SpierajÄ…c siÄ™ z idiotami

Data: 2011-09-01 19:44:32
Autor: zdumiony
SpierajÄ…c siÄ™ z idiotami
W dniu 2011-09-01 18:03, u2 pisze:
politycznej, na gruncie której staram się zrozumieć Tuska. W tym wypadku
zainspirowała mnie książka Pascala de Suttera „Szaleńcy u władzy”, która
uzmysłowiła potrzebę naszkicowania profilu psychologicznego Tuska. Kim
jest Tusk? Co go napędza? Co jest jego siłą? Oto pytania, które mnie
nurtują, kiedy myślę o Tusku.

Samego mnie zadziwiło, jak bardzo Tusk jawi się jako człowiek dość
przeciętny i w gruncie rzeczy mało interesujący. Sam kiedyś powiedział o
sobie, że „nie jest fachowcem merytorycznym”. W tym sensie nie zasługuje

To Tusk jest szaleńcem u władzy czy człowiekiem przeciętnym i w gruncie rzeczy mało interesujący ? :)

Data: 2011-09-01 20:05:55
Autor: u2
SpierajÄ…c siÄ™ z idiotami
W dniu 2011-09-01 19:44, zdumiony pisze:
[...]

Oczywiscie, to specsluzby go wyforowaly na szczyt, choc nie ma zadnych
kompetencji. Ale taka osoba latwo manipulowac.

Data: 2011-09-01 20:44:11
Autor: zdumiony
SpierajÄ…c siÄ™ z idiotami
W dniu 2011-09-01 20:05, u2 pisze:
Oczywiscie, to specsluzby go wyforowaly na szczyt, choc nie ma zadnych
kompetencji. Ale taka osoba latwo manipulowac.

Wszędzie widzisz specsłużby. Być może specsłużby stały za Tymińskim i partią X ale pomysł że stoją za wszystkimi mainstreamowi siłami w Polsce nie wydaje mi się przekonujący.
To trochę jak z antysemityzmem: dawniej antysemitą był ktoś kto nie lubił Żydów, dziś antysemita nazywa Żydami tych których nie lubi.
W końcu służby są wszechmocne czy nie? Pod ich wpływem są wszystkie partie u władzy lecz pozwalają działać UPR, Palikotowi czy Samoobronie?

Data: 2011-09-01 19:22:52
Autor: obserwator
Spieraj±c się z idiotami
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a): Wszędzie widzisz specsłużby.

komunistyczna bezpieka wyparowala lub wyemigrowala na Kube, razem z rodzinkami:))

Data: 2011-09-01 21:14:46
Autor: u2
Spieraj±c się z idiotami
W dniu 2011-09-01 20:44, zdumiony pisze:
Wszędzie widzisz specsłużby. Być może specsłużby stały za Tymińskim i
parti± X ale pomysł że stoj± za wszystkimi mainstreamowi siłami w Polsce
nie wydaje mi się przekonuj±cy.

A kto twierdzi, ze stoja za wszystkimi partiami ? Ja twierdze, ze stoja
za PO, m.in. opieram sie na zajawce Gromoslawa Czempinskiego, ze
specsluzby utworzyly PO.

Pozostale zwalczaja, zwlaszcza te ktore zagrazaja jej waskiej grupce
beneficjentow obecnego ukladu.

Co do Stana Tyminskiego to wymachiwal jakas czarna teczka, ale jej nie
opublikowal.

Data: 2011-09-01 21:44:22
Autor: zdumiony
Spieraj±c się z idiotami
W dniu 2011-09-01 21:14, u2 pisze:
[...]

Dlaczego specsluzby miały by stać za najbardziej umiarkowan± parti±? Może dbaj± o interes państwa?
A za PJN? wydaje się bardziej rozs±dnym PiSem

Data: 2011-09-01 22:02:36
Autor: u2
Spieraj±c się z idiotami
W dniu 2011-09-01 21:44, zdumiony pisze:
Dlaczego specsluzby miały by stać za najbardziej umiarkowan± parti±?
Może dbaj± o interes państwa?

Jasne, 800 mld długu publicznego, ponad 55 mld deficytu budżetowego to
wg ciebie dbanie o interes państwa ? Toż to kradzież i oszustwo na
gigantyczn± skalę.

A za PJN? wydaje się bardziej rozs±dnym PiSem

PJN to takie agenci spioszki. Uaktywnili sie w czasie wyborow. Teraz
oscyluja na granicy 0.5% a p.Kluzik Rostkowska chyba dostała rozdwojenia
jaĽni :)

Data: 2011-09-01 22:16:31
Autor: zdumiony
Spieraj±c się z idiotami
W dniu 2011-09-01 22:02, u2 pisze:
Jasne, 800 mld długu publicznego, ponad 55 mld deficytu budżetowego to
wg ciebie dbanie o interes państwa ? Toż to kradzież i oszustwo na
gigantyczn± skalę.

Dbanie o interes państwa, jeżeli służby nie popieraj± ekstremistów.

PJN to takie agenci spioszki. Uaktywnili sie w czasie wyborow. Teraz
oscyluja na granicy 0.5% a p.Kluzik Rostkowska chyba dostała rozdwojenia
jaĽni :)

Wszystkie umiarkowane partie to agenci?
W takim razie można by sytuację porównać do tego, że za caratu wszyscy umiarkowani republikanie to agenci ochrany, a jedynie czy¶ci to bolszewicy :)

Data: 2011-09-01 20:39:24
Autor: obserwator
Spieraj±c się z idiotami
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
W takim razie można by sytuację porównać do tego, że za caratu wszyscy umiarkowani republikanie to agenci ochrany, a jedynie czy¶ci to bolszewicy :)

jak dlugo czytasz te grupe? zal mi ciebie. W PRL-u sluzby bezpieczenstwa dzialaly przeciwko spoleczenstwu. Sluzyly do
jego przesladowania.
Podobnie bylo we wszystkich panstwach bloku sowieckiego.

Ponadto te sluzby (zarowno cywilne jak i wojskowe) byly kontrolowane przez
PZPR oraz ich meldunki przekazywane byly do ZSRR.

Teraz partii komunistycznej nie ma, ale byle sluzby nie wyparowaly i pracuja na wlasna reke. Identyczna sytuacja jest w FR.
Polecam wyklady prof. Zybertowicza na temat dewastacyjnej roli bylych sluzb
komunistycznych dla demokracji w Polsce, do ktorych link trzy razy juz
wklejalem na tej grupie.

W panstwach demokratycznych rola i praca sluzb specjalnych jest diametralnie
rozna od tej, ktora w tej chwili pelnia obecne i byle spec sluzby.

One nadal dzialaj PRZECIWKO spoleczenstwu, a nie DLA spoleczenstwa.

Data: 2011-09-01 22:56:25
Autor: zdumiony
Spieraj±c się z idiotami
W dniu 2011-09-01 22:39,  obserwator pisze:
jak dlugo czytasz te grupe? zal mi ciebie.

Wła¶ciwie od paru dni.

[...]

Z zagrań służb pamiętam Anastazję Potock± i kompromitowanie marszałka Kerna.
Sk±d wiadomo jakie partie popierane s± przez służby? Czy s± tak wszechmocne, że wszystkie partie u władzy moga być tylko z tych popieranych?

Data: 2011-09-01 14:08:57
Autor: Hans Kloss
Spieraj±c się z idiotami
On 1 Wrz, 22:56, zdumiony <zdumi...@jestem.pl> wrote:

Z zagrań służb pamiętam Anastazję Potock± i kompromitowanie marszałka Kerna.
Powyższe + wskazanie cimochowi wła¶ciwego miejsca w szeregu to były
pokazówki wykonane z przytupem i przy¶wistem. Do niewiele mniej
ordynarnych zagrań można zaliczyć "samobójstwa" Jeremiasza
Barańskiego, Ireneusza Sekuły  i Barbary Blidy (Andrzeja Leppera
własciwie też) oraz nigdy nie wyja¶nione morderstwa generała Papały i
Piotra Jaroszewicza. A służby specjalne potrafiła tez podobno działać
cicho i dyskretnie, niektórzy twierdz± nawet ze 99% ich działalno¶ci
odbywa się w ten wła¶nie dyskretny sposób.
Sk±d wiadomo jakie partie popierane s± przez służby? Czy s± tak
wszechmocne, że wszystkie partie u władzy moga być tylko z tych popieranych?
Wszechmocny jest tylko Bóg. A kogo ss popieraj± to nawet w Biblii jest
wyja¶nione, albowiem "po owocach poznasz ich".
J-23

Data: 2011-09-01 21:11:00
Autor: obserwator
Spieraj±c się z idiotami
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
W dniu 2011-09-01 22:39,  obserwator pisze:
> jak dlugo czytasz te grupe? zal mi ciebie.

Wła¶ciwie od paru dni.

ale to w sumie dobra nowina, bo zaczles sie interesowac polityka.
W obecnej sytuacji warto wiedziec wiecej, bo niestety polskie przekaziory sa od tzw. okraglego stolu w rekach bylych komunistycznych sluzb, wiec wiadomo jak sa inforacje przekazywane spoleczenstwu.

Oczywiscie warto wiedziec wiecej, ale decyzje  i tak kazdy podejmuje sam.
Wiedzac wiecej, decyzje mozna pojac jednak bardziej swiadomie.

> [...]

Sk±d wiadomo jakie partie popierane s± przez służby? Czy s± tak wszechmocne, że wszystkie partie u władzy moga być tylko z tych popieranych?

Zalozyciel sam sie przyznal:

http://tomaszsakiewicz.salon24.pl/114119,czempinski-zakladal-platforme

Powyzszy link tak na poczatek, a dalej mozesz juz sam dociekac, jesli cie
temat zainteresuje. Duzo na ten temat pisze bloger Aleksander Scios.
Jego nick jest powszechnie znany w polskiej sieci.

Data: 2011-09-01 23:25:42
Autor: zdumiony
Spieraj±c się z idiotami
W dniu 2011-09-01 23:11,  obserwator pisze:
> ale to w sumie dobra nowina, bo zaczles sie interesowac polityka.
Dawno temu interesowałem się jako zwolennik UPR i przeciwnik "udecji", potem przestałem, teraz też się tak bardzo nie interesuję jak kiedy¶.

[...]

Czy nie mogła by powstać taka Partia Umiarkowanego Postępu(w Granicach Prawa) która była by niezależna od służb? choć zapewne podzieliła by los Partii Przyjaciół Piwa.
Największ± przeszkod± jest blokada 5% głosów aby dostać się do sejmu.

Data: 2011-09-02 01:10:56
Autor: stevep
SpierajÄ…c siÄ™ z idiotami
Dnia 01-09-2011 o 20:05:55 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-09-01 19:44, zdumiony pisze:
Samego mnie zadziwiło, jak bardzo Tusk jawi się jako człowiek dość
przeciÄ™tny i w gruncie rzeczy maĹ‚o interesujÄ…cy. Sam kiedyĹ› powiedziaĹ‚  o
sobie, ĹĽe „nie jest fachowcem merytorycznym”. W tym sensie nie  zasĹ‚uguje

[...]

Jakie służby kretynie, służby to kandydują z list PiS-u?

--
stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

SpierajÄ…c siÄ™ z idiotami