nadnaturalnej
Obecności. Wydaje się, że Kościół Święty powinien głębiej zbadać tę sprawę. A jednak Pan Bóg wolał pokarać...
Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-04-24 12:21:09
Autor: rAzor
Spieprzaj dziadu z Wawelu!
Użytkownik... he he - Przewodas raczył napisać:

he he he...
Paszoł won, idioto.

Data: 2010-04-27 08:27:29
Autor: Przewodas
Toksyczny mit, trupi patriotyzm
Lech Kaczyński zginął przez własną pychę i głupotę, wciągając w to innych. Nie
był bohaterem z latynowskiej telenoweli. O tę prawdę i pamięć trzeba walczyć! Pozdrawiam
Przewodas

Na naszych oczach powstaje nowy chorobliwy mit, który ma doprowadzić do władzy
psychopatów bez skrupułów przekuwających trupy na broń polityczną (póki ciepłe).
Przeinaczana i wykoślawiana jest prawda o prezydenturze Lecha Kaczyńskiego - z
nieodpowiedzialnego furiata i choleryka robią świętego. PiS zachowuje się jakby
chciał wojny domowej. Katoliccy hierarchowie z całym cynizmem stosują zasadę
dziel i rządź żeby zwiększyć swoje wpływy polityczne. Teraz łatwiej będzie im
wyłudzać od państwa nowe nieruchomości.

Psim obowiązkiem filozofa jest bronić prawdy. Dlatego łamię tabu "o zmarłych
tylko dobrze" i powtarzam: Spieprzaj dziadu z Wawelu!

Pozdrawiam
Przewodas

--

Spieprzaj dziadu z Wawelu!